Ga naar inhoud

Voorstellen en opzoek naar de grote borsten PC


Boobie2

Aanbevolen berichten

Haajj,

Ik zal me even voorstellen : 

Ben een moeder van 2 en heb al 3x een bv gehad :lol: 
1e keer was 240CC onder de spier helaas was mijn spier te strak dus die moest opnieuw dus die werd op de spier. 
de 3e keer was omdat ik kapsel had en dus toen gelijk maar groter gedaan 420CC dualplane, 

Helaas was ik eigelijk al meteen niet helemaal te vreden kwa grote, had het anders verwacht zoals gewoonlijk, voor de rest zijn ze perfect,
alles was goed gegaan geen pijn geen rare rondingen of blauwe plekken. 

Nu 1 jaar later wil ik ze dan toch groter en wel stuk groter aangezien mijn ervaring met het te klein vinden telkens. 
Ik wil voor 800cc gaan maar lees en hoor dat er veel zijn die dit niet doen.  
Ik ben bij 1 geweest en die wilt tot 700cc gaan normaal doet die dat niet gauw zegt ie. maar twijfel alsnog of het wel word zoals ik wil. Maar hij heeft me super geholpen vorige keer dus eigelijk was hij mijn 1e keus om trug te gaan bij hem moet ik wachten tot sept. en eigelijk vind ik dat wel erg lang :( 

Maar nu wil ik toch verder gaan kijken naar 1 die toch groter en vaker groter doet! 
Wil ook niet te lang hoeven wachten voor de operatie. 

Volgens mij heb nu zo wel beetje mijn verhaal verteld.

Alle tips zijn welkom voor de grote borsten PC  waar ik die kan vinden voor de beste prijs natuurlijk. :rolleyes: 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een grote borsten dokter zoekt moet je naar Nio gaan. Plovier durft geloof ik ook wel groter te gaan.

Welkom op het forum trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.