Ga naar inhoud

Margriet87 : 15 juli 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben 29 jaar oud en overweeg een borstvergroting te laten doen. Zit nog in de beginfase dus heeeeel veel uitzoek werk en dat maakt het niet makkeijk...

Ben 60kg licht :P, 1,60 meter lang, huidige cupmaat is denk ik een kleine 75B ( het volume zit vooral aan de onderkant van mijn borsten) en heb volle ronde billen.

Ik weet nog niet bij welke kliniek ik het wil laten doen, wel in de omgeving van Rotterdam. Zit nu te kijken voor Bergman, waar ik een consult/3d scan gesprek voor wil inplannen.

Ik wil voor zo een natuurlijk mogelijke look gaan, hoeveel CC of welke maat zou voldoende zijn?

Weten jullie ook hoe snel je een operatie kan ondergaan? Ik ben er nu pas voor aan het kijken en mijn planning is om het begin juli te doen, maar ik weet niet of dit haalbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon wat centraler in het land maar lees heel veel positieve verhalen over Frans van Straten (Nijmegen), Laure Mooijen, vriendin van me is door dr Schiettecatte geopereerd (doet geloof ik alleen maar rond) en ik ben gisteren door dr Koeijers geopereerd (en hij heeft weer voorkeur voor anatomisch geloof ik) ... Kan dr Koeijers echt aanraden, maar uiteindelijk gaat het om de klik die je als persoon hebt met jouw plastisch chirurg....

heel veel succes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-5-2016 om 15:16 zei Margriet87:

Ben 60kg licht :P, 1,60 meter lang, huidige cupmaat is denk ik een kleine 75B ( het volume zit vooral aan de onderkant van mijn borsten) en heb volle ronde billen.

je pc gaat je advies geven over de maat!! Je mag passen en/of ze maken een 3D (ik vond dat zelf niet zoveel zeggen, ik zag ook geen verschil tussen de 3 verschillende maten). Neem foto's mee van wat je mooi vind. Dat was ik vergeten en nu ga ik maandag voor een 2e consult terug om nog eens te passen :) 

Maar iedere pc heeft zo zijn eigen voorkeuren. Ik ben bij 4 verschillende geweest (Belgisch Limburg) met de vraag grote b/kleine c. Pc 1 zei 245 anatomisch achter de spier, 2 zei 230 rond voor de spier, 3 zei dat ik hééééél breed ben (1,65 en 53kg) en 245 voor de spier is het allerminste minimum en 4 zei 235 dual plane. 

Goed voorbereiden en bij meerdere pc's op consultatie gaan. 

Dr. Nio zit in Rotterdam (denk ik). Dat is hier de populairste aller pc's :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij in omg rotterdam woont is Park medisch centrum rotterdam echt een aanrader!! En lekker dichtbij :) goede verpleging. Boobmaster Nio zit daar, heel het borstenforum is mega fan. Ik zelf ben daar geholpen door dr Timmenga, ook in mijn ogen een boobmaster!! Zou zeggen bekijk hun site eens ;) 

Succes meid!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat je in de omgeving rotterdam wilt, maar zeg het er toch even bij, als je besluit dat je wel een gesprek wilt met dr Nio, hij opereert ook in OLVG in amsterdam, daar is hij 800 euro goedkop r

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel.

Wat fijn dat er eindelijk reacties zijn :D.

Ik heb wel gekeken bij de Park medisch centrum. Ik zag alleen dat je wel moest betalen voor een consult.
Ik heb nu maandag 30mei en gratis consult bij Bergmanclinics.

@Mamalisa 800,- .. wat is de reden dat er zoveel verschil zit? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb gister eerste consult gehad bij Bergmanclinics bij dokter Koopmann.
Ik vond het maar een raar gesprek en moest zoveel vragen stellen dat het best vervelend werd.
Hij was erg stil en gaf weinig informatie. Hij liet geen foto's zien van zijn werk, want dat kon ik zelf op internet zoeken.
3d foto's werden niet gemaakt, terwijl ik hier wel om had gevraagd.
Zijn advies was 325 CC rond. Ik heb nu een kleine b cup.
Verder zei hij dat hij niets kon doen aan de ruimte bij m'n borstbeen en dat daar geen verandering in zou komen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

 

Ik heb nu aankomende donderdag (2 juni ) een gesprek bij dokter Nio.
Ik hoop dat het daar wel wat gemakkelijker gaat. 

