Ga naar inhoud

Susannah : 20 juli 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei Susannah:

Graag gedaan. Misschien kun je een foto mailen naar jouw pc. Vragen of deze ok is.  Zal ik je wat foto's mailen in een pb?

Oh als je dat zou willen doen... heel graag!

Is wel een optie idd even mijn pc mailen, dan weet ik t helemaal zeker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 246
  • Created
  • Laatste Reactie

De magische 6 weken po. M'n eerste beugelbh :D. Gekocht bij livera maat 75d. Ik heb nog een BH bij livera gekocht die is maat 75e. De dame adviseerde me omtrek 70 te nemen, maar dat vond ik echt te strak zitten. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Susannah:

De magische 6 weken po. M'n eerste beugelbh :D. Gekocht bij livera maat 75d. Ik heb nog een BH bij livera gekocht die is maat 75e. De dame adviseerde me omtrek 70 te nemen, maar dat vond ik echt te strak zitten. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Staat je erg goed meis! Mooi kleurtje :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Susannah:

De magische 6 weken po. M'n eerste beugelbh :D. Gekocht bij livera maat 75d. Ik heb nog een BH bij livera gekocht die is maat 75e. De dame adviseerde me omtrek 70 te nemen, maar dat vond ik echt te strak zitten. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw, prachtige décolleté en hele mooie bh. Super!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Chasingmydreams:

@Susannah super mooie foto's!

ik zie dat jij van een 75 a komt en 450 cc dual plane hebt gezet van eurosilicone.

ik kom ook van een 75 a en heb 400 cc eurosilicone geplaatst gekregen onder de spier. Ben benieuwd of ik qua maat straks bij jou in de buurt kom!! Wat had je de eerste weken voor een maat in je sport bh?

M'n 2 sport bh's waren 75d. De bh maat nu zit is soms 75d en soms 75d. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Divergent:

@Susannah wauw, ze zien er fantastisch uit! Daar mag je trots op zijn. Zelf mag ik 24-09. Je verslagen helpen bij de voorbereiding! Super leuk te lezen hoe het met je gaat zo. 

Bedankt voor het compliment! Fijn dat je wat aan m'n verslagjes en foto's hebt. Wat en waar wordt jij geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Mar1978!:

Echt heel erg mooi!!! Heb net heerlijk je verhalen gelezen... Krijg nu nog meer zin in 30 sept!!

Dankjewel. Mooi dat je er zin in hebt. Ik heb alles tot nu toe tot een levensverrijkende ervaring beleefd. Die pijn hoort erbij. Ik zag het ook als kans om eens goed uit te rusten en boeken te lezen, series te kijken. Even helemaal terug naar de rust. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2 september 2016 om 20:17 zei Susannah:

Bedankt voor het compliment! Fijn dat je wat aan m'n verslagjes en foto's hebt. Wat en waar wordt jij geopereerd?

Zelf ga ik naar kliniek Amstelveen. Operatie zal uitgevoerd worden door dokter Grabietz. 300cc ronde prothese, dual plane. Ben enorm benieuwd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze week 7weken po en eindelijk m'n droom bikini gescoord op de website van O'Neil. Mix and match tops en broekjes voor 60% korting! Gratis retrourneren!! Ideaal om een goed passende top en broekje te scoren dus. Ik heb er 2 gekocht natuurlijk :D. Dit is de eerste. Ik wilde altijd al zo'n 'triangle' top. Maar dat kon nooit. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt een prachtige stel boobies :wub:

Ik ga eind November op vakantie en ik kan niet wachten om bikini's te shoppen!! Ik heb al uitgekozen welke bikini ik ga kopen maar moet nog een paar weekjes wachten.

Ben je voor de rest tevreden over je resultaat? En welke maat bikini top heb jij, als ik mag vragen? 

Groetjes,

Dreamboobies x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.