Ga naar inhoud

Susannah : 20 juli 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 246
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden zei Bibi'ke:

Ben benieuwd naar de foto. 

Dadelijk ga ik nog twijfelen over de maat ;)

De hoeveelheid cc's zeggen niet altijd wat. Laatst was er een meid op het forum die met veel minder cc's dezelfde bh maat heeft gekregen als ik. Misschien kun je aan de pc aangeven welke cup je wilt? Ipv je blindstaren op de hoeveelheid cc's. Weet je al wanneer je geopereerd gaat worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een foto van het resultaat in kleding. Bloot zien de borsten er vaak groter uit dan in kleding. Ik ben  tevreden over m'n borsten, zowel bloot als in kleding. Misschien hebben jullie er wat aan? Ik heb 450cc dual plane 85% gevuld. Ik heb een voorgevormde bh aan (die blauwe, een paar pagina's terug ook te zien op een foto). 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Susannah:

Even een foto van het resultaat in kleding. Bloot zien de borsten er vaak groter uit dan in kleding. Ik ben  tevreden over m'n borsten, zowel bloot als in kleding. Misschien hebben jullie er wat aan? Ik heb 450cc dual plane 85% gevuld. Ik heb een voorgevormde bh aan (die blauwe, een paar pagina's terug ook te zien op een foto). 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ziet er goed uit:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Bibi'ke:

Heb gezegd dat ik een c wil...daardoor zeiden ze de 295cc te nemen.

Ik zou nog dit jaar een afspraak willen vastzetten.

Ben enkel aan het denken qua herstelperiode...ben vorig jaar pas geopereerd aan een nekhernia...dus lange tijd thuis geweest en wil dit niet nog eens.

Heb ook pas een nieuwe functie dus kan dat echt ni maken om lang thuis te zijn.

Gelukkig heb je alle tijd. Er komt vanzelf een moment dat het dé tijd is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze lijken inderdaad wat kleiner in kleding (oh yes nog een beetje hoop om ze straks met momenten te kunnen verdoezelen voor mij) Maar ze staan je perfect. Ze horen gewoon bij je, heb je dat gevoel zelf ook? Mooie borsten bij een mooie vrouw!

Geniet ervan :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTiet(toch maar een naamswijziging? :75:)

bedankt voor het compliment  inderdaad met kleding valt er een hoop te verdoezelen. 

Ze zijn nog steeds best vreemd voor me eigenlijk. Om van niets naar deze borsten te gaan blijft een hele overgang. Bloot zijn ze best groot en ook met kleding aan voel ik ze zitten. Ook aan de zijkant met m'n armen voel ik ze. Nio zei dat het ca 3 maanden duurt voor de borsten helemaal eigen zijn. Bij mij duurt het wat langer denk ik. Ik heb 38 jaar met mini borstjes rondgelopen. Dus dan neemt dit proces wat meer tijd in. Ik ben erg tevreden met de maat. Ze zijn mooi in proportie en als ik volgende week weer mag kickboksen, zijn ze met een goede bra mooi op z'n plek te houden :P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heeft gewoon even tijd nodig en bij de een gaat dat sneller dan bij de ander. Ja over 3 maanden is alles veel soepeler en vallen je borsten veel natuurlijker. Ik voel ze nu ook tegen mijn armen aan en zelfs tegen mij is gezegd dat dat ook weggaat dus komt zeker helemaal goed. Ja als je zolang met eigenlijk niks rond gelopen hebt is dit inderdaad een hele overgang, maar wel een hele mooie!

Jij steelt straks al kickboxent de show :D Fijn dat je dat weer op mag pakken.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Wanneer had jij eigenlijk het gevoel dat je borsten 'geplopt' waren? wanneer gebeurd dat ong? 

Wel aardig wat weken wachten. Met 6 weken waren de nog niet helemaal gelijk. Ze plopten bij mij niet echt. Het ging vrij langzaam. Ik zag het eigenlijk aan de week foto's die ik maakte en naast elkaar legde. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Sinas:

Mooi hoor! Ik lees dat ze al zacht zijn.  Fijn! Helemaal pijn vrij? Ook als je (je man ) eraan komt :D...geniet ervan! Sport je al volledig weer?

Haha, ja geen echte pijn meer. Vorige week had ik een dag steekjes in m'n rechterborst. Maar dat verontrust me niet echt. Die zenuwen helen langzaam. Dus dat zal nog wel af en toe voorkomen. M'n tepels zijn wel nog redelijk gevoelig. Maar niet meer zo gevoelig als in het begin. Ik ben inderdaad weer gaan kickboksen. Ik heb echt overal spierpijn. Maar geen rare pijn in m'n borsten gelukkig. Ik sliep die nacht wel even met een sport bh, dat voelde prettiger dan gewoon een hemdje. M'n borstspieren hadden zich weer flink ingespannen, dus dat voelde wel apart en fijner om ze extra te ondersteunen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.