Ga naar inhoud

Susannah : 20 juli 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 246
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden zei Jobje:

Ziet er goed uit zeg!

Ik kan niet wachten om de lingeriezaak in te gaan en alles te KUNNEN passen:)

En dan ook echt de winkel weer uit te lopen met bh"s die ook echt staan. 

Hoi Jobje. Dat is inderdaad erg leuk. Iets om fijn naar uit te kijken voor jou! Wanneer en wat voor soort BV laat jij doen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet wachten, maar is helaas nog erg ver weg. Vanwege mijn werk kan ik pas op 9 januari mijn BV bij Dr Nio krijgen. Hoe dan ook een dual plane, en zit nu te denken tussen de 350 en 400cc 85% eurosilicone. Hoe meer ik hier zie en lees, hoe meer ik naar de 400cc wil. Kan ook nog anatomische kiezen, maar gezien de resultaten hier op het forum met de 85% denk ik die toch te nemen. Mijn werk is erg bepalend ook in de grote, die risico's moet ik nog een keer goed doorbespreken met Dr Nio en of grote daar een afhankelijkheid in speelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een mooi BH @Susannah :57: Staat jou perfect met die rood kleurtje!

Voor mij is het nog een weekje tot bh shoppen 
Slaap je met of zonder je sport bh? En draag je het soms nog of helemaal niet meer?

Ik weet niet wat ik moet met 6 weken doen....Sport BH blijven dragen, in normale bh's lopen, in sport bh slapen? :blink:

Liefsxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Dreamboobies25:

Ik weet niet wat ik moet met 6 weken doen....Sport BH blijven dragen, in normale bh's lopen, in sport bh slapen? :blink:

De een vind het nog veilig om in een sportbh te lopen of te slapen en de ander draagt al gelijk lingerie. Zelf even aanvoelen wat je prettig vindt. Wanneer je vermoeide borsten hebt kun je altijd nog terugvallen op je sportbh en soms zit lingerie ( beugelbh's) niet gelijk lekker omdat ze nog niet zacht genoeg zijn. Doen waar jij lekker bij voelt!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Jobje:

Ik kan niet wachten, maar is helaas nog erg ver weg. Vanwege mijn werk kan ik pas op 9 januari mijn BV bij Dr Nio krijgen. Hoe dan ook een dual plane, en zit nu te denken tussen de 350 en 400cc 85% eurosilicone. Hoe meer ik hier zie en lees, hoe meer ik naar de 400cc wil. Kan ook nog anatomische kiezen, maar gezien de resultaten hier op het forum met de 85% denk ik die toch te nemen. Mijn werk is erg bepalend ook in de grote, die risico's moet ik nog een keer goed doorbespreken met Dr Nio en of grote daar een afhankelijkheid in speelt.

Nog even geduld ja. <_< Maar toch gaat de tijd snel. Ik ben al bijna 3 maanden verder. Dan mag ik weer sporten. Dat vond ik zo lang lijken, maar het is me meegevallen. Ik heb een soort 'knop' omgezet in m'n hoofd. Ik zou als ik jou was echt voor de 400 gaan! Anders is de kans groot dat je spijt krijgt zoals vele vrouwen voor jou. Nio kan je vast wel informeren over de grootte en jouw werk. Veel sterkte. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat je een sapph BH gekocht hebt, super mooi! op de site www.dutchdesignersoutlet.nl kun je bh's en bikini van merken zoals sapph, after eden en marlies dekkers kopen, een stuk goedkoper als in de winkel. Moet je wel even goed kijken want het zijn samples en helaas verkopen ze niet alle maten. Maar als je goed zoekt kom je super mooie tegen voor een leuk prijsje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei xroxanax:

Ik zie dat je een sapph BH gekocht hebt, super mooi! op de site www.dutchdesignersoutlet.nl kun je bh's en bikini van merken zoals sapph, after eden en marlies dekkers kopen, een stuk goedkoper als in de winkel. Moet je wel even goed kijken want het zijn samples en helaas verkopen ze niet alle maten. Maar als je goed zoekt kom je super mooie tegen voor een leuk prijsje!

Dankjewel voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Dreamboobies25:

wat een mooi BH @Susannah :57: Staat jou perfect met die rood kleurtje!

Voor mij is het nog een weekje tot bh shoppen 
Slaap je met of zonder je sport bh? En draag je het soms nog of helemaal niet meer?

Ik weet niet wat ik moet met 6 weken doen....Sport BH blijven dragen, in normale bh's lopen, in sport bh slapen? :blink:

Liefsxxx

Hoi!

Toen ik 6 weken po was droeg ik 's nachts ook nog een sport bh of topje. Pas toen het goed voelde ging ik 's nachts bh-loos. Dus, volg jouw gevoel :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Jobje:

@SusannahJa dat klopt, meestal vliegt de tijd voorbij;).

Ik denk ook mede door veel vrouwen hier dat ik voor 400 moet gaan als Nio dat wil doen. Super zo een forum, wil niet dezelfde fout maken als het niet nodig is!

Precies. Leren van de ervaringen van anderen. Dat heb ik ook gedaan. Ik twijfelde enorm tussen 400 en 500. Ik ben voor 450 gegaan :P. Nio zag dat ik twijfelde en gaf als optie dat 450 cc ook kan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Susannah:

Dankjewel! En? Hoe gaat het? Voel je je geradbraakt of valt het mee? Dag twee kan heftig zijn. 

Mag denk ik niet klagen dank je. 

Flinke spierpijn, lekker beperkt in bewegen maar goede medicatie. Rustig aan en even uitzitten. 

Heb jij helemaal geen last meer inmiddels? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Divergent:

Mag denk ik niet klagen dank je. 

Flinke spierpijn, lekker beperkt in bewegen maar goede medicatie. Rustig aan en even uitzitten. 

Heb jij helemaal geen last meer inmiddels? 

Klinkt wel ok, hoe je je voelt! Fijn inderdaad hè? Die medicatie. Ik heb nergens last van. Soms alleen wat steekjes links of rechts in m'n borsten. Ik merk dat ik er wel echt bovenop ben en over 2 weken weer los kan gaan bij m'n sport! Daar heb ik zo'n zin in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Citeer effe korte uitleg over koude borsten, vond dit wel een goeie uitleg :) Brrr en we gaan de winter in..extra ijsmutsen kopen :45: xx

Op 4 november 2015 om 22:24 zei Jennyxoxo:

misschien omdat er logischerwijs geen bloed stroomt door de protheses het ook niet opgewarmd kan worden het enige warmte dat ze krijgen is van je lichaams weefsel rondom maar zal nooit net zo warm worden in de kern van de prothese als een echt stuk huid/ orgaan / spier. vandaag koude gevoel. een zakje water kan je 3 dagen in je kamer laten liggen en je zou denken rond de 20 graden maar als je het vastpakt voelt het echt koud aan hoor !!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Susannah:

Toch een vreemde gewaarwording om koude borsten te hebben. :rolleyes: Dat zal in de winter dan wel nog kouder worden. :65: Misschien een thermo bh scoren :75:

Ben afgelopen december in ijsland geweest en ze vielen er niet af :45:  Valt wel mee met die siliconen hahahaha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh leuk, moet je idd in je leven hebben gezien..grote ijsschotsen ..gletsjers ( leuk om te zien maar die wandeling, op die spijkerschoenen door die bergketen daar naartoe HELL) :45: .. Maar..heb het gedaan whahaha. And of course ..bleu lagoon...met een glaasje champagne wegstomen :21: Zeker de moeite waard allemaal! Heel veel plezier met je boobs in bikini...xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.