Ga naar inhoud

Anni : 25 augustus 2016 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie
30 minuten geleden zei Lotte90:

Gefeliciteerd met je nieuwe booobs!

Fijn dat alles goed is verlopen, en dat het personeel ook zo lief was voor je!

Rust maar lekker goed uit en laat je maar lekker vertroetelen!

x

Dank je wel! Ben heel blij met ze. 

Heerlijk geslapen vannacht, en vanavond douchen. Mij benieuwen, heb ze nog niet vrij gelaten! 

Heb morgen een verjaardag maar twijfel of ik wel of niet heen zal gaan... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anni Wat fijn dat het zo goed gaat en dat je lekker geslapen hebt! Zijn de oefeningen ook goed te doen? Vooral de armen achter de rug en dan stretchen lijkt mij spannend. 

Slik je alle medicatie die we hebben gekregen? 

Je moet wel oppassen dat je niet te veel gaat doen en dan misschien een terugslag krijgt.. maar als die verjaardag dichtbij is dan kun je wel makkelijk naar huis. 

Lekker dat je vanavond al weer mag douchen. Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei InkC:

@Anni Wat fijn dat het zo goed gaat en dat je lekker geslapen hebt! Zijn de oefeningen ook goed te doen? Vooral de armen achter de rug en dan stretchen lijkt mij spannend. 

Slik je alle medicatie die we hebben gekregen? 

Je moet wel oppassen dat je niet te veel gaat doen en dan misschien een terugslag krijgt.. maar als die verjaardag dichtbij is dan kun je wel makkelijk naar huis. 

Lekker dat je vanavond al weer mag douchen. Succes! 

Oefeningen zijn wel ff pittig idd. Maar ik probeer ze wel te doen. En  dan zo ver als ik kom.. ik forceer niks. En ook elke keer klein stukje wandelen.. is ook erg prettig.   

Ik slik alleen de oxicontin niet. Red het op paracetamol.

Morgen is de verjaardag half uurtje rijden.. maar denk dat ik toch ff een uurtje ga, als ik me zoals vandaag en gisteren voel moet het kunnen. Ik wacht morgen af...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Anni:

Dank je wel! Ben heel blij met ze. 

Heerlijk geslapen vannacht, en vanavond douchen. Mij benieuwen, heb ze nog niet vrij gelaten! 

Heb morgen een verjaardag maar twijfel of ik wel of niet heen zal gaan... 

Fijn dat je er zo blij mee  bent.

Vond het ook een  beetje eng om ze vrij te laten maar het is heerlijk als je even alles los kan hangen.

Ik zou kijken hoe je voelt om te gaan ik had er toen geen behoefte aan maar als je goed voelt kan je wel een uurtje of 2 gaan. Ik ga je volgen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Lotte90:
10 uur geleden zei Fancca:

Nou Anni hahahahah hetzelfde had ik je word zo jaloers op dat moment dat iedereen eten en drinken kan vantevoren haha! Maar wat super dat je je zo goed voelde naderhand beter kan niet congratsz :D

Ja echt he... Groot ben ik niet, maar eten kan ik als de beste hahahahah

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Loveyourselfx:

Hee annie!

Wat leuk om te lezen hoe jou dag is verlopen en dat alles goed is gegaan!

Ik ben ook bij de Velthuis kliniek geopereerd maar dan in een andere stad.. Ik kan me zo in jou verhaal vinden, mijn dag ging precies hetzelfde!!

Nu lekker herstellen en genieten van je boobies:43:

xx

Welke stad ben jij geopereerd? Ook door laura? Ik ben zo tevreden.. heb zo goed als geen pijn... echt super!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Chasingmydreams:

Hey @Anni

Wat voor een oefeningen moet je doen als ik vragen mag? Ben ik wel zeer benieuwd naar!

Voor de operatie heb ik fysio oefeningen gehad om de borstspier wat op te rekken. En nu na de operatie moet ik weer andere oefeningen doen.. ook voor de borstspier. In het begin is het niet echt fijn hoor.. maar nu gaat het steeds beter. Elk uur probeer ik ze te doen. Eerst stukje wandelen door t huis en tuin en dan even 2x 20 sec strekken.... 

Of het door de fysio komt weet ik niet maar ik heb zo goed als geen pijn..vanaf t begin al niet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Anni:

Voor de operatie heb ik fysio oefeningen gehad om de borstspier wat op te rekken. En nu na de operatie moet ik weer andere oefeningen doen.. ook voor de borstspier. In het begin is het niet echt fijn hoor.. maar nu gaat het steeds beter. Elk uur probeer ik ze te doen. Eerst stukje wandelen door t huis en tuin en dan even 2x 20 sec strekken.... 

