Ga naar inhoud

Sharon91 : 26 september 2016 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Vrouwtjelief:

Ik vond die van @BoysMom (geloof ik) wel goed overeen komen. Ik heb ook een lift gehad dus die van mij zijn niet echt rieel, maar vind t ook lijken op wat ik nu heb gekregen.

succes je bent al bijna!

X

Thanks voor je reactie! Die van @BoysMom lijken inderdaad op de 3d, vind ze echt heel mooi! Hoop dat mijne ook zoals m'n 3d eruit komen te zien dan ben ik tevreden! :)

Ja al bijna, ben nog niet echt zenuwachtig maar vind het wel spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas vandaag te horen gekregen dat m'n operatie maandag niet doorgaat :(

Doordat ik een verminderde longinhoud heb willen ze geen risico's lopen tijdens de narcose en moet ik eerst naar de huisarts voor een longfunctietest. Deze kan echter pas op 6 september.. en aangezien dr. Roosenburg ook nog eens in september op vakantie gaat wordt het nog later. De operatie staat nu ingepland op 26 september, dus ik hoop dat de longfunctietest goed is en dat deze datum door kan gaan!

Vind het wel echt balen, had me er helemaal op verheugd. Maar ben ook wel weer blij dat ze geen risico's nemen en het zekere voor het onzekere nemen.

Nu maar weer beginnen met aftellen. Nog 31 dagen.. :D

@Desert-Rose Zou jij m'n titel willen aanpassen naar 26 september?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sharon91, wat balen zeg dat je operatiedatum verschoven is. Maar inderdaad, je moet toch wel fit zijn, geen risico's nemen. Ben je ziek geweest dat je longinhoud minder is? Of ben je astmatisch? Ik hoop dat de longfunctietest goed is en je over 31 dagen geopereerd kan worden. Die dagen kom je ook wel door ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prisje81 Ja ik heb een aantal jaar geleden een ontsteking in m'n ruggenmerg gehad en daardoor zijn onder andere m'n longen minder geworden. In het dagelijks leven heb ik hier geen last van, het is wel wat minder dan dat het zou moeten zijn, maar niet zo erg dat ik kortademig ben ofzo. Ik heb er dus ook nooit aan gedacht om dit door te geven, maar doordat ik wel in de formulieren heb gezet dat ik een ontsteking in m'n ruggenmerg had, hebben ze gevraagd naar mijn longinhoud en tot de conclusie gekomen dat ze dit toch even willen testen.

Het is even een domper, maar inderdaad die dagen kom ik ook wel door en voor ik het weet is het zover :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sharon91:

@prisje81 Ja ik heb een aantal jaar geleden een ontsteking in m'n ruggenmerg gehad en daardoor zijn onder andere m'n longen minder geworden. In het dagelijks leven heb ik hier geen last van, het is wel wat minder dan dat het zou moeten zijn, maar niet zo erg dat ik kortademig ben ofzo. Ik heb er dus ook nooit aan gedacht om dit door te geven, maar doordat ik wel in de formulieren heb gezet dat ik een ontsteking in m'n ruggenmerg had, hebben ze gevraagd naar mijn longinhoud en tot de conclusie gekomen dat ze dit toch even willen testen.

Het is even een domper, maar inderdaad die dagen kom ik ook wel door en voor ik het weet is het zover :)

Ja zeker een domper. Maar gelukkig weet je ook dat het wel goed is dat ze je even extra checken. En 1 ding scheelt... je bent de warmste dagen dan wel voorbij haha. 

Succes met alles meis.. nu maar een nieuwe scheurkalender maken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Gisteren de operatie gehad! Ik was echt super zenuwachtig, in de auto sloegen de twijfels nog toe en zelfs op de operatietafel dacht ik: wil ik dit echt? Haha. Uit de narcose was ik erg duizelig en kon niet goed opstaan om te gaan plassen. Alles even rustig aan gedaan, even beschuitje gegeten en kopje thee gedronken en toen ging het wel weer. De nacht ben ik redelijk goed doorgekomen, wel vaak wakker maar viel gelukkig ook snel weer in slaap. De pijn valt ook wel mee, alleen alles is echt super stijf nu. Ik loop er krom van haha. Maar ik ben heel blij met m'n nieuwe borsten! Gisteren even gezien zonder band en bh en ik dacht: woow best groot haha. Vandaag mag de  band er gelukkig al af en ik mag ook al douchen! :D

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks allemaal voor de lieve reacties! 

@Mar1978! Ik werd ongeveer om 10 uur naar de OK gebracht en om half 3 mocht ik de kliniek verlaten.

@Sann78 Ja ik vind het een hele aardige arts, eerlijk ook. Hij kijkt goed naar wat er bij je lichaam past en wilt het zo natuurlijk mogelijk houden. Ik ben ook benieuwd of het op de crisalix foto gaat lijken. Kan er nu natuurlijk nog weinig over zeggen, maar ik zal snel foto's plaatsen!

 

Ik maak me alleen een beetje zorgen over de borstband. Ik mocht hem de dag na de operatie al af, maar op dit forum lees ik dat die band super belangrijk is en dat zelfs sommige artsen zeggen dat het nog belangrijker is dan de sport bh. Toen ik wegging heb ik een soort van tape-band gekregen, die heb ik er dus gister afgedaan en kan hem dus niet meer om doen omdat ie niet meer plakt. Hebben meerdere van jullie geen band hoeven dragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.