Ga naar inhoud

Foto's gezocht: Postuur 1,67m, 50kilo, rond de 240cc wie kan mij helpen. :)


Aanbevolen berichten

Op 12 augustus 2016 om 16:23 zei Yzer90:

@Moeder van twee Jeetje, wat mooi zeg! 

Mag ik vragen waarom er gekozen is voor dual plane? En bij welke dokter ben je geweest? :)

Thanks! Ja dual plane omdat m'n huid veel te dun was en je anders echt de prothese randen zou zien! Nu 5,5 week po! Super blij met het resultaat en mag bijna weer rustig aan gaan sporten!

 

ik ben geopereerd in de boerhaave kliniek door dr. Smits! Aanrader overigens!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 14 juli 2016 om 12:47 zei KoKo:

Hay lady's:D

Even een vraagje, ik wil binnenkort ook gaan voor een BV waarschijnlijk ergens in september of eerder.
Ik wil dit al jaren! Maar afgelopen 2 vakanties waren echt een drama dus ga het nu doorzetten.

Ik ben 1,67m en weeg 50 kilo en ook nog smal gebouwd en heb nu een 70A cup en wil graag naar een kleine C. 
Ik wil dus niet het extreme wow effect bij mijn lichaam.
Nu weet ik dat aantal cc bij iedereen anders overkomen en er geen peil aan te trekken is.
Toch ben ik benieuwd naar mensen met soort gelijk postuur en hoeveel cc en welke prothese je hebt en hoe deze is geplaatst.
Om een beetje een idee op te doe en opzoek naar lady's die hun foto's met mij willen delen. :blush::blush:

Ik ben op consult geweest bij Bergman clinics en denk dat ik voor een ronde prothese ga, dual plane, 240cc misschien veranderd dit nog. 
Ik wilde nog op consult bij de Velthuis kliniek bij 'dr mooijen' maar gister las ik veel positiefs over de Heyendael kliniek 'dr straten'
Dus misschien vervalt de Velthuis Kliniek wel.

Zodoende ben ik dus nog veel info aan het opdoen.
Nu lees en zie ik ook heel veel 300 cc-tjes voorbij komen op dit forum en minder 240 wat ik wil.
Heb ik te weinig? Wat is jullie mening als jullie mijn verhaal zo lezen? Zou ik uitkomen op een kleine C-cup?
Ik ben namelijk ook niet helemaal plat maar 'het' is gewoon na mijn idee teklein.
Het zijn net platte keizerbolletjes want de vorm van mijn eigen borst-tje<_< is wel mooi rond.:rolleyes:
Maar voel me soms net een 12 jarige :unsure: en tot ergernis lopen er 16 jarige langs met een cup D! :31:


Gr KoKo:wub:

 

PS: Ik ben nieuw hier dus hoop dat alles goed staat. :blush:



 

Hoi koko, 

ikzelf ben 1m80 en weeg 60kg, vroeger woog ik iets meer (65kg) en had ik een mooie c-cup, maar de laatste jaren redelijk wat afgevallen na de bevalling +borstvoeding van mijn twee schatjes. Van mijn mooie c-cup blijft ook niet veel meer over dan een lege b-cup.

ik had anderhalf jaar geleden al een bv overwogen, maar ophet laatste momentje teruggekrabbeld ( teveel rampscenarios op internet gelezen:-s), maar nu heb ik besloten er terug voor te gaan.

Ik ben vrij mager en ik wil opnieuw de volle borst van vroeger, niet meer niet minder... Ik had immers liefst dat het natuurlijk blijft en niet al te veel opvalt bij mijn kennissen... Dus koko, ik begrijp je volledig om voor 240 te gaan, al  respecteer ik ieders keuze natuurlijk :-)

gisteren op consult geweest bij pc kerckhove in izegem en samen besloten om voor 265cc TRF voor de borst te gaan. 

Operatie staat gepland op 7 november... Ik ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.