Ga naar inhoud

Susannah : 20 juli 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 246
  • Created
  • Laatste Reactie
15 minuten geleden zei Dreamboobies25:

Wauw wat mooi @Susannah Voel/zie je toevallig ook rimpels? Je bent ook vrij mager. Ik zie ze bij mij als ik buk. Maar in ieder gevaal wees maar trots en geniet van je mooie boobies :123:

Hoi! Dankjewel. Als ik voorover buk dan zie je rimpels. Ik heb er geen problemen mee. Jouw borsten zijn ook prachtig. Volgens mij ben ik iets langer er zwaarder dan jij. 65 kg en 1.70 lang. Ik heb 75d en soms 75e.  Jij hebt toch dezelfde protheses? Wat voor maten heb jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, ik ben 164 en 50 kilo en ook 450cc rond/anatomisch maar bij mij viel de maat wat groter. Ik heb nu alleen 1 bh en het is 70f. Oogt gewoon als een D. Maar ik ben ook echt tevreden, soms denk ik dat ietsje groter zou beter geweest maar dan denk ik weer dat het zou nepper uitzien en te veel opvallen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Dreamboobies25:

Ja klopt, ik ben 164 en 50 kilo en ook 450cc rond/anatomisch maar bij mij viel de maat wat groter. Ik heb nu alleen 1 bh en het is 70f. Oogt gewoon als een D. Maar ik ben ook echt tevreden, soms denk ik dat ietsje groter zou beter geweest maar dan denk ik weer dat het zou nepper uitzien en te veel opvallen.  

Klinkt goed! Ze ogen bij jouw natuurlijk wat groter omdat je kleiner en lichter bent. Maar ze zijn echt prachtig. Volgens mij ben je ook nog jong. Ooit, als een wissel zal plaatsvinden, dan kun je altijd groter gaan toch? Leuk om naar uit te kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Susannah:

Ik ben heel trots. Ik voel me echt mooi nu. Compleet zo met borsten. Alsof ik nu lichamelijk in balans ben aan de buitenkant. En dat doet dus ook goed voor m'n innerlijk. Heb jij dat ook? 

Ah wat fijn!! Ik heb precies hetzelfde inderdaad ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik heb net heel de topic gelezen. Dit is echt een beetje mijn verhaal. :rolleyes: Ik ben nu net 6dagen ver. Heb een 450cc achter de spier. Ik was ook ok tot 3 dagen en dan kreeg ik plots een steek in mijn linkerborst. Zoals jij ook eens hebt vermeld in het begin van deze forum. Ik vroeg me af of je daar nog last van had erna en hoe lang? 

En super mooie boobies trouwens! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Babsie'ke:

Ik heb net heel de topic gelezen. Dit is echt een beetje mijn verhaal. :rolleyes: Ik ben nu net 6dagen ver. Heb een 450cc achter de spier. Ik was ook ok tot 3 dagen en dan kreeg ik plots een steek in mijn linkerborst. Zoals jij ook eens hebt vermeld in het begin van deze forum. Ik vroeg me af of je daar nog last van had erna en hoe lang? 

En super mooie boobies trouwens! :wub:

Dankjewel. Soms heb je dat he? Een verhaal van een ander dat erg op het  jouwe lijkt. Ik zal jouw topic ook eens doorlezen. Die steken gaan vanzelf weg. Ik heb heel soms nog wat kleine, lichte steekjes in een borst. Geen pijn ofzo, maar wel nog een teken dat er wat aan genezing/zenuwherstel plaatsvind denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben hier nog nieuw en moet nog een beetje wennen Hoe deze forum werkt maar dit is zo verslavend en doet vooral deugd om andermans verhalen ook eens te lezen en mee te kunnen praten. Ik ga sowieso mijn topics nog bijschaven :rolleyes: en hopelijk kan ik er nog een paar dames mee helpen. 

Ben blij dat alles goed gaat nu en pronken met die boobies!:wub: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tuesday, October 11, 2016 om 13:41 zei Susannah:

Het is vandaag het 3 maanden jubileum :55:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wat een mooi resultaat! Ze passen ook echt ontzettend mooi bij je figuur. Ik heb binnenkort bij dr. Nio een consult. Door jouw verslag en dit prachtige eindresultaat heb ik er nog meer vertrouwen in :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Susannah:

@B00bies

dankjewel. En terecht dat je er vertrouwen in hebt. Weet je al een beetje wat je wilt qua prothesen?

Ja, ik wil graag de monobloc hydrogel protheses en ik hoop dat hij ook rond de 400 cc bij mij kan plaatsen. Welke protheses heb jij eigenlijk? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei B00bies:

Ja, ik wil graag de monobloc hydrogel protheses en ik hoop dat hij ook rond de 400 cc bij mij kan plaatsen. Welke protheses heb jij eigenlijk? 

 

Ik heb eurosilicone 450 cc 85% gevuld. Het ligt inderdaad aan jouw bouw en lengte etc welke maat het mooiste bij je past. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Susannah:

Ik heb eurosilicone 450 cc 85% gevuld. Het ligt inderdaad aan jouw bouw en lengte etc welke maat het mooiste bij je past. 

Vandaar die mooie natuurlijke vorm dus! Ik wil dat ook graag.. Maar volgens mij hebben ze de monobloc hydrogel niet 85% gevuld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Waaaaaauwie.... omg.... Heb je topic net even van begin tot einde gelezen. Wat zijn ze mooi geworden. :wub: Hoe gaat het nu met je/ze?? 1,5 jaar PO??

 

We hebben een beetje dezelfde bouw. Zelfde lengte/ gewicht... ik ben zooooo blij dat ik jouw topic ben tegengekomen. Ik twijfel heel erg tussen 450-500cc. Wat ik wil is dat ze natuurlijk ogen. Het moet passen bij mijn lichaam. Ik ben slank/atletische bouw en heb rondingen. Die boobs maken het plaatje echt compleet.

 

Ik denk dat ik binnen nu en 2-3 maanden mijn boobs heb. :D Morgen bellen voor mijn consult, mijn 2e bij Nio. 4 jaar geleden was ik er al geweest. Ook bij anderen maar bij hem toch de leukste klik.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.