Ga naar inhoud

Sharon91 : 26 september 2016 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

Ik ben Sharon en ben 24 jaar. Ik ben 1.65m en weeg 53 kg en heb nu cup 75A. Ik zit al een hele tijd te twijfelen over een borstvergroting (ben toch een beetje bang voor de complicaties), maar lees op dit forum dat veel meiden zeggen ''had ik het maar eerder gedaan''. Hierdoor wordt mijn angst toch steeds minder en ben ik me een beetje gaan oriënteren.

Ik lees veel goede reacties over de kliniek in Amstelveen. Alleen vraag ik mij af hoe het zit met het doorverwijzen via Diana Gabriels. Ik lees niet heel veel goede verhalen over haar en vraag me daarom af of het noodzakelijk is om via haar doorverwezen te worden of dat ik gewoon een consult direct bij de kliniek (en dus bij de PC) kan krijgen. Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Is er ook een PC die jullie aanraden? Ik lees veel goede verhalen over de PC's van de kliniek Amstelveen dat ik zelf niet goed weet door wie ik geholpen zou willen worden :blush:

 

Groetjes Sharon!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,welkom,

Het is absoluut mogelijk om gelijk een afspraak te maken in de kliniek zelf, dit zou ik je ook echt aanraden, omdat het via Diana Gabriels inderdaad niet echt een aanrader is. Een arts die heel vaak hier genoemd word bij Amstelveen is Dr. Koeijers.

Andere pc's die heel goed bekend staan zijn oa: de pc met de gouden handjes, Dr. Nio , OLVG  (SLAZ) Amsterdam, hier heb je wel een verwijskaart nodig aangezien dit een ziekenhuis is.

Dr. Straten, Kliniek Heyendael Groesbeek

Dr DeMeyere, Artemedis Gent

Dr. Verdonck, zowel via zijn eigen kliniek de Belgian Breast Clinic of de Wellness Kliniek

Dr. van der Weij of Dr. Smits Boerhaave, Amsterdam

Over het algemeen raden we hier ook wel aan om meerdere consulten te plannen, zodat je diverse adviezen krijgt,omdat iedere pc zijn of haar eigen werkwijze heeft.

Lees gewoon even op je gemak verschillende topics over al deze artsen ,en dan hopelijk kun je je keuze maken en je afspraken gaan maken.

Heel veel succes met je zoektocht.

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor meis.

Precies, goed de tijd nemen om je in te lezen, dat is het begin, ook vragen opschrijven want tijdens een consult vergeet je meestal de helft, en foto's uitzoeken van wat jij mooi vind, en waar je op uit zou willen komen, en dan tijdens de consulten krijg je te horen of dat haalbaar is of niet, ook met passen krijg je een beeld hoe het er ongeveer uit komt te zien.

Yep hou me maar op de hoogte

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben vorige week geholpen bij kliniek Amstelveen! Een hele fijne kliniek, aardig personeel. Mijn pc is Drs. Koeijers geweest en wat ben ik blij dat hij mijn arts is geweest! Ik ben vanaf dag 1 super blij.. M'n herstel gaat ook super, heb weinig tot geen last gehad! Ik zal je even toevoegen aan m'n album... Ik heb een lift gehad maar bijv. @DeeDee84 heeft ook prachtige Koeijers borsten:wub:

heel veel succes en plezier met je borstenreis en het kiezen van je pc!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw heb even gekeken naar je foto's @Vrouwtjelief maar het is echt super mooi geworden!

Ik zie dat je anatomische protheses heb, ik denk dat ik dat toch ook mooier vind. Het ziet er meer natuurlijker uit. Alleen heb ik gelezen over eventuele draaiingen en dat dat bij ronde protheses niet zichtbaar is. Weet jij of dit vaak voorkomt, dat anatomische protheses gaan draaien?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Sharon91:

Wauw heb even gekeken naar je foto's @Vrouwtjelief maar het is echt super mooi geworden!

Ik zie dat je anatomische protheses heb, ik denk dat ik dat toch ook mooier vind. Het ziet er meer natuurlijker uit. Alleen heb ik gelezen over eventuele draaiingen en dat dat bij ronde protheses niet zichtbaar is. Weet jij of dit vaak voorkomt, dat anatomische protheses gaan draaien?

x

Dankjewel :blush:

Het is belangrijk dat je een pc kiest die veel met anatomische protheses werkt. Ik vind anatomische er ook mooier en natuurlijker uit zien. Al zie ik ook vaak genoeg rond geplaatste protheses die er toch heel natuurlijk uitzien.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

Ik heb op 9 augustus een consult bij dr. Roosenburg bij kliniek Amstelveen! Ik heb bij een aantal meiden hier de resultaten van hem gezien en vind het erg mooi, heel natuurlijk. Ben super benieuwd en vind het nu al spannend haha

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai,

Succes met je consult. Gaat vast wel goed komen daar. Ik heb daar vorige maand ook een consult gehad met dr. koeijers en wordt 2 september geopereerd. Het personeel is daar zo aardig en ik voelde me gelijk op mijn gemak. Hopelijk heb jij ook dat gevoel!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23 juli 2016 om 10:09 zei Sharon91:

Wauw heb even gekeken naar je foto's @Vrouwtjelief maar het is echt super mooi geworden!

