Ga naar inhoud

Help! Willen jullie kijken naar mijn fotoS? Wat is dit?


Aanbevolen berichten

 Lieve meiden, kunnen jullie mij geruststellen? Ik heb mijn chirurg uiteraard ook al gemaild. Vanavond ontdekte ik een hard knobbeltje aan de rechterkant van mijn borst. Het voelde een beetje stijf aan vandaar dat ik ging kijken en voelen. Ik heb wat foto's toegevoegd maar als ik mijn arm omhoogtil dan zie je vanuit mijn oksel een soort streep die naar mijn borst gaat het voelt erg hard  en gespannen aan. Als ik dan verder gaan voelen bij mijn borst dan voelen tussen hard knobbeltje. Ik ben heel erg bang voor kanker, of is dit gewoon kapsel contractie? Ik heb drie maanden geleden een borstvergroting ondergaan bij dokter neo 350 cc voor de spier . 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. daar zitten lymfeklieren als ik me niet vergis..
Ik zou niet meteen het ergste denken hoor meid, maar het is misschien wel goed om even naar de huisarts te gaan. Zo kan een en ander even nagevoeld worden en evt een echo gemaakt worden.
Waarom in onzekerheid blijven zitten als je het ook even na kunt laten kijken? :) 

Succes!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kapselcontractie ziet er niet zo uit, dat is een verharding van de hele borst, en in een later stadium vervorming, dus nee, kapselcontractie kun je in principe uitsluiten.

Littekenweefsel zou evt kunnen, maar het kan ook weefsel zijn. Is het pijnlijk?
Masthopathie komt ook vaker voor en gaat ook gepaard met knobbeltjes.. Die zijn echter vaak pijnlijk. Is onschuldig en niks aan te doen, maar wel lastig soms :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Nou ik ben naar de huisarts geweest, en hij denkt dat het niet ernstigs is, zo voelt het in ieder geval niet. Maar voor de zekerheid mag ik vanmiddag om een echo en een foto. Ik hoop dat ik snel dan de uitslag krijg en gerust gesteld wordt. Hij dacht zelf aan een opgezet kliertje. En dat bij mijn oksel een spier dat een beetje opgezet is. Nio heeft ook al gereageerd, en hij denkt ook niet aan kapsel contractie, daar is het een beetje te vroeg voor.hij raadde mij ook aan om een echo te laten doen om mij gerust te stellen daarnaast wil hij mij ook nog even zien. Ik houd jullie op de hoogte. Bedankt voor alle reacties tot nu toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Thursday, July 21, 2016 om 10:30 zei Siamese:

 Nou ik ben naar de huisarts geweest, en hij denkt dat het niet ernstigs is, zo voelt het in ieder geval niet. Maar voor de zekerheid mag ik vanmiddag om een echo en een foto. Ik hoop dat ik snel dan de uitslag krijg en gerust gesteld wordt. Hij dacht zelf aan een opgezet kliertje. En dat bij mijn oksel een spier dat een beetje opgezet is. Nio heeft ook al gereageerd, en hij denkt ook niet aan kapsel contractie, daar is het een beetje te vroeg voor.hij raadde mij ook aan om een echo te laten doen om mij gerust te stellen daarnaast wil hij mij ook nog even zien. Ik houd jullie op de hoogte. Bedankt voor alle reacties tot nu toe

Hey meid, 

Hoe is het nu met je? Las toevallig je verhaal. 

Vriendin van mij ook gehad. Vaak wordt je wel ziek/zieker als het een ontstoken lymfeklier is. 

Moet je niet toevallig ongesteld worden?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.