Ga naar inhoud

AlisonDW : 11 augustus 2016 : Dr. K. Peters : MFIV


Gast AlisonDW

Aanbevolen berichten

Gast AlisonDW

Dag dames !

Vandaag gemaild en Vrijdag om 13.00u mijn eerste consultatie bij praktijk Daniels voor een BV. De operatie wil ik welicht laten doen door dokter Schiettecatte. 

Na veel twijfelen of ik het nu al zou doen omdat ik nog niet zwanger ben geweest, ga ik het toch gewoon doen. Mijn man staat achter mijn keuze, daar ben ik blij om.

Ik ben al jaren niet tevreden over mijn kleine borsten (grote A (wat je groot kan noemen)/kleine B). Ik zou graag een volle C hebben. 

Ervaringen mogen gedeeld worden ^^

Ben al jaren lid van dit forum, en heb er al veel aan gehad! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe je goed meid! Ik voel me zoveel fijner na ok van 2 weken terug! Van cup 70aa naar ik denk een c gegaan! 

 

Ik voel me veel vrouwelijker en is me alles meegevallen! Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast AlisonDW
31 minuten geleden zei Moeder van twee:

Doe je goed meid! Ik voel me zoveel fijner na ok van 2 weken terug! Van cup 70aa naar ik denk een c gegaan! 

 

Ik voel me veel vrouwelijker en is me alles meegevallen! Succes!!

Ben jij ook bij Schiettecatte geweest? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee boerhaave kliniek

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast AlisonDW

Ze zijn wel mooi gedaan! Hoeveel cc heb je? Ronde denk ik he? Of anatomische? Ze zien er natuurlijk uit ^^ heb je nog veel last de tweede week?

ik ga na een weekje al weer moeten gaan werken. Al een geluk zit ik een hele dag aan een computer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de zesde dag weer gaan werken (alleen auto rijden viel tegen door angst want ik maakte gelijk verkeerde beweging), ook geen actief werk dus dat scheelt! 

Ik heb anatomisch, dual plane, 295 cc. 

 

Ik heb echt geen pijn gehad tegen alle verwachting in (wel spierpijn thv borstbeen en zwelling aan zijkanten maar de foto's zijn van 1 week geleden! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast AlisonDW

Zijn ze al erg verznderd tegenover die foto? Ik ben echt benieuwd naar vrijdag :P zou bij eerste consult al passen zijn volgens een vriendin die ook daar ging. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast AlisonDW

Ben vandaag op eerste consultatie geweest bij kliniek gabriels in barendrecht. Ik werd geholpen door Soma. Een heel vriendelijke dame! 

Ik kreeg een 325cc om te passen, deed het Tshirt aan en vond dit eigenlijk meteen mooi staan. Niet te klein, niet te groot. Nog heel naturel. Ik heb nu een A75 en ga dan normaal op een volle C uitkomen, zei ze. 

Zij raadde me dr K Peters aan, die opereert in Vlaardingen. 

Als het me lukt op het werk, zou de operatie al door kunnen gaan op 11.08.2016! Mijn verjaardag! Op 02.08.2016 heb ik een gesprek met K Peters. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast AlisonDW

Ben vandaag op eerste consultatie geweest bij kliniek gabriels in barendrecht. Ik werd geholpen door Soma. Een heel vriendelijke dame! 

Ik kreeg een 325cc om te passen, deed het Tshirt aan en vond dit eigenlijk meteen mooi staan. Niet te klein, niet te groot. Nog heel naturel. Ik heb nu een A75 en ga dan normaal op een volle C uitkomen, zei ze. Ik voeg een foto bij van toen ik gepast hebt :-) 

Zij raadde me dr K Peters aan, die opereert in Vlaardingen. 

Als het me lukt op het werk, zou de operatie al door kunnen gaan op 11.08.2016! Mijn verjaardag! Op 02.08.2016 heb ik een gesprek met K Peters. 

Zijn hier dames die ervaring hebben met K Peters? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik zie dat je een datum hebt, gefeliciteerd!! :35: 
In dit topic zal ik even je voorsteltopic bijvoegen, zodat je alles bij elkaar hebt staan. Zo blijft het overzichtelijk voor jou en voor ons :) 

Heb je de zoekbalk al geprobeerd om te zoeken naar Peters? Misschien dat er iets te vinden is. De ervaringen die bekend zijn, zijn te vinden via die zoekbalk in ieder geval.

Veel plezier met aftellen!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.