Ga naar inhoud

Zorro80 : ? augustus 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Hoi leden

Ben nieuw op deze site

ben  32 en moeder van een tiener zoon

volgende maand ga ik mijn borsten vergroten en wil graag ervaringen uitwisselen

heb nu een uitgezakte a/b cup en twijfel tussen 400/500 cc maar zoveel twijfels over voor of achter se spier en rond of druppel

 

groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is vaak de voorkeur van de pc die meespeelt, en dat zou eigenlijk niet zo moeten zijn.. Maar er zijn veel pc's die sowieso, ongeacht genoeg weefsel, dual plane plaatsen.
Voor de spier is echt geen probleem :) Als je genoeg vet/huid/weefsel hebt, dan wordt dit even mooi als wanneer het achter de spier geplaatst is.

Bij welke pc en welke kliniek ben je op consult geweest?

Het grootste verschil tussen voor en achter de spier, is voor of achter de spier.. Qua resultaat hoeft dit niets uit te maken ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Zorro80:

Ik ga bij Nio in Amsterdam

Nou als je bij Nio gaat dan zou ik me nergens druk om maken. Hij is nog steeds de grote favoriet hier op het forum! Maakt prachtige borsten, hij weet heel goed waar hij het over heeft hoor. 

Ik ben ook door Nio geholpen, mijn fotoalbum is openbaar dus je kunt kijken hoe het bij mij is geworden, ik ben nu 3 weken geleden geopereerd door Nio. Heb 600cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik zie dat we tegelijkertijd gereageerd hadden, waardoor mijn dikgedrukte vraag als mosterd na de maaltijd kwam :45:

Nio maakt prachtige borsten en als hij zegt dat het voor de spier kan, dan mag je daar wel vanuit gaan! Hij plaatst indien mogelijk, altijd voor de spier. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.