Ik zie dat je anatomische protheses heb, ik denk dat ik dat toch ook mooier vind. Het ziet er meer natuurlijker uit. Alleen heb ik gelezen over eventuele draaiingen en dat dat bij ronde protheses niet zichtbaar is. Weet jij of dit vaak voorkomt, dat anatomische protheses gaan draaien?

x

Hey @Sharon91,

ik word in oktober door dr akoeijers geopereerd. Heb op mij consult gevraagd over het draaien maar hij zei dat als het goed gedaan word dat eigenlijk niet gebeurd..

succes op je consult, spannend!!

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi!

Vandaag op consult geweest bij dr. Roosenburg. Goed gevoel bij hem. Aardige man die me op m'n gemak stelde en af en toe een grapje tussendoor maakte! Alleen vond ik het consult ietwat gehaast overkomen. Ik gaf aan dat ik van 75A naar een volle C-cup wilde en hij adviseerde mij 300 of 325cc. Omdat ik geen idee heb hoe het er ongeveer uit ziet vroeg ik of ik nog moest passen. Hij zei dat dit niet nodig was, omdat het tijdens een passessie er vaak anders uit ziet dan het eindresultaat. Ik ben maar akkoord gegaan, maar nu ik thuis ben vind ik dit toch een beetje vreemd. Het kan toch niet zo zijn dat ik de operatie inga zonder dat ik ongeveer weet hoe het eruit zal zien? Straks denk ik: het had wel groter gemogen. Wat vinden jullie hiervan? Zal ik morgen bellen/mailen om te vragen of ik alsnog mag passen?

Ook heeft ie niet aangegeven of hij voor high, medium of low-profile gaat. Nou heb ik er hier wel het een en ander over gelezen en weet er dus wel iets van af, maar hij heeft hier verder niks over uitgelegd :(

Heb wel al een datum: 29 augustus! Het aftellen kan beginnen!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Sharon91

Gefeliciteerd met je datum!! Ik word 6 oktober in Amstelveen geopereerd voor drs. Koeijers. Ik heb tijdens mijn consult 330cc gepast. Hij besteld deze maat en een maatje groter en kleiner. Tijdens de operatie kijkt hij wat pas. Verder is mij ook niets verteld over high/low/medium profile of welke prothese het precies word. Ik weet alleen dat het anatomisch, dual plane word. Ik denk dat ik ook nog ga mailen voor wat meer informatie over de protheses. Ik wil eigenlijk wel weten wat er precies in mn lichaam komt.

Dat je niet mocht passen vind ik heel raar. Je hebt inderdaad geen idee. Natuurlijk komt het er uiteindelijk anders uit te zien maar voor je gevoel heeft het iets om vanuit te gaan. Ik zou zou even bellen om te vragen of je nog een keer langs mag komen om te passen, niets raars aan! 

Succes met aftellen nog eventjes! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Tos:

Hee @Sharon91

Gefeliciteerd met je datum!! Ik word 6 oktober in Amstelveen geopereerd voor drs. Koeijers. Ik heb tijdens mijn consult 330cc gepast. Hij besteld deze maat en een maatje groter en kleiner. Tijdens de operatie kijkt hij wat pas. Verder is mij ook niets verteld over high/low/medium profile of welke prothese het precies word. Ik weet alleen dat het anatomisch, dual plane word. Ik denk dat ik ook nog ga mailen voor wat meer informatie over de protheses. Ik wil eigenlijk wel weten wat er precies in mn lichaam komt.

Dat je niet mocht passen vind ik heel raar. Je hebt inderdaad geen idee. Natuurlijk komt het er uiteindelijk anders uit te zien maar voor je gevoel heeft het iets om vanuit te gaan. Ik zou zou even bellen om te vragen of je nog een keer langs mag komen om te passen, niets raars aan! 

Succes met aftellen nog eventjes! 

Xx

Hier precies het zelfde.. wel gepast maar nis gehoord of high/low/medium. Hier ook alleen anatomisch en dualplane. Als jij antwoord hebt op je mail. Laat je het dan even weten? Ben wel benieuwd wat ze zeggen. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sharon91:

Hoi!

