Ga naar inhoud

is een borstlift na vergroting mogelijk?


Aanbevolen berichten

Hey meiden :)

7maanden en 27kg lichter na m'n zwangerschap ben ik niet meer zo tevreden van m'n boobies. Ik vind dat ze hangen. 

Is een borstlift mogelijk 3jaar na bv? Of wat kan ik doen om weer een gevulde bovenkant te hebben? Ik vind ze er kleiner uitzien maar heb nu wel een h cup dit vind ik erg lastig in het kiezen van bh's. Voor de zwangerschap paste ik in alles soorten modellen. Nu heb ik geluk als er eentje past. Ik zou het zo graag weer als voorheen hebben maar hoe? Alvast bedankt voor de info :) Foto's

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

voor 

Na

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom terug!

Nadeel van zwangerschappen is dat de boobs er idd onder te lijden kunnen hebben helaas. Maar, een borst lift is zeker mogelijk na een bv hoor :)

Ik weet niet meer bij welke pc je destijds geweest bent, maar zoek nu er eentje uit, die mooie lift maakt.

Je kunt hierbij denken aan Nio en Plovier, maar ook Demeyere, Straten en Van der weij liften over het algemeen mooi .

Had je al een pc in gedachten?

Hoe is het verder met je? 

Xxx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-7-2016 om 11:12 zei best_boobie:

Hoi hoi

Welkom terug!

Nadeel van zwangerschappen is dat de boobs er idd onder te lijden kunnen hebben helaas. Maar, een borst lift is zeker mogelijk na een bv hoor :)

Ik weet niet meer bij welke pc je destijds geweest bent, maar zoek nu er eentje uit, die mooie lift maakt.

Je kunt hierbij denken aan Nio en Plovier, maar ook Demeyere, Straten en Van der weij liften over het algemeen mooi .

Had je al een pc in gedachten?

Hoe is het verder met je? 

Xxx BB 

Supergoed enkel m'n buik en titties niet :P Maar wat hebben we een lief jongentje in de plaats :) zoizo wil ik wachten tot na volgende zwangerschap en ik weer een mooi lijntje heb (ik denk dat ik zwanger ben nog even wachten tot testen) en dan wil ik lift en bwc samen doen. Dus ik zou moeten een chirurg zoeken die de 2kan aangezien er geen terugbetaling niet meer mogelijk is voor bwc en de prijjzen nu ook omhoog is in belgië denk ik dat nio die zowel voor borsten als bwc gouden handjes heeft wel gepast is.  Alleen de afstand is erg ver. Maar dit is de enige dat ik zeker weet (resultaat gezien) dat beidde kan. Maar dan rest nog de vraag als beidde samen kunnen. Ik ben nu al aan het sparen :) 100 per maand. Maar ben er al zo mee bezig maarja ga niet weer dezelfde fout maken om meteen onder het mes te gaan.  En wat is het hier veranderd zeg zo zoeken :o en hoe gaat het  met jou? Groetjes lizyy

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het forum is idd nogal veranderd. We hebben een giga-update gehad een tijd geleden. Het is even wennen, maar mocht je iets niet kunnen vinden, dan kun je me altijd taggen. ( typ @metdenaamerachter, en kies dan uit de suggesties die er tevoorschijn komen, de juiste naam, soms moet je daar even een beetje voor naar beneden scrollen)

Jeetje, wat spannend zeg, misschien weer zwanger. Dat zou echt heel leuk zijn, ben echt benieuwd hihi.

Bij Nio zit je sowieso altijd goed, en als het te ver is, dan is een overnachting tzt in een hotel in de buurt misschien ook een optie.. (als je een goede oppas voor je kind(jes) hebt)
In het OLVG is het trouwens goedkoper dan in Parkkliniek, dus het scheelt wel om even te kijken waar je gaat :) 

Ja die btw verhoging in Belgie, dat is wel een strop zeg.. Scheelt zomaar een hele hoop geld, en dan wordt Nederland opeens weer erg interessant :P 

Binnen hoeveel tijd kun je testen of je zwanger bent? Soms voel je zoiets gewoon aan he?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.