Ga naar inhoud

Heftige pijn 6 dagen PO


Aanbevolen berichten

Dag dames,

Afgelopen maandag heb ik mijn BV gehad bij Boerhaave. Het verliep allemaal voorspoedig en de eerste dag viel de pijn best mee. Uiteraardhad ik mij almentaal voorbereid dat de eerste drie dagen zwaar zouden zijn en dat klopte ook. De pijn kwam vooral doordat mijn borstspieren soms gingen aanspannen/verkrampen. De kliniek gaf aan dat na deze drie dagen de zwelling zou moeten stabiliseren, dus ik hoopte daar heel erg op. Echter, nu is mijn spier in mijn rechterborst onwijs aan het verkrampen en dit houd de hele dag aan.. Als ik achterover lig/zit dan is de spanning eraf maarvoel ik het soms nog wel, maar zodra ik omhoog kom (met buikspieren en zetje in mijn rug) dan verga ik van de pijn. Naar het toilet gaan kan ik nog niet zelfstandig en douchen is ook steeds een uitdaging. 

Wat mij tegenvalt is dat mijn chirurg eigenlijk alleen maar heel optimistisch was "na drie dagen gaan veel vrouwen weer aan het werk" "na een week kun je autorijden". Ik dacht toen oke, ik neem twee weken vrij, dat zou voldoende moeten zijn. Nu maak ik me zorgen dat ik straks toch langer uit de running ben. Mijn werkgever gaat het geen bal aan dat ik dit heb laten doen dus dan moet ik smoesjes verzinnen.... Ik hoop dat het gauw afneemt, maar het valt mij best tegen. Waarom zegt. De PC er ook niet bij wat ik eventueel kan verwachten..

Ik mag elke vier uur twee keer paracetamol nemen, maar ik lees ook dat klinieken daar verschillend mee omgaan. Kan ik geen spierverslappers nemen vraag ik mij af. Morgen heb ik mijn eerste controle. Ik heb 340 cc anatomisch, moderate profile, over de spier.

mocht iemand advies hebben dan hoor ik dat heel graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis wat zuur dat je zoveel pijn hebt. Het wordt plots elke dag een stuk minder :) je kan altijd je kliniek bellen of je iets erbij mag slikken. Spierverlslappers zou ik zelf niet willen want dat werkt op je hele lijf. Maar er zijn gewoon sterkere pijnstillers nog te krijgen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Valeria:

He meis wat zuur dat je zoveel pijn hebt. Het wordt plots elke dag een stuk minder :) je kan altijd je kliniek bellen of je iets erbij mag slikken. Spierverlslappers zou ik zelf niet willen want dat werkt op je hele lijf. Maar er zijn gewoon sterkere pijnstillers nog te krijgen :)

Hey, bedankt voor je reactie! Ja het is even doorbijten, maar het is meer vervelend dat ik zo afhankelijk ben van anderen ook. Ik hoop dat ik morgen tijdens de controle te horen krijg dat ik sterkere pijnstillers kan nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

He wat naar zeg!!! Dat is ook niet de bedoeling.. jouw spieren lopen flink te protesteren...

Ik wil eerst even dit zeggen: elke 4 uur paracetamol, als je dat ook in de nacht inneemt, is te veel.. Je mag maximaal 4000 mg paracetamol op 24 uur innemen, dus dat betekend 4 maal per 24 uur (liefst elke zes uur en dus ook in de nacht 1 keer je wekker ervoor zetten, zodat je een goede spiegel opbouwt) en niet vaker.. Heel slecht voor je lever anders..

Morgen op controle zou ik vragen of je idd diazepam kan krijgen. Even een paar dagen wat spierverslappers, zodat alles tot rust kan komen, moet geen kwaad kunnen.. Daarna zal de spanning er ook wel vanaf zijn. Ik hoop dat je pc dit mee wil geven, of voor wil schrijven. Anders kun je het altijd proberen via de huisarts te krijgen (en dan niet zeggen dat je ze van je pc niet krijgt ;) )

Gefeliciteerd met je boobs trouwens! ik zou het bijna vergeten haha.
Een goed herstel verder!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag heb ik mijn controle gehad.

De chirurg kwam erg haastig over. Hij was heel vrolijk, zei dat alles er goed uitzag etc. En dat klopt ook... mag hij vroeg hoe mijn herstel was waarop ik eerlijk antwoordde dat het vrij moeizaam is gegaan en ik nog veel last heb van een verkramping in mijn borst, wat een scherpe gemene pijn geeft.

