Ga naar inhoud

Ik durf niet te kijken


Happymom

Aanbevolen berichten

Goedemorgen dames!

maandag mijn borstlift gehad, alles 'ok' hier. Alleen ik durf niet te kijken naar t resultaat! Durf niet te douchen, m'n bh uit te doen en als ik het al durf, durf ik m ook weer niet aan te doen.  Om hier nou de kliniek voor te bellen... Kan iemand me hier geruststellen ? Of tips geven? Voel me echt n sukkel

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Het komt vanzelf dat je durft te gaan kijken, neem gewoon daar even de tijd voor.

Douchen kun je bijv ook alleen even de onderkant doen, en de bovenkant met een washand,en gewoon voorlopig lekker je bh aan houden.

Als je helemaal mag en wilt douchen ( is afhankelijk of je waterdichte pleisters hebt)  en je hebt nog een reserve bh, dan kun je er ook 1 als douche bh houden, op deze manier blijf je dan toch de steun houden onder de douche, en is het alleen even snel verwisselen, en tijdens die verwisseling kun je dan je borsten ondersteunen met je armen.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ik durfde dat in het begin ook niet hoor. Ik ging dacht ik met de 3e pas douchen. Er zijn er meer die hier last van hebben hoor. ;)

Gelukkig was wel mijn vriend erbij. Die friemelde (ik had mijn armen nogal dicht bij mijn lichaam) voorzichtig de bh weg toen hij deze los had gemaakt.

Misschien dat iemand je kan helpen en erbij kan staan mocht je de bh toch weer direct aan willen.

Geef het wat tijd om er aan te wennen en doe vooral waar je je prettig bij voelt.

Succes!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh mijn god! Ik voel me echt DE sukkel van het forum! 

Ik deed net n poging tot douchen, stoel klaar, water niet tenware. Maar ik durf echt m'n bh niet uit te doen.. De druk die dan wegvalt ofzo, is nog op te vangen met het vasthouden ervan.

maar ik ben echt zo bang/tuttebellerig met na het afdrogen om m'n wissel-bh weer aan te doen! Ik word helemaal gek van mezelf. Ik denk dat ik dat gefriemel niet trek/ de druk van de nieuwe bh niet aan kan, dat m'n litteken zeer gaat doen ofzo. 

Er gebeurt zoveel dat ik liever denk: laat het maar lekker onder de aangemeten kliniek sportbh gebeuren, dan zitten ze 'veilig' maar ik begrijp ook dat ik de wonden ff uit moet spoelen enz. 

Waarom krijg ik m'n mindset niet goed? Ben ik echt de enige sukkel? Hoe ging douchen bij jullie? En na hoeveel dagen was dat? Wat voelde je? Please help me, voel me met de minuut slechter...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis, ten eerste , je bent geen sukkel, iedereen gaat anders om met dit soort dingen, en durf je je bh niet uit te doen, dan nog even een paar dagen wachten, en lekker met een washandje wassen,je hebt er niks aan als je jezelf overstuur maakt, en het risico gaat lopen om van de spanning flauw te vallen in de douche.

Denk dat het gewoon heel erg meespeelt dat je een lift hebt gehad, en onbewust bang bent om de littekens/hechtingen etc te zien,want wat tref je aan onder die bh ?? en die knop in je koppie moet even om, maar de enige die dat kan doen ben jij zelf, en is het niet vandaag, dan is het morgen.

Anders niet helemaal onder de douche maar alleen even je borsten afspoelen,op deze manier kun je ook wennen aan het water wat erover heen stroomt.

En weet je misschien zit die andere bh wel veel lekkerder dan die kliniek bh, gewoon uitproberen,zit die niet lekker dan was je even je kliniek bh, even drogen, is met dit weer zo gebeurt en trek je die gewoon lekker weer aan.

Komt echt goed meis, 

xxx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose thnank you! Dit is al zo'n geruststelling. 

