Ga naar inhoud

Margriet87 : 15 juli 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Het is nu dag 8 PO, afgelopen 3 dagen gaat het erg goed. Ik probeer steeds meer te lopen, het blijft wel lastig om rechtop te lopen. Dit blijft in mijn hoofd zitten maar gaat met de dag een stukje beter. Gisterenavond naar de bioscoop geweest, tussen de menigte :blink:, was vooral erg spannend hahaha. Ook een stukje op de fiets achterop gezeten en ook dat was superrrr eng, maar ging helemaal goed. Later op de avond geen last gehad, was ik eerlijk gezegd een beetje bang voor. Vandaag heel kort naar de winkels geweest en ik het park gewandeld. Was erg warm maar ook dit ging weer goed, wel op een slakken tempo :lol:.

Tot op heden, na de eerste 4 a 5 dagen, gaat het erg goed, het blijft alleen nog allemaal erg spannend en op een of andere manier kan ik dat maar langzaam loslaten. Ben bang dat de pijn opeens komt dus probeer gewoon niet te veel te doen. Met de medicatie ben ik gestopt en gebruik nu nog paracetamol als dat nodig is. Douchen gaat ook steeds beter, ik kan het bijna helemaal zelfstandig  :rolleyes:

In mijn album staan de foto's van de eerste paar dagen. Ik wen er steeds meer aan en tot nu toe ben ik tevreden over het resultaat, blijf wel benieuwd hoe het eindresultaat wordt. Heb het idee dat mijn rechterborst nog iets hoger staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Margriet87:

Het is nu dag 8 PO, afgelopen 3 dagen gaat het erg goed. Ik probeer steeds meer te lopen, het blijft wel lastig om rechtop te lopen. Dit blijft in mijn hoofd zitten maar gaat met de dag een stukje beter. Gisterenavond naar de bioscoop geweest, tussen de menigte :blink:, was vooral erg spannend hahaha. Ook een stukje op de fiets achterop gezeten en ook dat was superrrr eng, maar ging helemaal goed. Later op de avond geen last gehad, was ik eerlijk gezegd een beetje bang voor. Vandaag heel kort naar de winkels geweest en ik het park gewandeld. Was erg warm maar ook dit ging weer goed, wel op een slakken tempo :lol:.

Tot op heden, na de eerste 4 a 5 dagen, gaat het erg goed, het blijft alleen nog allemaal erg spannend en op een of andere manier kan ik dat maar langzaam loslaten. Ben bang dat de pijn opeens komt dus probeer gewoon niet te veel te doen. Met de medicatie ben ik gestopt en gebruik nu nog paracetamol als dat nodig is. Douchen gaat ook steeds beter, ik kan het bijna helemaal zelfstandig  :rolleyes:

In mijn album staan de foto's van de eerste paar dagen. Ik wen er steeds meer aan en tot nu toe ben ik tevreden over het resultaat, blijf wel benieuwd hoe het eindresultaat wordt. Heb het idee dat mijn rechterborst nog iets hoger staat.

Hoi hoi. Ik lees net je verslagen. We zijn op dezelfde dag geopereerd. 15de toch? Want ik zie dat je gisteren schreef 8 dagen po maar dat is dan 9 lijkt me. 

 

 Ik had ook zo'n pijn. Eerste dagen ook een strakkere bh aan maar ook gewoon de pijn erg onderschat. Zo blij dat het na de eerste 4 dagen minder werd. 

Spannend hoe het verder zal gaan de komende weken he. Sterkte. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindasch

Jaa, de 15e...

ik wist wel dat het zwaar en pijnlijk zou worden, maar zo ..... Dat is wel een beetje lastig inschatten :huh:..

Maar gelukkig hebben we het overleefd :D...

ik ben wel heel benieuwd naar het eindresultaat. Het lijkt m ook wel lekker om gewoon weer alles te kunnen, want dat vind ik ook best zwaar.

Het gaat zeker een spannende periode worden.

Blijven elkaar volgen en foto,s bekijken ..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even gekeken naar je foto's, ziet er al goed uit hoor!

En, ik ben ook 1,60 en weeg zo rond de 59kg ein-de-lijk iemand gevonden die dezelfde lengte en het gewicht heeft, haha.

Ik kon alleen even niet opmaken wat je had laten plaatsen en op welke manier? Of lees ik er nu finaal overheen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.