Of het door de fysio komt weet ik niet maar ik heb zo goed als geen pijn..vanaf t begin al niet....

Ohhh wat fijn zeg! Misschien had ik dat ook moeten doen haha. Ik heb gecrepeerd de eerste 5 dagen! Maar laten we dat maar gauw vergeten want nu gaat het prima haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Chasingmydreams:

Ohhh wat fijn zeg! Misschien had ik dat ook moeten doen haha. Ik heb gecrepeerd de eerste 5 dagen! Maar laten we dat maar gauw vergeten want nu gaat het prima haha..

Zat er "gratis" bij... mede door de fysio heb ik voor velthuis en laura moojen gekozen. Tot nu toe geen seconde spijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo net even gedouched... maar dat viel toch wel even tegen... super blij met wat ik zag.. maar wat voelt het gek als je ze loslaat... en dan nergens goed bij kunnen... werd er ff dizzy van, zeiknat de slaapkamer in gewandeld en ff houvast gezocht. Gelukkig was vriendlief in de buurt. Morgen maar een nieuwe poging hopen dat dat beter gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anni:

Welke stad ben jij geopereerd? Ook door laura? Ik ben zo tevreden.. heb zo goed als geen pijn... echt super!!

Ik ben in Eindhoven geweest maar niet door Laura geopereerd wel veel over haar gehoord 

Gelukkig heb je niet veel pijn met dit weer.. Ik vond de pijn ook alles mee vallen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Anni:

@MeisjemetAcup dank je wel. Jij bent ook nog niet zo heel lang po toch?

Hoe gaat het met jou herstel?

Vandaag 8 dagen :) eerste 3 dagen waren heel heftig.. Echt afgezien :( maar nu gaat alles oke :) kan al veel zelf doen, alleen haar kammen en wassen lukt nog niet :P en bewegingen met veel druk op de armen gaat ook nog niet.. Maar hee, ik kan alleen rechtkomen uit bed vanaf dag 5, dus daar ben ik mega blij om :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei MeisjemetAcup:

Vandaag 8 dagen :) eerste 3 dagen waren heel heftig.. Echt afgezien :( maar nu gaat alles oke :) kan al veel zelf doen, alleen haar kammen en wassen lukt nog niet :P en bewegingen met veel druk op de armen gaat ook nog niet.. Maar hee, ik kan alleen rechtkomen uit bed vanaf dag 5, dus daar ben ik mega blij om :D 

Ooh dat klinkt inderdaad veelbelovend... ik heb juist bijna geen pijn de eerste dagen. Alleen opstaan als ik onderuitgezakt zit valt nog niet mee, maar daar helpt m'n vriend me bij.  

Maar ja, ik klaag niet. Donderdag geopereerd dus nu 2 dagen po. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Anni:

Ooh dat klinkt inderdaad veelbelovend... ik heb juist bijna geen pijn de eerste dagen. Alleen opstaan als ik onderuitgezakt zit valt nog niet mee, maar daar helpt m'n vriend me bij.  

Maar ja, ik klaag niet. Donderdag geopereerd dus nu 2 dagen po. 

Ja ik heb het al willen merken dat je bijna geen pijn hebt :D je hebt geluk haha! Heb je je borsten al gezien? :) of heb je ook verband aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei MeisjemetAcup:

Ja ik heb het al willen merken dat je bijna geen pijn hebt :D je hebt geluk haha! Heb je je borsten al gezien? :) of heb je ook verband aan?

Nee geen verband, alleen sportbh. Dus ja heb al mogen gluren naar m'n tweeling. Er staat een foto in m'n album. Van voor en na... Ik zal je toevoegen kun je de foto zien... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Anni:

Nee geen verband, alleen sportbh. Dus ja heb al mogen gluren naar m'n tweeling. Er staat een foto in m'n album. Van voor en na... Ik zal je toevoegen kun je de foto zien... 

 

Ooh zo leuk :) en dankje! Als je wil, voeg ik je ook toe in mijn album? Er staat wel nog enkel foto op met verband :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei MeisjemetAcup:

Ooh zo leuk :) en dankje! Als je wil, voeg ik je ook toe in mijn album? Er staat wel nog enkel foto op met verband :45:

Oh ja nu ben ik wel een beetje nieuwsgierig.. ik heb je toegevoegd.. als het goed is moet je nu kunnen gluren 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.