Ga naar inhoud

Even voorstellen en hulp gevraagd


Kreeftje

Aanbevolen berichten

Hey meiden,

ik ben pas 33 en heb een zoontje van 2. Voor mijn zwangerschap had ik een mooie c-cup, tijdens de zwangerschap en bv had ik een E en na de bevalling en bv houd ik nu en b in uitgewrongen theezakje. Ik overweeg dus een borstvergroting om de leegte op te vullen en terug een mooie c te hebben. Ik ben op 7/7 bij Verdonck in de Belgiës breastclinic op consultatie geweest en dit was een heel aangenaam gesprek met veel info en eigenlijk best nog wel veel op te zoeken. Hij heeft me 325cc voorgesteld achter de spier en highprofile, lijkt me ok ik ben 1,75m en weeg een 56kg en doe aan sport. Ik kan kiezen tussen sibben mentor en motiva. Wat zijn jullie ervaringen welke kies ik best? Ik zou me pas in december laten opereren dus heb nog wel even :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lady's ik ben op consultatie gewenste in de Belgian breastclinic bij dr. Verdonck maar weet niet welke prothese kiezen heb de keuze tss sebbin, mentor en motiva. Ik ben 1m75 en weeg 56kg heb nu een lege b En wil terug een volle c zoals voor mijn bevalling. Verdonck rade me 300-325cc aan achter de spier high profile. 

Dames wat zou ik kiezen??? En voor en nadelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!

Ik heb even je beide topics samengevoegd, aangezien je eigenlijk twee keer dezelfde vraag stelt.
Het aantal cc bepalen is altijd heel lastig.. Maar waar twijfel je nu precies aan? Aan welk merk je zou nemen, of meer aan het aantal cc? Begrijp je vraag misschien niet heel goed..
Tussen 300 en 325 cc zit maar 25 cc (ongeveer een eetlepel) verschil en dit verschil ga je dus niet zien straks.. Maar als je twijfelt, gewoon altijd het grootste nemen, dan kun je jezelf nooit verwijten dat je dat niet gedaan hebt ;) 

Welke voor en nadelen wil je weten? Van een bv? Van siliconen? Van de merken prothesen? Van de keuze voor Verdonck?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.