Ik moest in de kliniek ook al kijken en toen durfde ik t ook al niet.

niet verwacht van mezelf dat ik daar zo'n tuttebel in was. Liet me misschien ook n beetje gek maken door anderen die zeiden dat de wonden gespoeld moesten worden. 

Ik heb nu op n stoel gedouched met de bh aan, dus er is wel water op gekomen en heb met n washandje geklooid. Misschien durf ik t morgen idd. Ik durfde vandaag ook al meer dan gisteren. 

Pen ja misschien waar wat jevzegt met : de knop om. Zo jammer dat ik dat zelf moet doen en daar nog niet ben.

vandaag gaat t al zonder PCM en lopen en bewegen voelt ook al beter dan gisteren. 

Echt zoooo blij met t forum anders had ik echt 100x de kliniek gebeld 

dank iedereen die me gerust stelt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis, er zitten nog hechtingen in, dus spoelen is hier helemaal niet aan de orde, dus dat even uit je hoofd zetten.

En het is gewoon heel erg vervelend als je hier zo onzeker over bent.

En die knop om moet je ook niet teveel bij stil staan, op een gegeven ogenblik, als de wonden niet meer zo vers zijn, en je iets verder in je herstel zit,gaat dat ineens vanzelf, denk dat het dadelijk ook al heel veel gaat schelen als de pleisters eraf gaan etc.

En zo zie je , vandaag zonder pcm, toch al een beetje gedouched ,je durf meer als dat je zelf denkt,  en bh aanhouden geeft gewoon net iets meer dat extra stukje zekerheid, en met een washand kun je jezelf ook opfrissen hoor.

En weet je, je bent echt ook niet de enige die het eng vind, ik zie hier zo vaak voorbij komen dat meiden het eng vinden om de bh uit te doen, en vergeet ook niet, je bent nog maar heel kort po.

xxx

.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het ook heel spannend de bh uit te doen en nog steeds houd ik m'n borsten na het uit doen van de bh het liefst nog even vast om zeker te weten dat ze het aankunnen. Logisch dat het eng is. En ik kan me met een lift helemaal voorstellen. Ik vind foto's bij anderen er ook altijd pijnlijker uit zien dan bij een borstvergroting. Maar het lijkt me als je met bh doucht dat die dan heel nat wordt en wonden misschien weker worden dan wanneer je zonder de bh doucht. Even misschien alleen onderlichaam inderdaad en oksels met washandje en de moed morgen verzamelen?? Sterkte meid. Ik denk dat met jouw mindset het resultaat nu alleen maar mee zal vallen. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindasch dank je wel voor je lieve en steunende woorden. 

De kliniek belde vandaag ook en daar zeiden ze ook; als je het niet durft niet doen.. Het komt vanzelf wel. Dus dat stelt me ook al erg gerust.

ik liet me ws ook gek maken door mensen die zeiden dat ik de littekens moest wassen, zeker met die hitte enz. Maar hoor nu van alle kanten dat het 'niet zo uitmaakt'  dus word ik ook wat kalmer. En misschien durf ik het morgen wel... Maak me nu maar eerst op voor de nacht. Dank je wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Happymom:

@Lindasch dank je wel voor je lieve en steunende woorden. 

De kliniek belde vandaag ook en daar zeiden ze ook; als je het niet durft niet doen.. Het komt vanzelf wel. Dus dat stelt me ook al erg gerust.

ik liet me ws ook gek maken door mensen die zeiden dat ik de littekens moest wassen, zeker met die hitte enz. Maar hoor nu van alle kanten dat het 'niet zo uitmaakt'  dus word ik ook wat kalmer. En misschien durf ik het morgen wel... Maak me nu maar eerst op voor de nacht. Dank je wel

Littekens wassen heb ik inderdaad niet gehoord of gelezen en met pleisters ook onmogelijk toch? Slaap lekker meid. Morgen een nieuwe dag xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.