Hij luisterde maar amper, zei alleen maar dat het niet vaak voorkomt dat dames nu nog pijn hebben en dat ze meestal na zoveel dagen al zelfs kunnen fietsen. 

Ik begrijp dat gemiddeld het herstel volgens hem sneller gaat, maar bij mij loopt het toch anders. Mijn borsten zijn wat minder gezwollen, de wond geneest mooi,maar de pijn is heel erg aanwezig. 

Ik vroeg hem of ik diazepam mocht nemen en hij zei dat dat kan, ik dat bij mijn huisarts moet regelen. Tot mijn grote verbazing stond ik binnen vijf minuten weer buiten de kliniek.

Enfin,  gister de huisarts gebeld. Zij zeggen dat zij niet zomaar spierverslappers voorschrijven zonder schrijven van de chirurg. Ik de kliniek weer gebeld.. de chirurg is pas einde dag weer beschikbaar.. niet meer teruggebeld door de kliniek, dus om 19:30 weer zelf gebeld. De consulente zegt dat ze met de chirurg heeft gesproken. Volgens hem heeft mijn pijn niet direct te maken met de operatie en daarom kan hij het niet voorschrijven...

Ik ben verbouwereerd.. waarom wordt er geen gehoor gegeven en betrokkenheid getoond qua nazorg?! Mijn klachten begonnen een dag na de operatie al.. hoe kan het niet daarmee te maken hebben..

Ik ga vandaag de huisarts bellen want ik voel me radeloos. Help!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ik hoop inderdaad dat je huisarts je een spierverslapper voor kan schrijven, want heel vaak werkt dat de eerste paar dagen heel erg goed als je veel last hebt van verkrampte spieren.

Dat je pc zegt dat het niet vaak voorkomt dat er na een aantal dagen nog zo veel pijn is, vind ik een beetje vreemd, en kort door de bocht, iedereen geneest anders, en de 1 heeft geen pijn, de ander een paar dagen en weer een ander een paar weken.

Probeer wel heel voorzichtig toch je armen te gebruiken,want dat helpt toch wel goed om je spieren weer iets soepeler te laten worden,stukjes door je huis te lopen etc,  en verder is het rustig aan doen, echt een paar keer per dag even op bed of in de bank gaan liggen, en op tijd je pijnstilling nemen.

Mocht paracetamol niet afdoende zijn, dan kun je aan je huisarts vragen of je er een andere pijnstiller bij kunt gaan nemen, bijv naproroxen of diclofenac, of je kunt gelijk een stapje hoger gaan, maar die zou ik dan niet samen nemen( als je bijv een spierverslapper krijgt) tramadol.

Het is jammer dat je je zo in de steek gelaten voelt door je pc, en ik hoop echt dat je huisarts iets voor je kan betekenen.

Overigens naproxen kun je ook kopen bij het kruidvat.

Ik weet ook niet welke sport bh je draagt,en hoe strak deze zit, maar het wil ook wel eens helpen om te wisselen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis,

Ik hoop inderdaad dat je huisarts je een spierverslapper voor kan schrijven, want heel vaak werkt dat de eerste paar dagen heel erg goed als je veel last hebt van verkrampte spieren.

Dat je pc zegt dat het niet vaak voorkomt dat er na een aantal dagen nog zo veel pijn is, vind ik een beetje vreemd, en kort door de bocht, iedereen geneest anders, en de 1 heeft geen pijn, de ander een paar dagen en weer een ander een paar weken.

Probeer wel heel voorzichtig toch je armen te gebruiken,want dat helpt toch wel goed om je spieren weer iets soepeler te laten worden,stukjes door je huis te lopen etc,  en verder is het rustig aan doen, echt een paar keer per dag even op bed of in de bank gaan liggen, en op tijd je pijnstilling nemen.

Mocht paracetamol niet afdoende zijn, dan kun je aan je huisarts vragen of je er een andere pijnstiller bij kunt gaan nemen, bijv naproroxen of diclofenac, of je kunt gelijk een stapje hoger gaan, maar die zou ik dan niet samen nemen( als je bijv een spierverslapper krijgt) tramadol.

Het is jammer dat je je zo in de steek gelaten voelt door je pc, en ik hoop echt dat je huisarts iets voor je kan betekenen.

Overigens naproxen kun je ook kopen bij het kruidvat.

