Ga naar inhoud

Welke Chirurg doen grote borsten ?! Help!


Aanbevolen berichten

Haajj ,

Ik kom er even niet meer uit,
Ik heb nu 420CC en wil naar de +/- 800  De pc waar ik heen zou gaan heeft zijn pols gebroken dus dat gaat nog een hele tijd duren en daar heb ik niet zo zin in en doet normaal ook niet meer als 600 maar wou een uitzondering maken maar wil niet zolang wachten en achteraf horen dat ie toch maar tot 600 gaat :lol:
Dus nu ben ik aan het rond zoeken naar een andere Chirurg die wel grote borsten doet :D  Wie helpt me.
Ik zie ook zoveel prijs verschillen en dat terwijl de zelfde chirurg het werk doet.  

Wie kan me wat Tips en beetje prijs geven.. heb al gegoogeld en hier op het forum gezocht zoveel dat ik het even niet meer zie allemaal.. :79:
Alles is welkom nu 

Thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Hupkens gaat idd meestal niet groter dan 600 cc, dus misschien is het voor jou juist goed dat hij zijn pols gebroken heeft hihi.

Je kunt eigenlijk maar naar 2 pc's toe voor dit aantal cc (ja oke, vast wel naar meer cc's maar de volgende twee hebben hele goede resultaten geleverd aan meiden hier op het forum)

Dat is dr. Nio (OLVG-west)
Hiervoor moet je wel een verwijskaart plastische chirurgie hebben van je huisarts (omdat het ziekenhuis is). Hij werkt trouwens ook in Parkkliniek, maar daar is de prijs veel hoger voor dezelfde implantaten, bij dezelfde arts. Dus zou gewoon naar Amsterdam gaan naar het OLVG. Het kost daar 3100 euro voor een bv en ook voor een wissel.
Hij plaatst tot 800 cc eurosilicone ( die gaan niet meer groter, vroeger maakten die ook op aanvraag nog 1000 cc) en hij gaat tot 1050 cc van Motiva. Keuze in grote implantaten dus :)

Dr. Plovier, Overijse in Belgie.
De prijs ligt daar wel hoger en heel eerlijk gezegd weet ik niet precies hoe duur hij is voor een wissel.. Richting de 4000 dacht ik... Maar correct me if I am wrong :) 

Nio is niet goed te zoeken via de zoekbalk, je kunt dan beter zoeken via 'olvg'  en 'parkkliniek'
xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Hupkens gaat idd meestal niet groter dan 600 cc, dus misschien is het voor jou juist goed dat hij zijn pols gebroken heeft hihi.

Je kunt eigenlijk maar naar 2 pc's toe voor dit aantal cc (ja oke, vast wel naar meer cc's maar de volgende twee hebben hele goede resultaten geleverd aan meiden hier op het forum)

Dat is dr. Nio (OLVG-west)
Hiervoor moet je wel een verwijskaart plastische chirurgie hebben van je huisarts (omdat het ziekenhuis is). Hij werkt trouwens ook in Parkkliniek, maar daar is de prijs veel hoger voor dezelfde implantaten, bij dezelfde arts. Dus zou gewoon naar Amsterdam gaan naar het OLVG. Het kost daar 3100 euro voor een bv en ook voor een wissel.
Hij plaatst tot 800 cc eurosilicone ( die gaan niet meer groter, vroeger maakten die ook op aanvraag nog 1000 cc) en hij gaat tot 1050 cc van Motiva. Keuze in grote implantaten dus :)

Dr. Plovier, Overijse in Belgie.
De prijs ligt daar wel hoger en heel eerlijk gezegd weet ik niet precies hoe duur hij is voor een wissel.. Richting de 4000 dacht ik... Maar correct me if I am wrong :) 

Nio is niet goed te zoeken via de zoekbalk, je kunt dan beter zoeken via 'olvg'  en 'parkkliniek'
xxx BB

vandaar dat ik het al niet zo goed kon vinden hehe.. thnx voor de info :D
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei best_boobie:

haha ;) 


Trouwens die eurosillecone  is die net zo goed als natrelle en mentor? 
heb die nog niet zo gehoord, zal vast wel aangezien ze er anders niet mee werken maar toch hehe 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Boobie2:


Trouwens die eurosillecone  is die net zo goed als natrelle en mentor? 
heb die nog niet zo gehoord, zal vast wel aangezien ze er anders niet mee werken maar toch hehe 

het enige verschil is, dat mentor en natrelle in Amerika gekeurd zijn door de FDA. Nou wil dat echter ook niet altijd wat zeggen hoor, want Amerika vond dat ze genoeg implantaten hadden, dus keuren ook geen andere meer (zo heb ik het tenminste destijds begrepen.)
Eurosilicone is eenmerk dat al lang bestaat (meer dan 20 jaar) en heb daar eigenlijk nooit iets slechts over gelezen.. Zijn ook gewoon gekeurd in NL :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-7-2016 om 15:08 zei best_boobie:

het enige verschil is, dat mentor en natrelle in Amerika gekeurd zijn door de FDA. Nou wil dat echter ook niet altijd wat zeggen hoor, want Amerika vond dat ze genoeg implantaten hadden, dus keuren ook geen andere meer (zo heb ik het tenminste destijds begrepen.)
Eurosilicone is eenmerk dat al lang bestaat (meer dan 20 jaar) en heb daar eigenlijk nooit iets slechts over gelezen.. Zijn ook gewoon gekeurd in NL :) 

xx

Okee op die manier :) 
Ik heb een afspraak bij Nio in Olvg  gemaakt dus ben benieuwd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.