Pfff... ben wel beetje teleurgesteld :mellow:..
Hopelijk kan iemand mij hier meer helpen.

 

Groetjes,
Margriet

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een pc moet je een goed gevoel hebben, anders kan je het werk beter aan iemand anders over laten. Van wat ik heb gehoord geeft dr Nio juist veel informatie dat je zelf maar weinig hoeft te vragen. Ik zie hier op het forum heel veel goede dingen over hem, zelf heb ik op 13 juni een consult bij hem. Heb het vermoeden dat het wel beter zal gaan, hoor. Succes morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Wat jammer. Heb zelf hele andere ervaringen. Hij is wel heel eerlijk over wat je  kan verwachten. En het is echt een kundige arts. Ik ken meerdere memsen die ook bij hem zijn geweest en het rusltaat mag er echt wezen. Maar je moet natuurlijk gaan voor de arts waar je je goed bij voelt

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat het 1e consult zo tegen viel meid. Ik ben zelf ook bij Nio geweest en ik vond hem echt geweldig! Leuke man, lekker mee gelachen, heeft veel info gegeven en heel geduldig al mijn vragen beantwoord dus dat komt vast goed!

wel een tip: dr Nio werkt ook in het OLVG in Amsterdam, daar is hij een stuk goedkoper dan in de parkkliniek! Het scheelt echt een paar honderd euro.

en tip nr 2: neem foto's mee van wat je mooi vind! Laat dat zien aan Nio en hij weet dan wel wat voor prothese en hoeveel cc je nodig hebt om tot dat resultaat te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond meneer Koopmann in het eerste consult ook best stug maar tweede consult was echt een wereld van verschil. Tuurlijk moet je je op je gemak voelen maar deze pc heeft wel gigantisch lange ervaring etc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi,

Ik ben 29 jaar oud en 15 juli was het zo ver. Na eerst getwijfeld te hebben tussen Bergman kliniek en Parkkliniek, toch voor dr. Nio gegaan. Ben 60kg licht :P, 1,60 meter lang, huidige cupmaat is denk ik een kleine 75B ( het volume zit vooral aan de onderkant van mijn borsten). Ik heb nu 350cc Eurosiliconen 85% gevuld , dual plane.

De operatie verliep goed, ik kon alleen moeilijk uit de narcose komen. Bleef maar slaperig aanvoelen en was erg misselijk. Heb ook tijdens het wakker worden moeten overgeven, dit hielp uiteindelijk wel. Ben ruim 3 uur in de herstelkamer verbleven. 

Thuis aangekomen was het erg zwaar. De pijn in de borsten viel op zich mee, alleen ik begon al vrij snel pijn in mijn onderrug te krijgen. Wist me geen houding aan te nemen en dat was heel vermoeiend en pijnlijk. De eerste nacht kon ik nog redelijk een paar uurtjes in slaap vallen, ondanks de aanhoudende rugpijn.

Dag 2:Overdag's weinig tot geen problemen, alleen nog steeds wel vaak rugpijn. Gelukkig een kruik gehaald zodat mijn spieren wat los konden komen, zonder de kruik zou ik het niet overleven denk ik. Opnieuw weinig tot geen pijn in mijn borsten. Dan de nacht...dit was een hel! Naast de rugpijn kreeg ik enorme maagpijn. Ik heb zoals de meesten, naproxen, een maagbeschermer en diazepam, gekregen. Ik had het gevoel dat al deze medicijnen een oorzaak konden zijn van de maagpijn. Ook deze nacht heb ik weer moeten overgeven, wat voor een opluchting zorgde. De pijn in mijn onderrug werd alleen maar heviger en heb toen maar een diazepam rond 1 uur 's nachts genomen en later rond 3 uur een naproxen.

Dag 3: Deze dag lijkt een stuk beter te gaan, ik heb al wat meer kunnen eten en drinken, pijn in mijn maag heb ik nog niet gehad gelukkig. Af en toe kleine steken bij m'n borsten maar de pijn valt gelukkig reuze mee. Echter de pijn in de onderrug blijft aanhouden. Veel liggen dan weer zitten en weer liggen, constant met de kruik anders is het niet vol te houden. In de middag nog 2 uurtjes kunnen slapen, de nacht heeft me gebroken dus de slaap kon ik echt gebruiken. De nacht breekt binnenkort aan dus ben benieuwd of ik nu meer uurtjes zonder pijn kan slapen...

