Ga naar inhoud

Ervaringen Bergman Clinics


RosannaMaria

Aanbevolen berichten

Ik ben opzoek naar ervaringen met Bergman clinics.

 

na lang wachten ben ik er eindelijk uit dat ik echt graag een borstvergroting wil.

Eerst gewacht tot ik uitgegroeid ben en mijn (voorlopig) 1e zwangerschap achter de rug.

Helaas is er niks bij gekomen, in tegendeel zelfs.

Ik ben 20 jaar 1,67 en weeg momenteel 49/50 kilo, cup-70A.

 

Zijn er hier dames die ervaring hebben met Bergman, aangezien hier tot nu toe mijn voorkeur naar uit gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat je de beslissing genomen hebt. We zitten bijna allemaal met het zelfde probleem waarom we een BV willen. Spannende tijd, lees je goed in. 

Ik ben zelf geholpen bij Bergman Clincs in Bilthoven en ben echt super tevreden.  Ik raad het persoonlijk dan ook aan. Maar ik raad je ook aan om bij verschillende pc's langs te gaan voor een gesprek, want het is zoooooo persoonlijk bij wie je de klik heb en bij wie minder. 

Bedenk van te voren wat je zo ongeveer wilt en zoek voorbeelden passend bij jouw postuur en kies dan 2 of 3 pc's en maak dan je beslissing. Het is niet niets... 

Mijn foto's staan openbaar dus je zou kunnen kijken. Ik wilde vooral natuurlijke borsten. 

Heel veel succes! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt voor je reactie!

ik heb gister een assistente aan de telefoon gehad, zij vertelde mij dat ik nog even moest wachten ivm mijn bevalling van 1april, het zou dus in december kunnen.

 

welke klinieken ben jij nog meer langs geweest?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei BoysMom:

Wat goed dat je de beslissing genomen hebt. We zitten bijna allemaal met het zelfde probleem waarom we een BV willen. Spannende tijd, lees je goed in. 

Ik ben zelf geholpen bij Bergman Clincs in Bilthoven en ben echt super tevreden.  Ik raad het persoonlijk dan ook aan. Maar ik raad je ook aan om bij verschillende pc's langs te gaan voor een gesprek, want het is zoooooo persoonlijk bij wie je de klik heb en bij wie minder. 

Bedenk van te voren wat je zo ongeveer wilt en zoek voorbeelden passend bij jouw postuur en kies dan 2 of 3 pc's en maak dan je beslissing. Het is niet niets... 

Mijn foto's staan openbaar dus je zou kunnen kijken. Ik wilde vooral natuurlijke borsten. 

Heel veel succes! Groetjes

O wouwww net je foto's bekeken wat zijn ze PRACHTIG!

kun je mij vertellen wat je lengte gewicht etc was op het moment dat je ze liet zetten, en hoeveel cc en wat voor prothese het uiteindelijk is geworden?

 

Groetjes!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei RosannaMaria:

O wouwww net je foto's bekeken wat zijn ze PRACHTIG!

kun je mij vertellen wat je lengte gewicht etc was op het moment dat je ze liet zetten, en hoeveel cc en wat voor prothese het uiteindelijk is geworden?

 

Groetjes!

Wat lief dank je wel!!

ik ben 1M79 en weeg 61KG. Ik heb Natrelle medium profile 275CC rond. 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heehee

Wat leuk ook interesse in bergman. Ik ben geholpen bij bergman clinic in Rijswijk door dr.Stevens. Mijn voorkeur ging ook uit naar bergman. Heb alleen daar een consult ook gehad en dat voelde allemaal goed en toen ook maar gelijk m'n operatie daar gepland. Kan niks anders zeggen dan dat ik heel erg tevreden over ze ben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Blondie94:

Heehee

Wat leuk ook interesse in bergman. Ik ben geholpen bij bergman clinic in Rijswijk door dr.Stevens. Mijn voorkeur ging ook uit naar bergman. Heb alleen daar een consult ook gehad en dat voelde allemaal goed en toen ook maar gelijk m'n operatie daar gepland. Kan niks anders zeggen dan dat ik heel erg tevreden over ze ben :)

Super fijn om te horen!

mag ik vragen wat je hebt laten zetten en wat je lengte/gewicht op dat moment was?

en binnen hoeveel weken ben je geholpen?