Vandaag op consult geweest bij dr. Roosenburg. Goed gevoel bij hem. Aardige man die me op m'n gemak stelde en af en toe een grapje tussendoor maakte! Alleen vond ik het consult ietwat gehaast overkomen. Ik gaf aan dat ik van 75A naar een volle C-cup wilde en hij adviseerde mij 300 of 325cc. Omdat ik geen idee heb hoe het er ongeveer uit ziet vroeg ik of ik nog moest passen. Hij zei dat dit niet nodig was, omdat het tijdens een passessie er vaak anders uit ziet dan het eindresultaat. Ik ben maar akkoord gegaan, maar nu ik thuis ben vind ik dit toch een beetje vreemd. Het kan toch niet zo zijn dat ik de operatie inga zonder dat ik ongeveer weet hoe het eruit zal zien? Straks denk ik: het had wel groter gemogen. Wat vinden jullie hiervan? Zal ik morgen bellen/mailen om te vragen of ik alsnog mag passen?

Ook heeft ie niet aangegeven of hij voor high, medium of low-profile gaat. Nou heb ik er hier wel het een en ander over gelezen en weet er dus wel iets van af, maar hij heeft hier verder niks over uitgelegd :(

Heb wel al een datum: 29 augustus! Het aftellen kan beginnen!!

x

Gek hoor dat je niet mocht passen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat passen mij meer onzeker heeft gemaakt. Vanwege dat ik zeker weet dat het er niet zo uitkomt te zien. 

Hier ook niet te horen gekregen of het high/low/medium wordt. Wat is dat precies?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Mackytje:

Gek hoor dat je niet mocht passen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat passen mij meer onzeker heeft gemaakt. Vanwege dat ik zeker weet dat het er niet zo uitkomt te zien. 

Hier ook niet te horen gekregen of het high/low/medium wordt. Wat is dat precies?

X


Het verschil tussen low, medium, high en extra high profile hoe ver je borst naar voren komt. Het volume zeg maar. Als prothese smal is, zal deze meer naar voren komen dan bij een bredere prothese met dezelfde cc. Als ik het zo goed zeg.. anders is er vast iemand die het beter kan uitleggen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Tos:


Het verschil tussen low, medium, high en extra high profile hoe ver je borst naar voren komt. Het volume zeg maar. Als prothese smal is, zal deze meer naar voren komen dan bij een bredere prothese met dezelfde cc. Als ik het zo goed zeg.. anders is er vast iemand die het beter kan uitleggen :D 

Ahaaa ja ik begrijp hem redelijk. Ik wacht even je antwoord af van je mailtje wat ze zeggen.  Ben wel benieuwd.

Thnx voor de uitleg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb even gemaild met de vraag of er nog een afspraak gemaakt kan worden zodat ik kan passen. Vind het toch wel fijn om te weten hoe het er ongeveer uit zal zien. 

Ook heb ik gevraagd welke profile de chirurg bij mij wilt plaatsen. Ben benieuwd!

Ik krijg trouwens ronde protheses. Ik dacht dat ik anatomische mooier zou vinden, maar heb foto's gezien waarbij ronde protheses er ook vrij natuurlijk uitzien. En ik vind de ronding bovenop toch wel mooi :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tos Ja, ze zei dat ze bijna nooit meer laten passen maar dat ze werken met de Crisalix animatie. Dus heb gelijk maar gebeld om daarvoor een afspraak te maken en kan gelukkig morgen al terecht! Vind het het extra ritje wel waard, wil toch weten hoe het er (ongeveer) uit komt te zien.

Ook gevraagd welk profile hij wilt gebruiken en dat wordt high profile. Ik heb niet gevraagd naar verdere uitleg omdat er eigenlijk op dit forum al veel over verteld is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ik zie dat je een datum hebt, dus ik heb je titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu verder alle updates, vragen en ook na je operatie je verslag neer zetten, en heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan in 1 topic.

Nu lekker aftellen en je voorbereiden.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose Dankjewel voor het aanpassen van de titel!

 

Vorige week vrijdag heb ik dus een crisalix laten maken en ben toch wel blij met de 300cc. Ze adviseerde me daar ook om niet groter te gaan, omdat het anders niet meer natuurlijk is. Alleen sprak ik later een vriendin en zij zei dat zo'n crisalix een heel vertekend beeld geeft, dat het in het echt veel kleiner wordt. Weten jullie of dit waar is? Ik snap dat het niet helemaal precies hetzelfde gaat worden, maar lijkt het op de crisalix vaak groter dan in het echt?

x

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.