Ga naar inhoud

Anni : 25 augustus 2016 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi, 

Ik ben Anni, 35 jaar moeder van 2 mooie meiden. (9 & 5)

Ik heb nooit grote borsten gehad, ( lees zo goed als geen) en daar schaam ik me best wel een beetje voor. Draag altijd push upbh's (liefst 2x). Mijn 2 dames heb ik borstvoeding gegeven, en toen had ik twee mooie dames, die helaas na de borstvoeding mij weer alleen hebben gelaten.... :'(

Sinds 4 jaar gescheiden en nu een nieuwe vriend. Hij zit er niet mee dat ik die kleine borsten heb, maar merkt aan mij dat ik dat ik er wel degelijk mee zit. Vorig jaar een geweldig kado gekregen van hem. Een BV! Ik moest er maar goed over nadenken of ik dat daadwerkelijk wilde.. 

Verschillende klinieken gecheckt online en recensies gelezen. Ondertussen denken denken denken. Laatst op een verjaardag iemand leren kennen die het ook had laten doen. Goed gesprek met haar gehad. 

Ja, ik wist het zeker. Dit wil ik!!

21 juni heb ik een consult gehad bij Lauren Mooijen, van velthuis kliniek in Hilversum. Gepast en daarna wist ik het meer dan zeker. Ik ga ervoor.

25 augustus is het D-day voor me. Of beter gezocht... B-day! Ik kan nu al niet wachten. 

Vanmiddag gebeld om een afspraak te maken voor de fysio. Daar ga ik 2 augustus heen en dan wordt het echt aftellen!

Groetjes Anni

Nu nog even een klein vraagje: Wie van jullie is ook bij mevrouw mooijen geweest, en wat moet ik me bij de fysio voorstellen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Anni,

Welkom op t forum:viannen_01: 

wat heb jij een lieve vriend zeg om zo'n prachtig kado te krijgen! 

Hoeveel cc ga je krijgen? rond of anatomisch? Hoe groot ben je? Hoeveel weeg je? Veel vragen...maar dan kunnen we hier een beetje een beeld vormen waar je voor gaat en ik denk dat je dan ook meer reacties krijgt.

Ik denk dat je met de fysio bedoelt de borstspier oprekken dmv oefeningen voor en na de operatie omdat je dual plane gaat doen? Zodat je daarna minder pijn hebt. Ikzelf ga ook naar velthuis kliniek maar in een andere stad en bij een andere pc en daar hebben ze dit programma niet. Op de site van velthuis kan je hier vast ook meer over lezen en ik heb hier op het forum al wel wat verhalen voorbij zien gaan hierover. Als je boven in de zoekbalk de naam van je pc intoetst kom je het vast tegen.

Veel leesplezier hier en voordat je het weet is het jouw dag :D

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Zinin:

Hoi Anni,

Welkom op t forum:viannen_01: 

wat heb jij een lieve vriend zeg om zo'n prachtig kado te krijgen! 

Hoeveel cc ga je krijgen? rond of anatomisch? Hoe groot ben je? Hoeveel weeg je? Veel vragen...maar dan kunnen we hier een beetje een beeld vormen waar je voor gaat en ik denk dat je dan ook meer reacties krijgt.

Ik denk dat je met de fysio bedoelt de borstspier oprekken dmv oefeningen voor en na de operatie omdat je dual plane gaat doen? Zodat je daarna minder pijn hebt. Ikzelf ga ook naar velthuis kliniek maar in een andere stad en bij een andere pc en daar hebben ze dit programma niet. Op de site van velthuis kan je hier vast ook meer over lezen en ik heb hier op het forum al wel wat verhalen voorbij zien gaan hierover. Als je boven in de zoekbalk de naam van je pc intoetst kom je het vast tegen.

Veel leesplezier hier en voordat je het weet is het jouw dag :D

Xxx

Owwww hihi, ja sorry, dat krijg je hé als je nieuw bent hier.. 

ik ben 1.58 en weeg 62kg. Krijg ronde protheses, en euhm  aantal cc weet ik ff niet meer geloof rond de 300 of zo. En idd dual plane.