Ik weet ook niet welke sport bh je draagt,en hoe strak deze zit, maar het wil ook wel eens helpen om te wisselen.

xxx

Hey meid, lief dat je even reageert! Ik moet zeggen dat het vandaag iets beter gaat, want gisteren heb ik via mijn zus toch diazepam kunnen regelen. Ik heb vanmorgen een halfuur gewandeld buiten en dat doet me goed. De zwelling is flink afgenomen en ik hoop dat de komende dagen de pijn vermindert.

Ik vind het ook echt schandalig dat ik zo weggewuifd wordt.. ik ga daar zeker nog op terugkomen na mijn herstel. Je kiest voor een chirurg met een vertrouwd gevoel en dan krijg je dit voor je kiezen.

Ik ben wel blij met het resultaat, zie de foto in de bijlage voor een idee. Het is geen ontblote foto maar dan krijg je een idee hihi.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik draag de Try Action sport BH , zie foto. Het zit inderdaad erg ongemakkelijk en ik heb geen idee welke ik het beste erbij kan kopen.. ideeën?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er zeker heel mooi uit,daar kun je zeker wel trots op zijn.

Fijn dat je het via je zus hebt kunnen krijgen, want soms heb je het gewoon in het begin nodig, en zodra je gaat merken dat de pijn afneemt kun je zelf weer af gaan bouwen, maar sommige artsen doen echt heel  moeilijk over een pilletje , het is net of je dan verdorrie vraagt om een recept voor een half jaar of zo.

Kijk of het hier mee gaat, en anders gewoon even bij het kruidvat naproxen halen, die kun je zonodig 3 keer per dag erbij slikken, let wel even op dat als je die gaat gebruiken en tussen inname van die en de para 2 uur zit.

Oh de Triumph die je hebt is een hele goede bh, maar hoor wel vaker dat meiden er last van hebben, dat de band niet lekker zit.

Je zou kunnen kijken voor,  bijv de Hema heavy sport bh, wel de unpadded,en de sport bh va de hunkemoller schijnt ook lekker te zitten.

Anders gewoon eens naar de Livera, daar hebben ze verschillende keuzes.

Ik hoop ook voor je dat de pijn snel afneemt, want dan voel je jezelf ook weer net iets prettiger.

Nu af zien in de warmte pppfff.

xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Mrs Doubt:

Hoi2, ben je geopereerd door dr van der weij? Ik heb binnenkort namelijk ook een operatie bij hem staan. En moet toch eerlijk bekennen dat ik een beetje zenuwachtig wordt als ik dit lees -__-

Hoi hoi, ja door Dr van der Weij inderdaad. Ik wil je zeker niet zenuwachtig maken, alles is ook naar behoren gegaan qua operatie en resultaat. Maar hij is zoals je misschien gemerkt hebt vrij zakelijk en dat is prima. Maar bij pijnklachten heeft hij in mijn geval weinig betrokkenheid getoond. Ik hoop uiteraard dat jouw herstel gewoon beter verloopt, bij de meeste vrouwen wel zei hij.. maar de nazorg is mij dus tegengevallen.

Ik kan wel zeggen, hij is uiteraard volgens verschillende bronnen heel ervaren en hij zal het echt goed uitvoeren. Maar ik miste een stukje menselijkheid en empathie.

Maak je niet te druk, schrijf wellicht nog wat vragen op die je eventueel hebt voor hem.

Vandaag gaat het al veel beter dankzij de diazepam denk ik. Ik blijf optimistisch.

Succes met je operatie! Mocht je vragen hebben, Let me know!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Superbedankt voor je snelle reactie en bemoedigende woorden. Ja ik zou net als elk ander persoon natuurlijk het liefst de zekerheid dat alles goed komt, maar dat is simpelweg niet zo. En dat de kans op complicaties voor de rest van je boobies leven blijft bestaan beangstigd me een beetje. 

Wat was jouw voorsituatie als ik vragen mag? Mij heeft hij ook 340cc geadviseerd boven de spier. Ben 1.60 en weeg 60kg. Heb nu b cup. Ben ik daarmee vergelijkbaar met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Mrs Doubt:

Superbedankt voor je snelle reactie en bemoedigende woorden. Ja ik zou net als elk ander persoon natuurlijk het liefst de zekerheid dat alles goed komt, maar dat is simpelweg niet zo. En dat de kans op complicaties voor de rest van je boobies leven blijft bestaan beangstigd me een beetje. 