Na 1 of 2 dagen moest/mocht ik de blauwe kompressen vernieuwen, echter durf ik het vest niet open te doen. Ik heb tot nu toe maar 2x het bovenste haakje alleen losgemaakt om te voelen of de borsten niet al te hard aanvoelen, dit lijkt goed te gaan. Alleen ben ik bang om het vest uit te doen, de kompressen eruit trekken lijkt niet te gaan. Ze zijn een beetje vastgeplakt denk ik. Morgen moet ik toch echt het vest proberen uit te doen om soort van te douchen, alleen twijfel ik enorm. Tot nu toe niet echt pijn in de borsten gehad en dit wil ik zo houden.

Moeten de kompressen verschoond worden?

Voelen jullie druk of pijn als het vest los wordt gemaakt? Ik heb geen idee wat me te wachten staat....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Zit erop :) ..je hebt je Nio-tjes! Gefeliciteerd!!

De eerste dagen is effe knudde maar gaat steeds beter worden hoor! Ook fijn dat je geen pijn heb..lekker zo houden!!

De compressievest is een veilig thuishaven want alles zit er lekker in vast gesnoerd maar..hij mag wel effe los hoor. Gebeurt niets!! Dacht in het begin ook dat ze op de grond vielen want je voelt effe de zwaartekracht ineens. Als iemand je helpt met het vest hou jij je handen op je borsten ter ondersteuning..kun je even wennen. Kompressen hoeven niet verschoond te worden. Als het goed is zitten er nog hechtpleisters onder en die vallen vanzelf eraf bij douchen na een tijdje. Staat als het goed is ook op je papieren. Meestal mag je het vest voor een sportbh ruilen bij de eerste controle dus je draagt het vest maar tijdelijk in het begin van je herstelweken.

Fijn herstel en veel plezier met je tweeling :) 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je snelle reactie, ik zal morgen een poging wagen :rolleyes:. Ik vind het alleen al super spannend om 1 haakje los te maken, het zit meer in m'n hoofd dan de daadwerkelijke pijn. Krijg je daar dan een sportbh of moet ik die nog zelf eerst aanschaffen? 

Ben blij als de vest uit mag want die band drukt ook enorm op je maag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi is ook best spannend mja een douche wint hier iedere keer :45: 

Je moet zelf zorgen voor een sportbh en als je die hebt, neem hem lekker mee naar controle. Als je nou erg last hebt van het vest kun je de kliniek hierover bellen want las laatst dat iemand de zijkanten mocht inknippen omdat ie zo knelde. Weet effe niet meer in welke topic. 

Truste voor straks x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nacht 3 zit er op....het begon vrij goed, alleen na 3 uur slapen werd ik midden in de nacht rond 4 uur. Veel pijn in mijn rug en weer draaien en draaien, na 1,5 toch weer in slaap kunnen vallen voor een klein uurtje. Ben er maar toen uitgegaan. Rug deed nog steeds veel pijn en de vest lijkt steeds meer in mijn ribben te drukken. Na 3 dagen begint het vrij stevig pijn te doen. Vanmiddag maar van die warmte pleisters proberen voor de rug,hopelijk helpt dat beter. Borsten doen vooralsnog weinig tot geen pijn, lijkt eerder alsof ik aan m'n rug geopereerd ben.... Later op de dag ook de eerste poging om het vest helemaal uit te doen en te douchen. Ben benieuwd naar het resultaat, heb tot nu toe niet durven kijken :unsure: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Ik heb op de website gekeken maar die artikelnummers komen niet overeen. Is het misschien deze, padded sport bh heavy support?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Flowaatje:

Dat is dus niet goed. Ik heb je 2 maal info daarover geschreven. Misschien ff lezen 

Ik heb op de website gekeken maar die artikelnummers komen niet overeen. Is het misschien deze, padded sport bh heavy support?

 

hema

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Margriet87:

Ik ben net wezen douchen. Dat was best eng...

ik heb nu de vest weer aan alleen het drukt nu nog meer dan eerst. Het drukt mn borsten helemaal tegen elkaar aan. kreeg het bijna niet dicht.. Is dat wel goed??

 

Het compressievest stabiliseert en helpt om het vocht in de borst, onder de oksel en het ruggedeelte in het begin goed af te voeren. Dus het zit idd strak en niet zonder reden! Wel moet het geen extra pijn geven aan de borsten, ribben of onderkant want dan is ie te strak ivm je vochtgehalte. Dus bij twijfel kun je Nio effe mailen/bellen om advies. 