Wil geen giga grote borsten, maar gewoon een mooi maatje dat bij mijn lichaam past. 

Jaaaaaaa ben zo super blij met m'n kanjer, maar was ik ook zonder dit kado hoor♡ 

Zie wel op tegen de pijn.. maar dat moet ik maar voor lief nemen, en accepteren. Het hoort er nou eenmaal bij, en wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeggen ze toch...? 

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis.

Ik zie dat je een datum hebt, dus ik heb gelijk even je topic titel aangepast en verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu ook je verdere updates, vragen en na je operatie je verslag neer zetten, zodat je alles dan gelijk op 1 plek bij elkaar hebt staan.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Summer2:

Super dat je boobs krijgt!! Erg spannend he. Wat voor cup heb je nu? :)  ik heb ook 300 dual plane, maar ben stuk lichter dan jou dus is zo ie zo anders. 

Liefs! 

Ik heb nu 80 aa/a niet veel dus. Maar daar komt gelukkig verandering in.

Heb jij ook al een datum?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis.

Ik zie dat je een datum hebt, dus ik heb gelijk even je topic titel aangepast en verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu ook je verdere updates, vragen en na je operatie je verslag neer zetten, zodat je alles dan gelijk op 1 plek bij elkaar hebt staan.

xxx

Ok top dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Sweetboobs16:

Wat een super lieve vriend heb je zeg! ^_^ top!

Nu lekker aftellen naar 25 augustus! En niet te druk maken alles komt goed!

Liefs

Doe ik stiekem wel een beetje hoor. Maar dat hoort er bij denk ik.

Ik ben groot blij met m'n lieverd♡

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii, welkom op het forum! 

Wat een onwijs lief cadeau zeg!

Spannend allemaal!

Ik wilde eerst ook bij moojen maar ga nu door alle verhalen hier en op internet voor F straten.

Maar ben wel benieuwd wat de fysio allemaal zegt! Want dat heb ik daar niet maar dat trok me wel van Moojen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei KoKo:

Hoii, welkom op het forum! 

Wat een onwijs lief cadeau zeg!

Spannend allemaal!

Ik wilde eerst ook bij moojen maar ga nu door alle verhalen hier en op internet voor F straten.

Maar ben wel benieuwd wat de fysio allemaal zegt! Want dat heb ik daar niet maar dat trok me wel van Moojen.

Ja dat is ook een beetje de reden waarom ik voor moojen heb gekozen. Hoop dat 't iets draaglijker is allemaal door de fysio. Ach ik moet het maar over me heen laten komen, en zelf meemaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben weer een stukje verder. 

Vandaag de waslijst aan medicijnen opgehaald. Jeetje wat een hoop pilletjes, ik slik normaal zo goed als geen medicijnen, dus het wordt nog wat...

En heb 't even nagezocht, ik krijg Mentor HP 375. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anni:

Ook ok. En viel het je mee?

Je bent vast heel blij met je nieuwe vriendinnen! 

 

Ja viel heel erg mee! Eerste 2 dagen meeste pijn, daarna steeds minder.

mwa vind ze te klein en ben daar best verdrietig om geweest. Nu accepteren dat ze niet groter zijn dan ik in gedachten had. Wie weet ooit een wissel :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Ik heb twee weken geleden m'n consult gehad bij Moojen-Zaal en heb donderdag 8 september de operatie. 18 augustus de fysio, ben heel benieuwd naar de oefeningen, hoop echt dat het wat zal helpen tegen de pijn en bij het herstel!