Wat was jouw voorsituatie als ik vragen mag? Mij heeft hij ook 340cc geadviseerd boven de spier. Ben 1.60 en weeg 60kg. Heb nu b cup. Ben ik daarmee vergelijkbaar met jou? 

Hey hey, geen probleem. Ik werd er ook onzeker van, maar aangezien de kliniek een van de beste is en de chirurg zelf ook heb ik voor hun gekozen. Het is gewoon jammer dat het bij mij wat moeizaam verloopt. Voorheen was de consulente zijn vrouw en zij was juist erg mensgericht en geruststellend. Helaas werkt ze niet meer voor de kliniek waardoor ik nu moest dealen met het bovenstaande. 

Dat is zeker vergelijkbaar met jou! Ik ben 1.58m, weeg 52 kg en heb 340 cc anatomisch boven de spier. Ik had eerst 75B. Ik heb overigens geen kinderen gehad nog, dus de huid is wat strakker en dat voel je ook na de operatie. Ik wilde eerst groter maar dat laten mijn afmetingen niet toe en het zou buitenproportioneel worden. Dus ben ik heel blij met mijn keuze. De sport BH is 75D maar uiteraard is het afwachten wat het uiteindelijk wordt.

Als ik jou was zou ik wel wat wijdere shirts/vesten of idealiter een luchtige kimono met dit weer aanschaffen, als je dit al niet hebt. Ik heb alleen maar strakke tops en ik kom met mijn armen niet zomaar erdoorheen ivm de pijn enz. Dus daar zou ik rekening mee houden. Mijn moeder heeft een weekje bij mij gelogeerd en dat was geweldige steun! 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Sunday, July 17, 2016 om 12:37 zei Boobylicious:

Dag dames,

Afgelopen maandag heb ik mijn BV gehad bij Boerhaave. Het verliep allemaal voorspoedig en de eerste dag viel de pijn best mee. Uiteraardhad ik mij almentaal voorbereid dat de eerste drie dagen zwaar zouden zijn en dat klopte ook. De pijn kwam vooral doordat mijn borstspieren soms gingen aanspannen/verkrampen. De kliniek gaf aan dat na deze drie dagen de zwelling zou moeten stabiliseren, dus ik hoopte daar heel erg op. Echter, nu is mijn spier in mijn rechterborst onwijs aan het verkrampen en dit houd de hele dag aan.. Als ik achterover lig/zit dan is de spanning eraf maarvoel ik het soms nog wel, maar zodra ik omhoog kom (met buikspieren en zetje in mijn rug) dan verga ik van de pijn. Naar het toilet gaan kan ik nog niet zelfstandig en douchen is ook steeds een uitdaging. 

Wat mij tegenvalt is dat mijn chirurg eigenlijk alleen maar heel optimistisch was "na drie dagen gaan veel vrouwen weer aan het werk" "na een week kun je autorijden". Ik dacht toen oke, ik neem twee weken vrij, dat zou voldoende moeten zijn. Nu maak ik me zorgen dat ik straks toch langer uit de running ben. Mijn werkgever gaat het geen bal aan dat ik dit heb laten doen dus dan moet ik smoesjes verzinnen.... Ik hoop dat het gauw afneemt, maar het valt mij best tegen. Waarom zegt. De PC er ook niet bij wat ik eventueel kan verwachten..

Ik mag elke vier uur twee keer paracetamol nemen, maar ik lees ook dat klinieken daar verschillend mee omgaan. Kan ik geen spierverslappers nemen vraag ik mij af. Morgen heb ik mijn eerste controle. Ik heb 340 cc anatomisch, moderate profile, over de spier.

mocht iemand advies hebben dan hoor ik dat heel graag.

Ik heb sinds vanmiddag ineens veel last van een borst. Links...beetje meer opgezet vanaf het begin. Ook bij omhoog komen dat ik op een plek een felle pijn voel. Linksonder binnen mijn borst. 

Hoe gaat het nu met jou?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei lovelife:

Ik heb sinds vanmiddag ineens veel last van een borst. Links...beetje meer opgezet vanaf het begin. Ook bij omhoog komen dat ik op een plek een felle pijn voel. Linksonder binnen mijn borst. 

Hoe gaat het nu met jou?

Xx

Hey,

oh wat vervelend zeg! Het is, sinds ik nu twee dagen diazepam gebruik, sterk verminderd ookal heb ik het soms nog.. Ik kan nu veel meer doen, wandelen doet me ook goed, want je wordt soepeler.. Ik hoop dat de komende dagen de pijn wegtrekt. 

