Ga naar inhoud

Divergent : 24 september 2016 : Dr. Grabietz : Kliniek Amstelveen


Gast Divergent

Aanbevolen berichten

Gast Divergent

Even een combi van voorstellen en de datum operatie.

Reeds een consult gehad met de consulente bij Diana Gabriels (Joanna) en bij de heer dokter Gabrietz. Kliniek Amstelveen

2 fijne gesprekken en met een goed gevoel de deur uit. De operatiedatum staat op 24-09-2016.

De bedoeling is om van mijn minder dan A cup een kleine C te maken, passend bij mijn lijf. 1.70 m 57 kg. 300cc.

Ik hoop hier wat tips te vinden voor na de operatie, die het herstel bevorderen. 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!
Ik heb even je titel een klein beetje aangepast, zodat ie op de rest lijkt. Gefeliciteerd met je datum, en heel veel plezier hier op het forum met lezen, voorbereiden en aftellen!

Heb je specifieke vragen, stel ze dan gerust in dit topic :35: 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op ‎30‎-‎8‎-‎2016 om 10:17 zei Ylze J.:

Hoi @Divergent

Wat spannend dat je datum bekend is, jij wordt 5 dagen na mij geopereerd. Onze voor situatie is vergelijkbaar. 75A, 176cm en weeg 58 kg. 

Nog 4 weekjes aftellen kan beginnen! :)

Hoi @Moonlight,

Leuk! Waar is jouw operatie en welke arts heb je? 

Spannend, ben heel benieuwd hoe je resultaat is. Even contact houden?

Nog 4 weken inderdaad, kijk er naar uit. 

Gr's

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Divergent toevallig, ik heb de 24e heb ik een consult met Dr. Gabrietz. Op 1 oktober staat mijn operatie datum.

Was er bij jouw intake al 300 CC besproken of heeft dokter Gabrietz aangegeven dat dat het mooiste bij jouw lichaam staat? Bij mijn intake adviseerde ze namelijk 375/400 CC. Achteraf denk ik dat dat te groot wordt.. Ik ben benieuwd wat dokter Gabrietz zegt ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@happy_dreamer in het consult was al 300 cc gezegd. Aansluitend op mijn wens geen enorme borsten te willen. 

Gister de operatie gehad en qua maat ben ik heel blij, precies wat ik in gedachten had. 

Hoe was je consult? Fijne man de heer gabrietz. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE 1: 1 dag po

Gister mijn operatie gehad, wat gaat dat snel zeg. 8:00 u de OK op en om 9:00u weer wakker met nieuwe boobies. Kopje thee, beschuit met jam en na een wandeling naar de wc alles oké om te gaan. Tegen 10 u weer in de auto naar huis. 

Vandaag 1 dag na de operatie en met medicatie is het goed te doen. Uit bed komen is een dingetje, maar met goede hulp en een zetje in de rug gaat dat prima. 

Spierpijn en behoorlijk beperkt in de beweging maar wat ik hier zo lees gaat dat na de eerste week beter. 

Voor nu dus al heel erg blij met de 300cc die dokter gabrietz me heeft gegeven. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Divergent Super fijn voor je dat je precies hebt wat je in gedachten had en dat de operatie goed is verlopen. Je zat wel alweer lekker snel in de auto naar huis. Ze gaven aan dat je minimaal 2 uur in de relaxruimte moet verblijven, maar dat is dus niet altijd het geval.

Het consult gisteren was goed gegaan. Inderdaad een fijne man. Ik heb er een goed gevoel. Wel twijfel ik nog over de cc's. Ik word gek van de twijfel haha. Ik wil ook niet te groot.. Maar ik heb nu een B en mijn wens is om gewoon een vollere borst (ook aan de bovenkant) te hebben en meer decolleté. Ik denk nu dat het 350 word.. zo even met waterzakjes experimenteren.

Succes met het herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@happy_dreamer wat fijn dat het consult goed is gegaan. Ik heb de truc met de zakjes rijst in een sport bh gedaan en dat hielp wel bij de besluitvorming. Onder je eigen kleding.

denk dat het afhankelijk is van hoe je uit de narcose komt. Bij mij ging het vrij vlot gelukkig. 