Wat betreft een sportbh gaat het Nio om een bh die aparte cups heeft waarin de borsten afzonderlijk van elkaar kunnen herstellen en stelbare bandjes heeft. De borsten moeten ruimte hebben om te dalen in de cups. Daar valt bv deTriumph tri action/hema heavy sport unpadded onder. Als je er 2 koopt dan kun je deze afwisselen daar de onderband snel krult en eigenlijk alles in het begin niet lekker zit. Ik heb ze zeker 2x gewisseld op een dag. 

Douchen is effe wennen in het begin vooral omdat je ze voelt zitten en je lichaam eraan moet wennen. Goed je littekens op laten drogen of deppen of droog fohnen vanaf afstand..effe rustig liggen/zitten op bed. Je zal snel je weg hierin vinden want is ons tenslotte ook gelukt :) 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de juiste maat bij hema niet kunnen vinden en weet eigenlijk ook niet wat mijn huidige precieze maat is. Ik heb het vest nu een paar keer opnieuw aangedaan en het zit wel beter. Alleen de pijn, druk in mijn ribben is inmiddels niet meer te houden. Ik heb parkkliniek vandaag gebeld maar ze waren niet echt vriendelijk. Het maakte volgens hun niet uit dat de borsten nu dichter bij elkaar zaten....

Ik ga morgen weer bellen en hopelijk krijg ik nu betere hulp. Heb het nummer of email van Nio helaas niet. De pijn in mijn borsten valt nog steeds wel mee maar mijn ribben lijken wel gekneusd te zijn. Mijn buik is ook nog steeds een opgezwollen dikke bal.. Weet niet hoe lang dit aanhoudt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent ook kort po dus deze pijn is wel aanwezig de eerste dagen. Is ook niet gek want hebben aardig daar zitten wroeten. Opgezwollen buik, jeuk, steken in borsten of oksel, geluidjes ivm vocht, onzichtbare blauwe plekken gevoel, fluwelen gevoel in de borsten , ribbenpijn, rugpijn zijn helaas wel de sympyhomen die bij een bv aanwezig kunnen zijn maar nemen wel met de tijd af! 

Jammer dat je deze ervaring heb bij Park want meestal zijn ze wel vriendelijk want heb ze toch aardig in het begin gestalkt :44:  Fijn dat het vest beter zit en gebruik je pijnmedicatie op tijd.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisterenavond toch nog maar een keer gebeld naar Park kliniek. De pijn in mijn ribben/rug was echt niet meer te houden. Gelukkig kreeg ik deze keer dr Nio aan de lijn :D

De pijn werd inderdaad veroorzaakt door de vest en ze hadden hier meerdere klachten over ontvangen, normaal gesproken hebben ze ook andere vesten. Dus ik mocht het vest uitdoen en omruilen met een sportbh. Ik had alleen een iets te grote van Hema maar deze zou voldoen voor de nacht volgend dr Nio. Pijn in mijn ribben was dus een stuk minder, echter alsnog niet kunnen slapen door alle spanning. Af en toe toch steken in mijn tepel wat ik een eng gevoel vond. Ik heb de nacht weer overleefd, dit was tot nu toe de slechtste nacht. Het is nu dag 4 PO dus hopelijk zal het met sprongen beter gaan.

Inmiddels ook de juiste maat sportbh bij Hema gehaald, @Flowaatje enorm bedankt voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 5 po: Gisterennacht 5 uurtjes kunnen slapen :D, eindelijk wat nachtrust!

Sinds ik de wurgvest van de operatie heb verwisseld met een sport BH gaat het een stuk beter.Mijn rug doet veel minder tot bijna geen pijn meer. De medicatie neem ik nog steeds in, geen last meer van mijn maag. Af en toe kleine steken bij mijn borsten, maar tot zo ver goed vol te houden. Vandaag zelfs een korte rit gewaagd in de auto, als bijrijder uiteraard, nou dat voelde ik wel met sommige wegen. Ik ben dus iets te enthousiast geworden B) dus rustig aan weer doen. Gisteren ook voor de 2de keer wezen douchen en het begint steeds meer iets normaals te worden. Borsten zijn nog wel opgezet maar voelen niet extreem hard aan. Het blijft nog raar om ernaar te kijken, ze zien er mooi uit, hoop alleen dat ze nog een beetje dalen/minder opgeblazen worden. Tot zo ver super tevreden en de eerste 3 a 4 horrordagen en nachten lijken voorbij....Aanstaande vrijdag voor de eerste controle naar dr Nio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.