Miss_lina

Miss_lina : 13 juli 2016 : Dr. DeDoncker : AZ Lokeren

Recommended Posts

Hallo iedereen 

Ik ben Lina en woe 13 juli heb ik mijn borstvergroting laten doen bij de Doncker Patrick in a z Lokeren.

voorlopig ben ik erg tevreden .

ik had een aa cup en ziet er nu een d uit.had 380cc anatomisch merk sebbin .

pijn had ik de eerste 3 dagen .heb dan ook geen enkele dag gerust ,moet alleen zorgen voor twee kindjes ,4 en 2 jaar.dus rusten of kalm aandoen was geen optie.

nu na 8 dagen enkel nog wat spierpijn smorgens en wanneer ik plotse bewegingen maak.

xxxx 

Lina 

Hoi hoi, gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Ik ben zelf 11 juli geopereerd. Ik heb sinds twee dagen weinig pijn meer. Ik ben benieuwd hoe alles herstelt etc. :-)

Hey dank je wel !

ik heb er 10 jaar over nagedacht ,

maar nu 2 kids later en op mijn 32 jaar vond ik het echt wel nu of nooit.

welke maat had je ?en welke nu ?

ik ben ook wel benieuwd naar het resultaat over enkele weken.7 dagen po zag ik wel al een verschil.

zijn nu al een stuk zachter en beetje gezakt .

xxx

Groot gelijk dat je er nu voor kiest! Ik heb nog geen kinderen gehad, ben 26 jaar en begon met cup 75 B. Prothesen: mentor anatomische prothesen, 340 cc over de spier. Ik zou daarmee op een volle D cup komen. We zullen zien :-). Ben ook erg happy, maar ze moeten nog mooi vormen.

Hoi meis,

Nog gefeliciteerd met je nw aanwinsten.

Ik heb even je titel aangepast zodat die gelijkend met de andere in dezelfde categorie, en ook het topic verhuisd, hier kun je gewoon alle verdere updates etc verder neerzetten.

xx

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs.

Doe je de eerste weken wel voorzichtig? :) de eerste paar weken heeft het echt wel de tijd nodig om in te kapselen.

Hopelijk heb je wat hulp met je kindjes.

X

Hey dank je wel ,

neen ik zorg alleen voor de kids,

overdag zijn ze wel naar de opvang en ga ik werken.

na hoeveel weken zitten de prothesen echt vast ?

xxx

De borsten op je profiel foto ,ben jij dat ?die had ik op Google gevonden en als vb genomen ,mega mooi!