Heb jij dezelfde soort pijn? En hoe lang loop je er nu mee? En bij wie ben jij geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gelukkig is het iets minder nu bij jou.

 

Ik heb er sinds vanmiddag ineens erg veel last van de linkse borst. Rechts helemaal geen pijn. 

Maar links heeft echt een harde plek voor mijn gevoel. Ook echt op een punt. Ik wacht ff af hoe t gaat. Anders ga ik morgen bellen. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei lovelife:

Nou gelukkig is het iets minder nu bij jou.

 

Ik heb er sinds vanmiddag ineens erg veel last van de linkse borst. Rechts helemaal geen pijn. 

Maar links heeft echt een harde plek voor mijn gevoel. Ook echt op een punt. Ik wacht ff af hoe t gaat. Anders ga ik morgen bellen. 

Xx

En, hoe gaat het nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Boobylicious:

En, hoe gaat het nu? 

Hey meid,

Nog steeds hetzelfde. Wel al op controle geweest maar zag er prima uit. 

Moet het even afwachten en verder in de gaten houden. Dat doe ik zowiezo toch al.

Hoe gaat het met jou?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

 

ik ben ook geopereerd door dr. Van der Weij en ik ervaarde het precies zoals@Boobylicious beschrijft. Ik stond ook binnen 5 minuten buiten na een uur in de auto te hebben gezeten. En het vervelende was dat ik ook wat  advies had gewild. Vooral tips en trucs voor een spoedig herstel. Maar helaas heeft hij daar helemaal niks over gezegd. 

Wel ben ik van mening dat hij 1 van de beste is en ik zou om die reden wel weer bij hem doen mocht ik het weer een borstvergroting willen. @Mrs Doubt een vriendin van mij was bij Dr. Smits' geweest. Ze werkt ook bij Boerhaave en daar had ze een hele leuk en fijne ervaring mee. En mooi een mooi resultaat. Dus misschien moet je bellen en kijken of je ook even bij haar langs mag. 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Zola:

Hi dames,

 

ik ben ook geopereerd door dr. Van der Weij en ik ervaarde het precies zoals@Boobylicious beschrijft. Ik stond ook binnen 5 minuten buiten na een uur in de auto te hebben gezeten. En het vervelende was dat ik ook wat  advies had gewild. Vooral tips en trucs voor een spoedig herstel. Maar helaas heeft hij daar helemaal niks over gezegd. 

Wel ben ik van mening dat hij 1 van de beste is en ik zou om die reden wel weer bij hem doen mocht ik het weer een borstvergroting willen. @Mrs Doubt een vriendin van mij was bij Dr. Smits' geweest. Ze werkt ook bij Boerhaave en daar had ze een hele leuk en fijne ervaring mee. En mooi een mooi resultaat. Dus misschien moet je bellen en kijken of je ook even bij haar langs mag. 

Succes! 

Meid, wat fijn dat je even reageert, ik dacht dat ik de enige zou zijn met dit gevoel. 

Ik zou ook opnieuw bij hem komen als ik het opnieuw moest doen ivm resultaat. De kliniek en hij zelf zijn één van de besten .. maar daarom was ik ook zo verbaasd!! Ik denk echt als Suzanne, zijn vrouw en consulente, erbij was geweest dat er meer aandacht zou zijn. Dat vond ik namelijk zo prettig in het eerste consult. Maar zij werkt er dus niet meer.. over drie maanden heb ik controle en dan ga ik wel terug komen op mijn ervaring en feedback geven hierop. Misschien is hij zich er niet van bewust.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @Boobylicious. Ik zie dit bericht nu pas. Hoe gaat het nu met je? 

Ik heb helaas dezelfde ervaring als jij. Ook slecht voorgelicht en het idee gegeven gekregen dat het allemaal wel mee zou vallen. Ook het idee gekregen dat ik na 6 weken gewoon weer kon sporten. Waarom zouden ze daar niet duidelijker en eerlijker in zijn dat dat niet voor iedereen geldt en wat meer naar je luisteren als je vragen lijkt te hebben. 

Ik denk in mij geval dat ik gewoon niet brutaal genoeg ben en me te snel weer buiten laat zetten. Baal er ook van en heb nu na 2 weken ook nog veel pijn in borsten en andere spieren die stijf zijn. Ik hoop dat het met jou nu wat beter gaat? 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Lindasch:

Hoi @Boobylicious. Ik zie dit bericht nu pas. Hoe gaat het nu met je? 

