Ga naar inhoud

Wanneer weer gewoon douchen?


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb 4 juni een borstverkleining gehad. Van een DD en een E naar een mooie 75C. 
Nu ben ik dus anderhalve week po en heb nog maar 1 keer mijn haar durven wassen en 2 keer gedoucht zeg maar. 1e keer 3 dagen na operatie om de pleisters eraf te halen en zondag zittend op de grond alles onder mijn borsten met zeep gewassen.

Nu vraag ik mij af wanneer ik mijn hele lichaam weer met zeep mag wassen en mijn haar waar mijn shampoo dan ook over mijn borst gebied stroomt. Ik ben bang dat dit nog niet goed kan zijn en mijn plastische chirurg zei hier verder niets over dus dacht het hier maar even te vragen.

Ook vraag ik me af of ik al deo mag gebruiken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

bedoel je niet 4 juli operatie?

ik heb waterdicht verband en mocht direkt in de douche , wel met hulp in het begin.

ik was mij in 2 stukken,eerst boven ,bh terug aan en dan onderkant. buigen zonder bh vind ik nog onaangenaam.

als ik mijn haar was, ga ik in de douche voorover staan ,zonder kleren he. gaat goed.

o ja ik ben 3 weken ver en gebruik deo(weet ni of het wel mag)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Hm, het is heel lastig om hier een algemeen advies in te geven... Iedere pc heeft zo zijn eigen werkwijze en adviezen, dus ik zou het toch even navragen bij jouw pc.

Normaal gesproken zou het idd zo moeten kunnen als Christine hierboven aangeeft, maar wil je precies weten wat jouw pc adviseert, dan zou ik er even over bellen :)

Heb je geen papieren mee gekregen na je operatie waar iets op stond hierover? 

Een goed herstel!!

Xx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest zelfs meteen de eerste dag na mijn operatie douchen (massage) .

Wel idd met hulp omdat je je armen niet omhoog mag doen bij bv het haren wassen .

Ben gaan douchen met pleisters en al ..daarna wel droog deppen en een schoon gaasje erover .

Verder heb ik zelf goede ervaringen gehad met de originele Badedas , bij mijn BVK en grote BWC .

Maar over het gebruik daarvan  zijn de meningen verdeeld .

Anders idd bij je PC navragen .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt allemaal voor de reacties, daar heb ik zeker wat aan gehad en had me al wat gerust gesteld. Ik heb de dag na dit bericht geplaatst te hebben de polikliniek gebeld en ze zeiden dat ik gewoon kon douchen zolang de shampoo maar niet teveel bij mijn borsten in de buurt kwam en het liefst niet met een washandje erover heen ga met zeep. Dus heb diezelfde middag nog gedoucht, heerlijk haar gewassen enzo. Voelde me meteen een stuk beter.

Nu een paar daagjes verder wil ik weer gaan douchen dus dat ga ik morgen doen. Wel wat voorzichtiger aangezien ik gister naar de examenuitreiking van mijn broer ging en mijn boobs dit niet zo leuk vonden waardoor er wat kleine wondjes open gingen, maar niks ernstigs. Vandaag hierdoor vooral uitgerust en morgen rustig met de douche het schoon maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.