Ga naar inhoud

Maruca : 26 juli 2016 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben net nieuw hier en dacht stel me even voor. Ik heet Maruca, 36 jaar 3 kindjes 7, 3 en 1, en heb een lieve man. Ik heb een beautysalon aan huis waar ik nagels, wimpers, spray tan en visagie doe. 

Ik heb nu 2 consulten gehad bij praktijk gabriels, eerst met Diane zelf en daarna met de arts, hupkens. Vandaag kreeg ik te horen dat hupkens zijn pols gebroken heeft dus mijn geplande operatie 23-7 kan bij hem niet doorgaan. Nu wordt ik 25-7 geopereerd door Roosenburg. Ik kan over hem minder vinden op internet, heb dinsdag nog een consult met hem. 

Erg spannend allemaal en weet nog niet zo goed hoe en wat. De consulten tot nu toe zijn me niet echt top bevallen. Kreeg niet erg het gevoel dat het om mij ging, voelde me meer een nummer...... Ik zou zaterdag weer terug gaan om de maten nog eens te passen, dat is nog niet goed gedaan, heb de protheses nog niet gezien die er in gaan, wordt 450 of 500cc omdat ik veel huid heb door 3x borstvoeding en ze dus laag hangen. 

Heeft iemand hier ervaring mee en een mening over??

Sorry voor mijn lange verhaal!! 

Groetjes Maruca 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Rechtsboven is een zoekbalk waar je zowel op Diana Gabriels kunt zoeken (niet allemaal heel positieve verhalen, vooral wat betreft planning en beloften die Diana en Joanna doen die niet nagekomen kunnen worden omdat zij dus geen verstand van medische zaken hebben) en ook op Roosenburg.
Roosenburg is een goede pc, maar hij gaat meestal niet zo groot, qua prothesen. Kijk dus goed wat hij jou adviseert.. en mocht het niks worden met hem, en je gevoel blijft niet goed, dan zou ik zelf echt overwegen elders een consult te plannen.. Waarom bij een kliniek gaan waar je je niet goed bij voelt?

Als je borsten wat leeg zijn, dan zou ik zeggen: Ga naar Nio! Die kan echt hele mooie borsten maken met enkel opvullen door prothesen.. Wie weet kun je zelfs al op korte termijn terecht (je hebt wel een verwijsbrief plastische chirurgie van de huisarts nodig)
Hij werkt in het OLVG-west.. en als je in de zoekbalk zoekt op OLVG en SLAZ (en op parkkliniek, waar hij ook werkt maar waar een bv duurder is) dan kun je de verhalen lezen over hoe hij werkt :)

Lees je goed in, en doe niets waar je later spijt van krijgt. Ik ben destijds af gegaan op 1 consult en ik spreek dus uit ervaring dat dat niet altijd even handig is. Ik ben dus ook twee maal in korte tijd geopereerd, helaas.. Goedkoop is soms duurkoop..

Nu lijkt mijn praatje op een afraden om naar Diana te gaan, maar zo is het niet bedoeld. Ik schrijf dit enkel op omdat jij aangeeft je niet lekker te voelen bij de kliniek..

Veel leesplezier hier op het forum!! En heb je vragen, stel ze dan gerust in dit topic :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje late reactie van mijn kant! Maar dank je voor jou reactie!

Inmiddels consult gehad met Roosenburg, wat was ik daar blij mee!!! Hij behandelde me als persoon en vertelde zijn advies en waarom. ik weet nu wat hij gaat doen en waarom dat is veel mer als bij Hupkens.

Na het consult kreeg i te horen dat 25-7 er echt niet in zat en op zijn vroegst 9-8 pas geholpen kon worden. Wat een domper en planning technisch was dat voor mij geen optie. Heb toen natuurlijk nog ontevredener dan ik al was Gabriels gebeld, ze gingen voor me kijken. Vandaag maar weer gebeld want ik hoorde niks, toen mijn verhaal gedaan, in tranen, want ik wist het allemaal niet meer! En binnen een uur kreeg ik te horen dat ik dinsdag 26-7 geholpen ga worden.....

Nu nog even een grote klacht neerleggen om al het andere maar ben heel blij met deze uitkomst!

Ik krijg 450cc Mentor Moderate+ op de spier zonder lift. Klinkt als een goede oplossing met mijn beginsituatie.

Ik stuur later nog wel een voor en na foto, is daar een topic over? Daar ben ik wel benieuwd naar om te zien bij dames!

Ik ga nog lekker even verder kijken maar verheug me erg op dinsdag, ook al vind ik het ook behoorlijk spannend!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Fijn dat je uiteindelijk een datum vast hebt kunnen leggen voor je bv, heb daarom ook gelijk je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je alle verdere updates, vragen en na je operatie ook je verslag neerzetten, en heb je alles in 1 topic bij elkaar staan.

En als je dadelijk voor en na foto's wilt gaan plaatsen kun je daar een album voor aanmaken, uitleg daarover vind je in het prive bericht vinden welke je bij aanmelding hebt ontvangen.

Nu lekker af gaan tellen en de laatste voorbereidingen treffen, want voor je het weet is het zover,

Heel veel succes.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

Wat leuk een eigen salon! ben jaloers op je.

En erg vervelend dat het allemaal zo moet lopen, heb je er nu wel een goed gevoel bij?

Spannend allemaal en ik hoop dat je twijfels zijn afgenomen en dat je achter je besluit staat.

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.