Ga naar inhoud

Hello:)! Hier ben ik dan..


Ellebelle1987

Aanbevolen berichten

hi,

Mijn naam is El en ik ben bijna 29 jaar jong.. Ik train ongeveer 4 keer per week en dit heeft dus ook het nodige effect op mijn borsten. Het was al nooit veel maar het is nu wel echt heel erg beperkt. Ik stoor mij er nu ook echt aan en wil er graag iets aan laten doen. Ik moet zeggen dat ik het erg spannend vind. Waar moet ik mij laten opereren? In een kliniek of in een ziekenhuis? Welke protheses moet ik kiezen? Maar nog belangrijker.. hoe pak ik dit in vredesnaam aan? Bel je gewoon naar een kliniek of hoe werkt dit? Sorry.. misschien stel ik echt super domme vragen maar ik weet het echt niet! Ik wil eigenlijk dit najaar of begin volgend jaar de operatie ondergaan.

 

Wie o wie kan mij helpen? En wie weet er goede ziekenhuizen/klinieken in de omgeving Nijmegen/Den Bosch en Eindhoven?

 

veel liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst welkom op het forum.
Lees je hier lekker in.

De keuze voor een ziekenhuis of privekliniek is een keuze die je zelf moet maken.
Ik heb gekozen voor Kliniek Heyendael in Groesbeek bij Frans Straten. Ik heb hen gewoon gebeld met de mededeling dat ik zat te denken over een BV en dat ik graag een consult wilde.

Hier op het forum staan
Straten , Nio , Plovier en nog enkele anderen goed aangeschreven. Je kunt eens zoeken in de zoekbalk rechtsboven.

Als je nog vragen hebt , stel ze gerust. Daar zijn we voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.