Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Susannah

Susannah : 20 juli 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

56 minuten geleden zei Susannah:

Met een sport bh een decolleté :lol:

dat was lang geleden. Dat ik dit had. Ik denk een jaar of 15 geleden. Toen lukte dat nog met een push up bh en wat vet, want ik was toen wat molliger. 

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Mooi! Netjes hoor meid xx lien

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
59 minuten geleden zei MeisjemetAcup:

Echt beeldig! Wow! :wub:

Dankjewel. En dat zonder de vullingen. Ik heb ook andere sport bh's maar daar zie je geen decolleté. Deze van Hunkemöller dus wel. Hij is ook laag uitgesneden. Dat helpt ook wel. Hij valt wel een cupmaat kleiner. Ik heb van andere sportbh's maat 75d en van deze 75e

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Susannah:

Hoi. Dankjewel. Ik mocht sport bh's gaan dragen na 1 week po. Overdag dan. 'S nachts m'n compressievest. Ik heb inderdaad de vullingen verwijderd. Die zijn eindelijk niet meer nodig. Ik ben nu 5 weken po en heb deze nieuw. 

Ik draag al vanaf dag 1 een sportbh maar wel met appartement cups. Vandaar dat ik me afvroeg of deze ook mag. Krijg m'n gewone niet zelf aan en uit ivm sluiting. Deze heb ik expres gehaald vanwege de voorsluiting. 

(Ik ben nog maar 3dagen po.)

Dank je wel voor de info. 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei Anni:

Ik draag al vanaf dag 1 een sportbh maar wel met appartement cups. Vandaar dat ik me afvroeg of deze ook mag. Krijg m'n gewone niet zelf aan en uit ivm sluiting. Deze heb ik expres gehaald vanwege de voorsluiting. 

(Ik ben nog maar 3dagen po.)

Dank je wel voor de info. 

Graag gedaan. Misschien kun je een foto mailen naar jouw pc. Vragen of deze ok is.  Zal ik je wat foto's mailen in een pb?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Susannah:

Graag gedaan. Misschien kun je een foto mailen naar jouw pc. Vragen of deze ok is.  Zal ik je wat foto's mailen in een pb?

Oh als je dat zou willen doen... heel graag!

Is wel een optie idd even mijn pc mailen, dan weet ik t helemaal zeker. 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Susannah:

Met een sport bh een decolleté :lol:

dat was lang geleden. Dat ik dit had. Ik denk een jaar of 15 geleden. Toen lukte dat nog met een push up bh en wat vet, want ik was toen wat molliger. 

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Looking good! 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De magische 6 weken po. M'n eerste beugelbh :D. Gekocht bij livera maat 75d. Ik heb nog een BH bij livera gekocht die is maat 75e. De dame adviseerde me omtrek 70 te nemen, maar dat vond ik echt te strak zitten. 

• Upvote 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Lhien:

Mooie bh,staat je goed, i love blauw ;) 

xx Lien 

Dankje. Ik hou van felle kleurtjes :lol:

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Susannah:

De magische 6 weken po. M'n eerste beugelbh :D. Gekocht bij livera maat 75d. Ik heb nog een BH bij livera gekocht die is maat 75e. De dame adviseerde me omtrek 70 te nemen, maar dat vond ik echt te strak zitten. 

Staat je erg goed meis! Mooi kleurtje :) 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 uur geleden zei Susannah:

Wauw, prachtige décolleté en hele mooie bh. Super!!! 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Susannah super mooie foto's!

ik zie dat jij van een 75 a komt en 450 cc dual plane hebt gezet van eurosilicone.

ik kom ook van een 75 a en heb 400 cc eurosilicone geplaatst gekregen onder de spier. Ben benieuwd of ik qua maat straks bij jou in de buurt kom!! Wat had je de eerste weken voor een maat in je sport bh?

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com