Ga naar inhoud

Marieke87 : 18 juli 2016/ 10 juli 2017, herstel 1 borst wegens overmatige kapselvorming : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

hallo ik ben marieke en ik ben 28 jaar

na 2 kinderen is een bv bij mij wel nodig ik heb zo goed als niks over.....

ik hoop hier op het forum veel te kunnen leren en info te vinden want iedereen wil toch het beste resultaat natuurlijk!!!

ik twijfel enorm tussen velthuis kliniek en de goed aangeschreven belgische clinics of ziekenhuizen,ik heb wel goede ervaringen met de belgische ziekenhuizen.

ik zou naar velthuiskliniek gaan omdat je er veel goede dingen overziet vooral op gebied van pijnbestrijding enz.

maar de knoop doorhakken is toch erg moeilijk.

iedereen wil het beste resultaat maar teveel geld betalen wil ook niemand.

dus eigenlijk ben ik opzoek naar de betere artsen en voor de juiste prijs.

groeten xxx-marieke-

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je al op consult geweest? Het belangrijkste is naar mijn mening dat je goed gevoel hebt bij de chirurg, dat je gevoel hebt dat je op 1 lijn zit. Ik had dat gevoel bij dr Nio en ben echt super blij met mijn boobs. Nio staat ook zeer goed aangeschreven hier! 

 

Pijn vind ik geen leidraad om te kiezen voor een chirurg, heverschilt namelijk enorm per persoon en per soort plaatsing, hoeveel pijn iemand ervaart. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom op het forum, er is hier heel veel informatie te vinden, zoek en gij zult vinden. De keuze van een PC is heel persoonlijk je kunt het best meerdere consults doen en een lijstje meenemen met wat je wilt vragen. Ga af op wat voor jou goed voelt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, bijna alle artsen vd velthuis werken ook in een regulier ziekenhuis! Alleen Velthuis is wel duurder....

Dus lees goed deze site door. Je kunt bijv zoeken op plovier, De Meyere , Nio (slaz invoeren of parkkliniek), Selms,  Schiettecatte, Verdonck....zo maar even wat namen.....rechtsboven is de zoekbalk! 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Deze maandag 18 juli was het zover! iK werd geopereerd door frans straten in kliniek heyendael Groesbeek

ik stond sochtends op en ik had verwacht dat ik super zenuwachtig zou wezen. Maar dat was totaal niet zo! Hoe dichterbij we kwamen hoe blijer ik werd. Heel raar ik had echt uitgekeken naar deze dag! Af en toe voelde het gewoon als vlinders in mn buik 

Ik zat met een big smile in t ziekenhuis en manlief was zenuwachtig.

Ik was om 15.00 aan de beurt. De verpleegkundige was erg aardig. Ik werd naar de tussenruimte gebracht en daar werd alles afgetekend door frans straten.

Toen werd ik naar de operatiezaal gereden was best apart ik had verwacht dat t een hele lege operatiezaal zou wezen met een hoop lampen en snijtafeltjes. Maar er wad weinig te zien er stond een lamp en gewoon zelfs een bureau in met een computer ik vond t bijna een kantoor gevoel haha. Ik had al een infuus gekregen en was ook nog nooit onder narcose gebracht. Ik kreeg een.middel toegediend wat ik wel vervelend vond mn hoofd draaide helemaal en ik kreeg t benauwd en voelde mn hart even raar doen. Op dat moment voelde ik een traan komen omdat ik me niet zo goed voelde maar was al vertrokken voordat het doorzette haha.

Toen ik wakker werd rond kwart over 4/half 5 was er niemand in de buurt van mn  bed in de uitslaapzaal althans ze zaten achter een muurtje,glazen wandje en ze hadden niet door dat ik wakker werd. ik was zoooo moe ik wilde eigenlijk weer slapen, maar toen dacht ik neeee WAKKER WORDEN! Ik wil naar manlief! en ging schudden met mn hoofd om me eigen wakker te krijgen haha. Direct in alle sufheid tilde ik de deken op en begon te huilen ik zag BOOBIes! Ik voelde me voor t eerst weer vrouw.  Pas na een tijdje kwamen ze bij me kijken en waren ze.heel verbaast dat ik al wakker was. Maar ze wisten niet dat ik al even wakker was en zelfs al gegluurd had haha. Ik heb echt een paar keer gehuild nog van blijdschap. 