Ikzelf ben 1.78 en 60 kg. Krijg Mentor 345cc anatomisch dual plane. Kan niet wachten tot het zover is! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Summer2:

Ja viel heel erg mee! Eerste 2 dagen meeste pijn, daarna steeds minder.

mwa vind ze te klein en ben daar best verdrietig om geweest. Nu accepteren dat ze niet groter zijn dan ik in gedachten had. Wie weet ooit een wissel :) 

Jeeetje, dat meen je niet... Heb net nog gekeken maar vindt ze echt heeel mooi! Pas zoo mooi bij je lichaam dit meis, dat meen ik echt! Je hebt echt een mooie vorm erin. Vind het wel naar dat je zo verdrietig bent geweest... :(
Wou dat ik je een knuffel kon geven! Maar je hebt MEGA <- lees het even terug -> MEGAAA mooie borsten! Dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Anni:

... Jeetje dat is dan idd niet zo heel leuk. 

Verheug je je ergens giga op en dan valt t achteraf toch nog een beetje tegen. Misschien moet je er nog aan wennen??

ik vind ze iig prachtig! 

Dit bericht was voor jou bedoeld @Summer2 citeren was niet gelukt gelukt ik.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei InkC:

Spannend! Ik heb twee weken geleden m'n consult gehad bij Moojen-Zaal en heb donderdag 8 september de operatie. 18 augustus de fysio, ben heel benieuwd naar de oefeningen, hoop echt dat het wat zal helpen tegen de pijn en bij het herstel!

Ikzelf ben 1.78 en 60 kg. Krijg Mentor 345cc anatomisch dual plane. Kan niet wachten tot het zover is! :)

Ook spannend!! 

Ik ben ook heeeeee benieuwd. 

In eerste instantie ging ik ook voor anatomisch, maar uiteindelijk toch voor rond gekozen omdat ik bovenin ook mooi gevuld wou. Ze raadde me rond aan. En qua maat vond ik dit t best bij mijn lichaam passen vandaar de 375cc want ik ben toch een aardig stukje kleiner en zwaarder dan jij..

ik wens je succes en geduld!

Voor we het weten hebben we er 2 mooie vriendinnen bij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei KoKo:

Jeeetje, dat meen je niet... Heb net nog gekeken maar vindt ze echt heeel mooi! Pas zoo mooi bij je lichaam dit meis, dat meen ik echt! Je hebt echt een mooie vorm erin. Vind het wel naar dat je zo verdrietig bent geweest... :(
Wou dat ik je een knuffel kon geven! Maar je hebt MEGA <- lees het even terug -> MEGAAA mooie borsten! Dikke knuffel

Ah lief van je!! Ik vind ze ook wel mooi hoor. Maar in mijn hoofd had ik een ander beeld. En als dat dan niet is hoe het eruit ziet is dat jammer. Vooral omdat ik later na de bv las dat dr nio misschien wel groter durfde te gaan. Dan had ik wel gehad wat ik wilde. Het past ook bij me, maar ietsie groter had ook nog bij me gepast vind ik. Iets sexy'er, iets meer vrouw, ook in blousjes mijn borsten zien. Want dat is nu helemaal niet, alleen strakke shirtjes. Ben echt wel blij hoor, maarja. 

Het zit toch in mijn hoofd en heb natuurlijk veel geld betaald. Ik heb nu wel eindelijk borsten, maar niet hoe ik het wilde. :) toch heel lief berichtje van je, doet me goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Anni:

Dit bericht was voor jou bedoeld @Summer2 citeren was niet gelukt gelukt ik.. 

Ja ik baalde al vanaf dag 2 toen het tape eraf mocht. En baal nog steeds haha. Ik moet ook vast nog wennen en wie weet veranderen ze nog een beetje. hier een berichtje boven heb ik het wat uitgebreider uitgelegd waarom ik teleurgesteld was :) 

Op mijn profielfoto lijken ze groot, maar valt reuze mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anni:

iemand hier ervaring met Arnica en wanneer je daarmee mag beginnen?

ik heb pilletjes gehaald, maar mn tweeling wordt pas 25 aug geboren dus denk dat ik er voorlopig nog niet aan hoef te beginnen...

 

Over het algemeen is het 2 weken van te voren beginnen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.