Ga naar inhoud

Miss_lina : 13 juli 2016 : Dr. DeDoncker : AZ Lokeren


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen 

Ik ben Lina en woe 13 juli heb ik mijn borstvergroting laten doen bij de Doncker Patrick in a z Lokeren.

voorlopig ben ik erg tevreden .

ik had een aa cup en ziet er nu een d uit.had 380cc anatomisch merk sebbin .

pijn had ik de eerste 3 dagen .heb dan ook geen enkele dag gerust ,moet alleen zorgen voor twee kindjes ,4 en 2 jaar.dus rusten of kalm aandoen was geen optie.

nu na 8 dagen enkel nog wat spierpijn smorgens en wanneer ik plotse bewegingen maak.

xxxx 

Lina 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Miss_lina:

Hallo iedereen 

Ik ben Lina en woe 13 juli heb ik mijn borstvergroting laten doen bij de Doncker Patrick in a z Lokeren.

voorlopig ben ik erg tevreden .

ik had een aa cup en ziet er nu een d uit.had 380cc anatomisch merk sebbin .

pijn had ik de eerste 3 dagen .heb dan ook geen enkele dag gerust ,moet alleen zorgen voor twee kindjes ,4 en 2 jaar.dus rusten of kalm aandoen was geen optie.

nu na 8 dagen enkel nog wat spierpijn smorgens en wanneer ik plotse bewegingen maak.

xxxx 

Lina 

Hoi hoi, gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Ik ben zelf 11 juli geopereerd. Ik heb sinds twee dagen weinig pijn meer. Ik ben benieuwd hoe alles herstelt etc. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Boobylicious:

Hoi hoi, gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Ik ben zelf 11 juli geopereerd. Ik heb sinds twee dagen weinig pijn meer. Ik ben benieuwd hoe alles herstelt etc. :-)

Hey dank je wel !

ik heb er 10 jaar over nagedacht ,

maar nu 2 kids later en op mijn 32 jaar vond ik het echt wel nu of nooit.

welke maat had je ?en welke nu ?

ik ben ook wel benieuwd naar het resultaat over enkele weken.7 dagen po zag ik wel al een verschil.

zijn nu al een stuk zachter en beetje gezakt .

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Miss_lina:

Hey dank je wel !

ik heb er 10 jaar over nagedacht ,

maar nu 2 kids later en op mijn 32 jaar vond ik het echt wel nu of nooit.

welke maat had je ?en welke nu ?

ik ben ook wel benieuwd naar het resultaat over enkele weken.7 dagen po zag ik wel al een verschil.

zijn nu al een stuk zachter en beetje gezakt .

xxx

Groot gelijk dat je er nu voor kiest! Ik heb nog geen kinderen gehad, ben 26 jaar en begon met cup 75 B. Prothesen: mentor anatomische prothesen, 340 cc over de spier. Ik zou daarmee op een volle D cup komen. We zullen zien :-). Ben ook erg happy, maar ze moeten nog mooi vormen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Desert-Rose:

Hoi meis,

Nog gefeliciteerd met je nw aanwinsten.

Ik heb even je titel aangepast zodat die gelijkend met de andere in dezelfde categorie, en ook het topic verhuisd, hier kun je gewoon alle verdere updates etc verder neerzetten.

xx

Ok dank je !

moet mijn weg hier nog vinden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22 juli 2016 om 23:45 zei Boekjoe:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs.

Doe je de eerste weken wel voorzichtig? :) de eerste paar weken heeft het echt wel de tijd nodig om in te kapselen.

Hopelijk heb je wat hulp met je kindjes.

X

 

Hey dank je wel ,

neen ik zorg alleen voor de kids,

overdag zijn ze wel naar de opvang en ga ik werken.

na hoeveel weken zitten de prothesen echt vast ?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22 juli 2016 om 23:45 zei Boekjoe:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs.

Doe je de eerste weken wel voorzichtig? :) de eerste paar weken heeft het echt wel de tijd nodig om in te kapselen.

Hopelijk heb je wat hulp met je kindjes.

X

 

De borsten op je profiel foto ,ben jij dat ?die had ik op Google gevonden en als vb genomen ,mega mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.