Duurde wel heel lang voordat de sufheid weg was had zon last van narcose. Maar ik had 17 uur niks mogen eten of drinken. Dus toen ik bij manlief op de kamer was dronk ik 8 glazen water op 2 boterhammen een speltwafel en een banaan gegeten. 

om 20.00 mocht ik weer naar huis ik was nog wel duizelig van de narcose. Maar pijn had ik eigenlijk niet alleen spierpijn in mn armen. 

Onderweg naar huis werd ik wel misselijk gelukkig had manlief nog een lege beker milkshake staan van de heenweg in de auto van een halve liter haha. Maar we zijn toch nog even gestopt toen zakte de misselijkheid. Ik stelde zelfs voor om maar naar de burgerking te rijden want ik dacht zal misschien ook van de honger wezen. 

Onderweg stopte we bij de burger king mn man zei zullen we maar door de drive gaan

 Maar ikwilde graag lekker naar binnen even wat eten. Ik zat daar super gaar zonder make up bij de burger king met al rood ontsmettings spul nog in mn nek  ik heb 2 grote friet op zitten eten wat knapte ik op zeg! 

Toen we thuis kwamen heb ik netjes mn Celebrex ingenomen en parcetamol. Maar dinsdag had ik al zoiets van ik wil eigenlijk stoppen ermee want had pijn in mn maag van de pillen en had eigenlijk geen pijn alleen spierpijn en benauwd. Dinsdag avond ben ik compleet gestopt en neem ik.geen pijnstillers meer in en gaat hardstikke goed.

Slapen is vervelend dan trekt het wat  maar op 2 kussens gaat t wel. 

Woensdag wel veel last gehad van hoofdpijn van de narcose en ben nog heel moe maar ben wel al lekker op de been. Wel heb ik een dikke buik van vocht

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!  Wat fijn zeg dat je zo weinig pijn hebt. Hoe voel je je nu? Moest stiekem wel hardop lachen dat je nog naar de burgerking bent gereden voor friet terwijl je net geopereerd was :4:. Heb je al een foto kunnen maken?? Ben er benieuwd! Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Xxmelliexx:

Hoi!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!  Wat fijn zeg dat je zo weinig pijn hebt. Hoe voel je je nu? Moest stiekem wel hardop lachen dat je nog naar de burgerking bent gereden voor friet terwijl je net geopereerd was :4:. Heb je al een foto kunnen maken?? Ben er benieuwd! Xxxx

Hey bedankt ja ik voel me vandaag echt wel al heel goed ik kom alleen niet af van de moeheid! En vannacht heb ik weer op 1 kussen kunnen slapen. Alleen mn rechter arm kan ik niet zo gebruiken dan krijg ik steken aan de rechterkant. Maar das misschien maar beter ook anders zou ik veelste veel gaan doen in huis.  Gister liep ik ook al stiekem de vloer met mn voeten te dweilen haha :D:145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na al jullie info en ervaringen van dit forum was ik uit eindelijk uitgekomen op frans straten hij is echt een super arts :136: het ziet er al zo netjes uit ik heb anatomisch 345cc gekregen. Ik wilde niet te groot maar gewoon normaal bij mijn postuur en het ziet er echt super al uit :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee meid!!

Gefeliciteerd met je nieuwe boooobs! We hebben dezelfde art en dezelfde maat boobies hahaha, toevallig:D

Je kan in mijn album kijken als je nieuwschierig bent.. kben nu een week en 4 dagen. 

Hoe gaat het met de pijn? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Lotte90:

Heee meid!!

Gefeliciteerd met je nieuwe boooobs! We hebben dezelfde art en dezelfde maat boobies hahaha, toevallig:D

Je kan in mijn album kijken als je nieuwschierig bent.. kben nu een week en 4 dagen. 

Hoe gaat het met de pijn? X

Hey dat is toevallig! Jij ook gefeliciteerd nog! Ziet er al goed uit bij jou!

Je hoort niet zo veel dezelfde maat & dezelfde arts haha

De pijn is echt minimaal gelukkig alleen af en toe nog een steek in mn rechter kant als ik mn rechterarm teveel beweeg. Maar ben zo moe van de narcose nog. 

Als ik vrijheid had in mn armen zou ik bijwijze van spreken al lekker gaan stofzuigen maar dat laat ik wel uit mn hoofd wil een mooi resultaat en goede genezing natuurlijk!

Hoe ist bij jou nog veel last ervan?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Lotte90:

Heee meid!!