Ik heb helaas dezelfde ervaring als jij. Ook slecht voorgelicht en het idee gegeven gekregen dat het allemaal wel mee zou vallen. Ook het idee gekregen dat ik na 6 weken gewoon weer kon sporten. Waarom zouden ze daar niet duidelijker en eerlijker in zijn dat dat niet voor iedereen geldt en wat meer naar je luisteren als je vragen lijkt te hebben. 

Ik denk in mij geval dat ik gewoon niet brutaal genoeg ben en me te snel weer buiten laat zetten. Baal er ook van en heb nu na 2 weken ook nog veel pijn in borsten en andere spieren die stijf zijn. Ik hoop dat het met jou nu wat beter gaat? 

Xxx

Hoi meid,

Wat superlief dat je het vraagt! Doet mij goed.

Het gaat goed met mij. Ik had eigenlijk 9 dagen PO door de diazepam veel minder pijn, dus dat scheelde een hoop. Ik kreeg het niet van mijn chirurg helaas, maar via mijn zus kon ik eraan komen. Het scheelt zo veel voor je spieren om even te ontspannen, dat nam de stijfheid binnen twee dagen grotendeels weg.

Ik ben nu 3 weken PO en weer een week aan het werk. Hoe later de dag wordt hoe meer last ik heb, maar het is niet ondraaglijk, meer een vervelend en ongemakkelijk gevoel. Soms voor het slapen gaan wat meer pijn, dan neem ik paracetamol en ga ik slapen. Op mijn zij slapen durf ik nog helemaal niet, maar ik kan niet wachten..

Wat vervelend dat jij nog veel pijn hebt! Ik zou toch proberen de chirurg of de verpleging van de kliniek om advies te vragen. Als zij je niet helpen naar de huisarts.. Het is idd schandalig dat je niet beter wordt geinformeerd en geadviseerd bij pijnklachten. Ik  ga het bij mijn 3-maanden controle wel duidelijk aangeven...

Ik ga vanavond weer een foto uploaden in mijn fotoalbum omdat het al drie weken geleden is. Ben al erg blij dat ze er wat natuurlijker uitzien. Het resultaat is de pijn zeker waard!

Sterkte met je herstel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boobylicious:

Hoi meid,

Wat superlief dat je het vraagt! Doet mij goed.

Het gaat goed met mij. Ik had eigenlijk 9 dagen PO door de diazepam veel minder pijn, dus dat scheelde een hoop. Ik kreeg het niet van mijn chirurg helaas, maar via mijn zus kon ik eraan komen. Het scheelt zo veel voor je spieren om even te ontspannen, dat nam de stijfheid binnen twee dagen grotendeels weg.

Ik ben nu 3 weken PO en weer een week aan het werk. Hoe later de dag wordt hoe meer last ik heb, maar het is niet ondraaglijk, meer een vervelend en ongemakkelijk gevoel. Soms voor het slapen gaan wat meer pijn, dan neem ik paracetamol en ga ik slapen. Op mijn zij slapen durf ik nog helemaal niet, maar ik kan niet wachten..

Wat vervelend dat jij nog veel pijn hebt! Ik zou toch proberen de chirurg of de verpleging van de kliniek om advies te vragen. Als zij je niet helpen naar de huisarts.. Het is idd schandalig dat je niet beter wordt geinformeerd en geadviseerd bij pijnklachten. Ik  ga het bij mijn 3-maanden controle wel duidelijk aangeven...

Ik ga vanavond weer een foto uploaden in mijn fotoalbum omdat het al drie weken geleden is. Ben al erg blij dat ze er wat natuurlijker uitzien. Het resultaat is de pijn zeker waard!

Sterkte met je herstel xxx

Hey mop, fijn dat het beter gaat en je ook al je werk weer gewoon kunt doen. Ik heb vandaag wel meer duidelijkheid geëist over hoe het nou precies zit met mijn body pump lessen oppakken als ik niets wil forceren en dat ik daarover niet goed ingelicht ben. 

Ook heb ik vandaag meer gelopen. Doet tijdens het lopen wel pijn aan m'n borsten maar daarna is het juist alsof alles losser zit. Ik was gewoon te bang en te stijfjes. Daar zal de diazepam je goed bij geholpen hebben. Ik nu voor het slapen en smorgens ook maar even weer medicatie. 

 

Ik ga snel naar je foto's kijken meid. Spreek je hopelijk snel weer. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.