Ga naar inhoud

Ronde prothese


SasS

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben sas 28 jaar en heb gister consult gehad voor borstvergroting. De dokter raadde mij ronde protheses aan van 295 cc of 325 cc. Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft. Ik heb van mijzelf een a cup.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf kom ook van een acup. Ik heb nu 280cc genomen. Wou het nog heel natuurlijk houden (wil ook niet dat andere dit gaan zien dat ik nepborsten heb). Mijn dokter rade dit mij dan ook zeker aan. 

Hangt er natuurlijk vanaf wat je wensen zelf zijn ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nichten

Ja ik wil ook zo natuurlijk mogenlijk. Heb jij ze onder je spier? Ik twijfel er ook aan of anatomische niet natuurlijker zijn dan ronde. Ben namelijk bang dat je de rand ziet bij ronde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei nichten:

Ik heb ronde, achter de spier. Mijn dr verzekerde mij dat je dit echt niet ging zien. Vertrouw wel volledig op hem. Maar hoe groter ik zou gaan, dan zou je  wel een rand zien van de ronde prothese. 

Hoe groter je een prothese neemt, hoe breder deze wordt. Je moet het je zó voorstellen. De breedte van een ronde prothese, is natuurlijk overal even breed. Het dikste punt van de prothese (het midden als je op je rug ligt) zit waar je tepel zit. Daaromheen komt dus die hele breedte te liggen, op gelijke afstand van de tepel.
Hoe breder de prothese tov de breedte van je eigen borst, hoe meer de prothese gaat uitsteken aan de zijkant, en hoe beter je daar aan de zijkant een rand kunt gaan waarnemen.
Aan de bovenkant kan je huid dunner zijn, dus ook daar kan de rand van de prothese beter zichtbaar worden, als de prothese breder wordt, dan de pc verantwoord vindt :) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ronde dual plane 300 cc :D ik ben 1,60 en 46 kilo en ben can aa naar een c cup gegaan voor het zicht, en bh maat een d cup. Ikvind die bolling bovenop juist mooi. Ook omdat de push up bh wordt afgeraden (door mijn pc dan, en meerdere artsen) vind ik ronde ook beter en super fijn dat ik deze heb genomen. Al vind ik ze net iets te klein en had ik liever 350/375 gehad. Ik ben een ukkie en op de foto lijken ze groot maar vind ze echt wel klein. Zou nooit hele grote borsten willen trouwens hoor. Ik zie dat je ook klein bent. Je moet natuurlijk zelf kiezen, en ik weet ook niet of jij wel groter kan, ik kon max 300 van mijn pc (misschien kon een andere pc wel 350 doen, maargoed ben maar op 1 consult geweest, dom dom). Ik heb eventueel foto's. Laat maar weten als je ze wil zien. 

En ja je ziet dat ze nep zijn. Ik heb daar bijna geen vet dus de protheses worden niet echt bedekt, alleen door de spier haha. Maar heb liever neppe borsten dan geen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi Sas,

Ik krijg vrijdag een borstvergroting. Heb gekozen voor ronde prothesen 335 cc achter de borstspier. Ben 29 jaar en ben 1.58 lang en weeg 53 kilo. Dan heb je een beetje een beeld hoe ik eruit zie :-). 

Ik begrijp heel erg de twijfels over het aantal cc, maar als je meer verslagen gaat lezen op borsternforum dan lees je geen 1 keer dat iemand zegt 'ik vind ze te groot'. Je nieuwe borsten gaan vanzelf wennen aan je lichaam. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.