Gefeliciteerd met je nieuwe boooobs! We hebben dezelfde art en dezelfde maat boobies hahaha, toevallig:D

Je kan in mijn album kijken als je nieuwschierig bent.. kben nu een week en 4 dagen. 

Hoe gaat het met de pijn? X

Ik vroeg me trouwens af hebben ze bij jou wel een bloedonderzoek gedaan vooraf?  Want ik lees dat best wel vaak dat er van alles gecontroleerd word in je bloed voordat je onder narcose gaat, maar ik heb geen bloedonderzoek gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update;

Vandaag 1 week geleden geopereerd t gaat opzich super de moeheid verdwijnt ook langzaam.:7:

Alleen iedere dag krijg ik meer steken in mn rechterkant ik kan mijn arm nauwelijks meer bewegen t voelt net soortje messteken/ zenuwpijn iemand ervaring??? t word op t moment wel heel erg ineens :86:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Marieke87:

Ik vroeg me trouwens af hebben ze bij jou wel een bloedonderzoek gedaan vooraf?  Want ik lees dat best wel vaak dat er van alles gecontroleerd word in je bloed voordat je onder narcose gaat, maar ik heb geen bloedonderzoek gehad

Nee heb geen bloedonderzoek gehad kwam ook niet ter sprake.

De spierpijn in je arm komt omdat je de eerste week je armen eigenlijk amper beweegt heb ook veel pijn in mijn armen gehad. Ook al doet het pijn toch bewegen ik maakte beweging om mijn armen iets te bewegen en in een stressbal te knijpen of de koel element erop te leggen. Wordt vanzelf minder x

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

3 uur geleden zei Lotte90:

Nee heb geen bloedonderzoek gehad kwam ook niet ter sprake.

De spierpijn in je arm komt omdat je de eerste week je armen eigenlijk amper beweegt heb ook veel pijn in mijn armen gehad. Ook al doet het pijn toch bewegen ik maakte beweging om mijn armen iets te bewegen en in een stressbal te knijpen of de koel element erop te leggen. Wordt vanzelf minder x

Oke ja ik ging bijna denken dat ze t vergeten waren zon onderzoek haha. Ja precies ik merk ook dat sommige momenten veel erger is als andere momenten vooral als ik net uit bed kom is het erg, maar naar mate de dag vordert gaat t beter. Nu ben ik toch niet zon stil zitten ik moet juist oppassen dat ik niet teveel doe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Marieke87:

 

Oke ja ik ging bijna denken dat ze t vergeten waren zon onderzoek haha. Ja precies ik merk ook dat sommige momenten veel erger is als andere momenten vooral als ik net uit bed kom is het erg, maar naar mate de dag vordert gaat t beter. Nu ben ik toch niet zon stil zitten ik moet juist oppassen dat ik niet teveel doe. 

Heel herkenbaar meid, maar we moeten aan ons herstel blijven denken.. ik kan ook steeds meer.. en dan denk ik ohnee niet doen! is moeilijk maar genoeg rust nemen is het belangrijkst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update

vandaag ben ik op controle geweest voor het eerst. Alles zag er echt heel mooi uit zei ze de pleisters/tape is eraf gehaald. Maar ik vind t eigenlijk helemaal niet zo heel prettig Zonder de pleisters het jeukt nu veel meer en ik voel meer schuren van mn sport bh rand ondanks dat er gaasjes tussen zitten. Hopelijk voelt t snel wat prettiger. Zowiezo heb ik nu t gevoel dat t veel kwetsbaarder is aangezien er nu makkelijker bacteriën in kunnen komen.

Maar pijn doet het niet om de pleisters eraf te halen gelukkig. Hechtingen zijn oplosbaar dus dat is ideaal.

Voor de rest voel ik me weer prima alleen de martelband ben ik beu je loopt er beetje krom van. En ben nog iets sneller moe das de nasleep van narcose maar daar heeft gelukkig niet iedereen last van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hee Marieke:)

Ik zag net je berichtje op mijn forum dus dacht, hup even gauw bij jou kijken!

Lag je tegenover mij? Ik werd ook pas om 1400u geholpen dus dan heb ik je daarna gezien. Je ging wel eerder als mij naar huis want ik mocht pas rond 22.00/22.30 naar huis. Volgens mij zag ik je op het randje van het  bed zitten! Jij lag aan de achterkant he bij de tuin? Ik lag dan volgens mij tegenover je aan de voorkant!