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei RosannaMaria:

Super fijn om te horen!

mag ik vragen wat je hebt laten zetten en wat je lengte/gewicht op dat moment was?

en binnen hoeveel weken ben je geholpen?

 

xxxx

Ik heb ronde protheses van natrelle 415cc. Ben 1.68 lang en weeg 58. In november had ik mijn consult en had in december al geopereerd kunnen worden maar dat lukte niet met werk dus had toen voor januari gekozen. 

Weet je al naar welke locatie je zou willen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Blondie94:

Ik heb ronde protheses van natrelle 415cc. Ben 1.68 lang en weeg 58. In november had ik mijn consult en had in december al geopereerd kunnen worden maar dat lukte niet met werk dus had toen voor januari gekozen. 

Weet je al naar welke locatie je zou willen? 

O dat is wel heer snel! Fijn!

ik denk naar Bilthoven.. Lijkt je dat wat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei RosannaMaria:

O dat is wel heer snel! Fijn!

ik denk naar Bilthoven.. Lijkt je dat wat?

Ik heb geen ervaring met Bilthoven maar je zou het kunnen opzoeken met de zoekbalk.

Succes met de hele zoektocht meid ben benieuwd wat het straks allemaal gaat worden :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik ben 21 juni geopereerd door dr Koopmann bij Bergman Clinics in Rijswijk. Ben echt meer dan tevreden met de kliniek.. Je wordt goed geholpen en met eventuele vragen na je operatie kun je bellen en krijg je direct antwoord. Succes met de voorbereidingen!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
16 minuten geleden zei Dnise:

Kun je bij Bergkam kliniek ( of andere kliniek) zelf aangeven welke pc je wilt?

Ja dit kan je zelf aangeven! Ik ben 30-11 geopereerd door dr. Koopmann bij Bergman clinics. Ik ben nu 7 dagen po en erg tevreden hoe het allemaal is gegaan. Het uiteindelijke resultaat moet nog blijken uiteraard, maar voordat al het vocht weg is en alles goed gezakt is ben je wel een paar welen verder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

In Hilversum bij de Berman/Bey kliniek heb ik 30 nov. 2020 een BVK gehad. 

Bij aankomst alles keurig geregeld. Nette eenpersoonskamer. 

Voorafgaand aan de operatie wordt je naar een vrij grote zaal mets allemaal patiënten op een rij gebracht en de pc komt even een gordijn dichtdoen, wat strepen zetten en weg is ie. (Wel een beetje een lopende band gevoel)

Na de operatie ben ik vreselijk misselijk geweest. Heel veel pijn gehad, want de pijnstillers kreeg ik netjes met een glaasje water. Dus die lagen er zo weer uit. En door dat spugen bewoog ik veel te veel. Omdat ik dreigde uit te drogen had ik wel een vochtinfuus, maar geen pijnstilling erin!! Ik kreeg cola en chips ivm die uitdroging.. dat vind ik sowieso smerig, maar nu ging ik bij de geur alleen al over mijn nek. Ik heb gevraagd om pijnstillers in zetpilvorm, maar die waren er niet zei men.

's Morgens bij het weggaan vertelde ik dat aan een heel aardige verpleegkundige... die me direct twee zetpillen meegaf voor thuis. Hoezo...ze ze zijn er niet!!!!

Nee, zo'n rotnacht met veel pijn hoop ik nooit meer mee te maken.

Gelukkig kreeg ik van wel van die mooie spuugzakjes mee voor onderweg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.