Guest Mom4

Hardlopen na bv

Recommended Posts

Guest Mom4

Hoi allemaal! 

een belangrijke vraag voor mij:

3 augustus is mijn dag, maar ik vraag me af of er andere hardlopers op dit forum zitten en hoe ze het hardlopen hebben ervaren na de 6 weken rust die je moet nemen na de operatie.

ik hoop niet dat de boobs in de weg gaan zitten tijdens het rennen, nu in ieder geval niet met mijn bescheiden 75 a ;-) en blijft ook 'redelijk' bescheiden met 295cc erbij. 

konden jullie weer rustig aan opbouwen? Deed het pijn? Kwam je gauw terug in vorm? 

Hopelijk iemand die de ervaring al heeft gehad hier of iemand die in hetzelfde schuitje zit als ik, ik zou het hee fijn vinden om hierover te babbelen!

liefs,

Ik ben ook heel benieuwd! Ik hou ook van hardlopen en ben benieuwd hoe dat straks zal gaan. Ik krijg 345cc erbij (8 september pas), hoop niet dat het in de weg gaat zitten haha ;)

Er zijn meiden die geadviseerd gekregen hebben om echt te wachten met hardlopen totdat ze 3 maanden po waren..
Wat het beste advies is, weet ik natuurlijk niet, maar dit lees ik regelmatig hier op het forum... (overleg dit dus goed met je eigen pc)

In ieder geval een heel stevige sportbh dragen. De meeste meiden hebben daardoor weinig last van het rennen. Maar het is wel heel belangrijk om juist op dat soort momenten je boobs goed te ondersteunen :)

xx BB

• Upvote 1

Guest Mom4

Dan kan ik je straks misschien al wat vertellen :-) 

ik hoop dat ik na 6 weken weer voorzichtig mag gaan proberen, maar zal het goed navragen hij de pc. Het lijkt me trouwens heel gek, hardlopen met borsten.

Hardlopen weet ik niet, maar ik vind touwtje springen al heel gek voelen. Doet geen pijn ofzo, maar het voelt heel raar! Nu 12 en een halve week po.

Na m'n vakantie wil ik het hardlopen weer rustig gaan opstarten (lang leve Evi) en dan ben ik 15 weken po. Zou moeten gaan dan, denk ik.

Guest Mom4

Ja Evy is goed he! Ze kan weer lekker rustig opbouwen en is altijd fier op je.

hou je me op de hoogte hoe het gaat? Ik vind 6 weken al heel lang duren, maar wat moet, moet natuurlijk.