1 oktober! Aftellen. Ik ga voor je duimen. Wordt vast mooi. En doe vooral waar je jezelf goed bij voelt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Divergent:

UPDATE 1: 1 dag po

Gister mijn operatie gehad, wat gaat dat snel zeg. 8:00 u de OK op en om 9:00u weer wakker met nieuwe boobies. Kopje thee, beschuit met jam en na een wandeling naar de wc alles oké om te gaan. Tegen 10 u weer in de auto naar huis. 

Vandaag 1 dag na de operatie en met medicatie is het goed te doen. Uit bed komen is een dingetje, maar met goede hulp en een zetje in de rug gaat dat prima. 

Spierpijn en behoorlijk beperkt in de beweging maar wat ik hier zo lees gaat dat na de eerste week beter. 

Voor nu dus al heel erg blij met de 300cc die dokter gabrietz me heeft gegeven. 

 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Fijn dat alles zo snel en goed in verlopen bij jou.. Ik ben donderdag aan de beurt, vind het erg spannend!  Maar jou update steld me wel een beetje gerust:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-9-2016 om 14:37 zei Divergent:

Prima, 24e geopereerd en alweer zelf een kopje thee zetten, naar de wc, in bad. Veel rusten doet een hoop! Wanneer mag jij?

Wauw dat klinkt goed. Een spoedig herstel dus :). Slik jij nog extra vitamine of andere dingen voor dat spoedige herstel? Misschien heb ik daar straks nog wat aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27 september 2016 om 11:30 zei Mar1978!:

Wat was jij alweer snel haar huis zeg..... Hoop ik vrijdag ook te kunnen.

Krijg 390cc dual plane in kliniek Amstelveen. Ben erg benieuwd hoe het bij jou eruit ziet? Ga je nog foto's plaatsen?

Liefs Marieke

Hoi,

ja dat ging enorm snel. Daar heb ik nog geen moment over nagedacht moet ik je zeggen. Vooral lekker aan het herstellen. 

Heel veel succes vrijdag!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei happy_dreamer:

Wauw dat klinkt goed. Een spoedig herstel dus :). Slik jij nog extra vitamine of andere dingen voor dat spoedige herstel? Misschien heb ik daar straks nog wat aan.

@happy_dreamer jazeker dat slik er nog naast. Was al een behoorlijke periode van te voren begonnen. 

Ik gebruik zink, D3, extra vit c en visolie. (Omega 3 en 6). 

Verder rust houden, echt rust houden. Normaal ben ik best een bezige bij al zeg ik het zelf. Maar nu echt rustig aan. Alle energie naar The new boobies ;-) 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gab2402 Hoi!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! 

Bij mij zijn ze ook dual plane geplaatst en op basis van alle informatie die ik van te voren bij elkaar heb gelezen en tevens van mijn arts heb gekregen is het niet meer dan normaal. De prothese wordt geplaatst en moet nog zakken. Dat heeft echt tijd nodig. Zeker met de methode die bij ons gebruikt is. Ik heb dit zelf niet gehad maar wat ik zie is dat na een kleine week de ene borst al iets meer zakt dan de andere. Ook niet iets waar ik me druk om maak. Ze zijn zusjes en geen tweeling ;-) En genezen als het ware allebei apart.  

Hoe voel je jezelf zo de dag na de operatie? Pijnstilling ook oké? Ik gebruik inmiddels geen pijnstillers meer en dat gaat vooralsnog prima.

Mocht je twijfelen dan zou ik je kliniek/ arts even bellen om te checken. Je moet er geen stress van hebben hoor, alles voor je herstel.  

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Divergent

UPDATE 2: 9 dagen po

Inmiddels alweer wat verder in het herstel. 

Douchen en uit bed komen gaat inmiddels ook zelf en dat is echt heel erg fijn. Vanaf dag 4 geen medicatie meer en dat gaat prima. Als ik zo in huis wat rommel voelen mijn nieuwe borsten al of ze bij mij horen. Als ik een wat langer stuk loop dan moet ik nog iets naar voren buigen om het aangenaam te houden. In huis kan ik prima rechtop zitten, staan en lopen.  Uiteraard zijn ze nog niet soepel en zacht, maar het is iets minder strak dan in het begin.

Ik ben heel benieuwd naar andere ervaringen mbt herstel. Wanneer komen de eerste momenten dat je denkt, hè ze worden wat soepeler?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.