Hoe gaat het nu met je? Heb je nog veel pijn? En hoe vind je de band? Ik vind hem erg vervelend, krijg er rugpijn van. Hoe vind je je boobs nu?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

H

Op 14-8-2016 om 18:21 zei Dominique_W:

Hee Marieke:)

Ik zag net je berichtje op mijn forum dus dacht, hup even gauw bij jou kijken!

Lag je tegenover mij? Ik werd ook pas om 1400u geholpen dus dan heb ik je daarna gezien. Je ging wel eerder als mij naar huis want ik mocht pas rond 22.00/22.30 naar huis. Volgens mij zag ik je op het randje van het  bed zitten! Jij lag aan de achterkant he bij de tuin? Ik lag dan volgens mij tegenover je aan de voorkant!

Hoe gaat het nu met je? Heb je nog veel pijn? En hoe vind je de band? Ik vind hem erg vervelend, krijg er rugpijn van. Hoe vind je je boobs nu?

xx

Hey Dominique ik heb jou bericht nooit gezien sorry!  Ja klopt ik zat tegenover jou. Ja ik had ook zon last van die band maar hoe lager je boobs zakken.hoe minder de pijn word. Maar inderdaad je rug voelt echt slecht door die band omdat je zo krom getrokken word. Af en toe deed ik die band even 10 min uit om mn rug even wat minder te belasten.

Als t goed is ben je nu ook 6 weken po en heb je waarschijnlijk ook een bh al uitgezocht super he een mooi moment! :43:  ik was van begin af aan super blij met mn boobs vooral omdat ze echt bijna gelijk zakte en niet om en om gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als nog na 6 weken voel ik trouwens nog wel pijn in mn armen soms met truitjes aan doen of ver/hoog reiken maar die spieren moeten nog beetje soepel worden. Mn bh doet gelukkig geen zeer in op mn littekens, maar ligt er ook aan eat voor bh je koopt natuurlijk. Ik heb een mooie in laten meten met een breede band bij hunkemoler. En ik denk dat dat scheelt qua druk verdeling op t litteken. Ik voel me super. Alleen vorige week nog heel vergeetachtig nig steeds van de narcose. Deze week gaat t al beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Vandaag ben ik geweest voor 1 kant anatomisch borstprothese te wisselen. Vorig jaar had ik namelijk mijn eerste borstvergroting door frans straten in kliniek heyendael t was echt super mooi na de operatie maar na 3 maanden bleek mijn rechterborst iets naar rechts te gaan wijken en meer naar boven te blijven vergeleken met links.

Ik ben toen op controle geweest bij frans en ik moest t even aankijken maar nu na een jaar was de borst verhard en echt hoger en bleek ingekapseld te zijn en de holte was iets te klein helaas kan dit iedereen overkomen maar gelukkig wel garantie werk.

Nu vandaag was de hersteloperatie ik kreeg direct ook een nieuwe implantaat 345 cc.

Om 9.45 moest ik op de nieuwe locatie medicalparc bosch en duin wezen met natuurlijke wel hetzelfde operatie team.

Even omkleden, mijn mooie charmante jas en muts en niet te vergeten kreeg ik prachtige witte slippers aan en witte sokjes haha

Infuus erin even aftekenen en hoppa daar gingen we om 11 uur werd ik geopereerd. 

De narcose was echt dit keer veel beter gevallen. Vorige keer moest ik tot smiddags 16.00 nuchter blijven en toen was ik ontzettend ziek geworden.

Nu heb ik gelukkig niet moeten spugen en kwam ik vrij snel en redelijk helder het bed weer uit.

Om 12.30 uur was ik klaar ongeveer  nog een uurtje gewacht en toen naar huis.

Nou ik kan je zeggen de prothesewissel is echt veeel minder erg  tot nu toe vergeleken met de 1e borst vergroting (maar juichen doe ik nog niet nog even afwachten hoe de nacht word)

maar het is ook logisch want alle ruimte was al gemaakt dus de pijn is veel minder.

Ik ben nog wat suf van de narcose maar voel mn eigen wel echt goed gelukkig en bijna niks geen pijn.

Hopelijk kapselt deze nu niet in. 

Dus dames die nog moeten vrees niet voor een prothesewissel! Ik zag er ook tegen op maar tis echt zooo veel minder erg als de aller eerste borstvergroting 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.