Ga naar inhoud

Anni : 25 augustus 2016 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei Anni:

Zo net even gedouched... maar dat viel toch wel even tegen... super blij met wat ik zag.. maar wat voelt het gek als je ze loslaat... en dan nergens goed bij kunnen... werd er ff dizzy van, zeiknat de slaapkamer in gewandeld en ff houvast gezocht. Gelukkig was vriendlief in de buurt. Morgen maar een nieuwe poging hopen dat dat beter gaat. 

Aaargh ik wil ook douchen, beetje jaloers hoor. Echt super dat het zo goed gaat. Jammer dat je duizelig werd maar het is ook een hele prestatie zo kort po ;) 

 

xx Lien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

 

10 minuten geleden zei Anni:

@Lhien mag jij nog niet douchen dan? Ik mocht 24 u na de operatie al proberen. Maar niet te lang en niet te warm.. nou geloof me heb nog nooit zo kort gedouched .. wat een aparte sensatie!

Hoop dat jij ook gauw mag..

Volgende week vrijdag. 2 weken po. Helaas pindakaas. 

Xx Lien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-8-2016 om 00:31 zei Anni:

Zo net even gedouched... maar dat viel toch wel even tegen... super blij met wat ik zag.. maar wat voelt het gek als je ze loslaat... en dan nergens goed bij kunnen... werd er ff dizzy van, zeiknat de slaapkamer in gewandeld en ff houvast gezocht. Gelukkig was vriendlief in de buurt. Morgen maar een nieuwe poging hopen dat dat beter gaat. 

Wat jammer dat het douchen wat tegenviel. Hopelijk ging het de tweede poging beter? Hoe gaat het verder?

Ik ben nu elke dag de oefeningen aan het doen, hopelijk verloopt het bij mij net zo soepel als bij jou en helpen de fysio oefeningen echt. Nog 10 daagjes en dan ben ik aan de beurt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@InkC Jaa gaat nog steeds super goed. Ik ben donderdag heen geweest en ze waren helemaal verbaast dat t zo goed ging allemaal.  Ik slik sinds woensdag geen pijnstillers meer.

As donderdag weer heen en dan worden de pleisters en hechtingen verwijderd. 

Dinsdag moet ik m'n eerste ochtendje werken dus mij benieuwen...

Het is me echt ontzettend meegevallen allemaal... alleen nu het moeilijkste....

Niks doen..!! Niks tillen etcetera...  Dat wordt nog een uitdaging!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.