Sign in to follow this  
Guest Divergent

Divergent : 24 september 2016 : Dr. Grabietz : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Guest Divergent

Even een combi van voorstellen en de datum operatie.

Reeds een consult gehad met de consulente bij Diana Gabriels (Joanna) en bij de heer dokter Gabrietz. Kliniek Amstelveen

2 fijne gesprekken en met een goed gevoel de deur uit. De operatiedatum staat op 24-09-2016.

De bedoeling is om van mijn minder dan A cup een kleine C te maken, passend bij mijn lijf. 1.70 m 57 kg. 300cc.

Ik hoop hier wat tips te vinden voor na de operatie, die het herstel bevorderen. 

Groetjes!

Hoi hoi

Welkom op het forum!
Ik heb even je titel een klein beetje aangepast, zodat ie op de rest lijkt. Gefeliciteerd met je datum, en heel veel plezier hier op het forum met lezen, voorbereiden en aftellen!

Heb je specifieke vragen, stel ze dan gerust in dit topic :35: 

xxx BB

Hoi @Divergent

Wat spannend dat je datum bekend is, jij wordt 5 dagen na mij geopereerd. Onze voor situatie is vergelijkbaar. 75A, 176cm en weeg 58 kg. 

Nog 4 weekjes aftellen kan beginnen! :)

Guest Divergent

Hoi @Moonlight,

Leuk! Waar is jouw operatie en welke arts heb je? 

Spannend, ben heel benieuwd hoe je resultaat is. Even contact houden?

Nog 4 weken inderdaad, kijk er naar uit. 

Gr's

Guest Divergent

@Moonlight spannend en inderdaad voor je het weet is het moment daar. Dr. Nio heeft veel fans op het forum. Dus dat komt vast goed. 

@Divergent toevallig, ik heb de 24e heb ik een consult met Dr. Gabrietz. Op 1 oktober staat mijn operatie datum.

Was er bij jouw intake al 300 CC besproken of heeft dokter Gabrietz aangegeven dat dat het mooiste bij jouw lichaam staat? Bij mijn intake adviseerde ze namelijk 375/400 CC. Achteraf denk ik dat dat te groot wordt.. Ik ben benieuwd wat dokter Gabrietz zegt ;).

Guest Divergent

@happy_dreamer in het consult was al 300 cc gezegd. Aansluitend op mijn wens geen enorme borsten te willen. 

Gister de operatie gehad en qua maat ben ik heel blij, precies wat ik in gedachten had. 

Hoe was je consult? Fijne man de heer gabrietz. 

Guest Divergent

UPDATE 1: 1 dag po

Gister mijn operatie gehad, wat gaat dat snel zeg. 8:00 u de OK op en om 9:00u weer wakker met nieuwe boobies. Kopje thee, beschuit met jam en na een wandeling naar de wc alles oké om te gaan. Tegen 10 u weer in de auto naar huis. 

Vandaag 1 dag na de operatie en met medicatie is het goed te doen. Uit bed komen is een dingetje, maar met goede hulp en een zetje in de rug gaat dat prima. 

Spierpijn en behoorlijk beperkt in de beweging maar wat ik hier zo lees gaat dat na de eerste week beter. 

Voor nu dus al heel erg blij met de 300cc die dokter gabrietz me heeft gegeven. 

@Divergent Super fijn voor je dat je precies hebt wat je in gedachten had en dat de operatie goed is verlopen. Je zat wel alweer lekker snel in de auto naar huis. Ze gaven aan dat je minimaal 2 uur in de relaxruimte moet verblijven, maar dat is dus niet altijd het geval.

Het consult gisteren was goed gegaan. Inderdaad een fijne man. Ik heb er een goed gevoel. Wel twijfel ik nog over de cc's. Ik word gek van de twijfel haha. Ik wil ook niet te groot.. Maar ik heb nu een B en mijn wens is om gewoon een vollere borst (ook aan de bovenkant) te hebben en meer decolleté. Ik denk nu dat het 350 word.. zo even met waterzakjes experimenteren.

Succes met het herstel!

Guest Divergent

@happy_dreamer wat fijn dat het consult goed is gegaan. Ik heb de truc met de zakjes rijst in een sport bh gedaan en dat hielp wel bij de besluitvorming. Onder je eigen kleding.

denk dat het afhankelijk is van hoe je uit de narcose komt. Bij mij ging het vrij vlot gelukkig. 

1 oktober! Aftellen. Ik ga voor je duimen. Wordt vast mooi. En doe vooral waar je jezelf goed bij voelt. 

Ik word 5 november geopereerd door Gabrietz in kliniek Amstelveen ik krijg 350 of 400 cc (afhankelijk wat gaat passen) en ik heb nu een kleine AA.

Fijn om te lezen dat de operatie goed is gegaan en je zo snel al naar huis mocht! 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Fijn dat alles zo snel en goed in verlopen bij jou.. Ik ben donderdag aan de beurt, vind het erg spannend!  Maar jou update steld me wel een beetje gerust:) 

Sign in to follow this