Ga naar inhoud

Carmen259 : 19 juli 2016 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi mijn naam is Carmen

gisteren op gesprek geweest en aan de hand daarvan wat vragen, vandaar de reden dat ik me heb ingeschreven.

ik ben 26 jaar vorig jaar moeder geworden van een dochtertje. En dat is ook de grootste reden dat ik nu ren borstvergroting ga door zetten. 

 

Gisteren gesprek gehad met Drs roosenburg. Fijn gesprek gehad hij adviseerde 300, ik heb nu een a cup ben klein van postuur 1.56 44 kilo. Had zelf max 275 in gedachte. Ben banger dat ik te groot ga dan dat het dalijk te klein is. Wat is jullie mening daarover?

operatie staat voor 19/7 gepland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent een beetje hetzelfde als mij. Ik ben 1,60 en 46 kilo en had een aa cup. Ik ben met 300cc naar een d cup gegaan, maar ze zien eruit als een kleine c cup. 300 was de max voor mij, maar als dat 350 was had ik zeker voor 350 gekozen, ben al erg gewend en vind ze ietsje te klein. Ik ben bij schiettecatte geweest maar wel heel tevreden hoor omdat ik eindelijk boobies heb, maar als het groter kon, was het wat groter geweest  :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je op een C cup uitkomt. 150cc staat voor 1 cupmaat groter dacht ik. Wat ik van de meeste meiden hier hoor is dat je beter voor iets groter kan gaan dan kleiner omdat het zo snel went... succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties! De reden dat ik ook zo twijfel is omdat mijn zusje 200 heeft iets smaller postuur maar die vind ik al zo groot haha

Ik lees idd vaker dat meiden toch groter hadden gewild waarvan ik me dat dan niet kan voorstellen want ik denk dan alles wat eoter is dan dit is beter. Maarja ze hebben beide maten besteld dus kan op laatste dag nog beslissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Carmen259:

Bedankt voor de reacties! De reden dat ik ook zo twijfel is omdat mijn zusje 200 heeft iets smaller postuur maar die vind ik al zo groot haha

Ik lees idd vaker dat meiden toch groter hadden gewild waarvan ik me dat dan niet kan voorstellen want ik denk dan alles wat eoter is dan dit is beter. Maarja ze hebben beide maten besteld dus kan op laatste dag nog beslissen.

200 lijkt me erg weinig. Ik wilde boobies die bij mij figuur paste. En dat heb ik nu met 300cc. Als het kleiner was geweest dan was ik hel erg ontevreden en zou ik alleen maar huilen hahah. Het zit net op het randje nu :D je mag mijn foto's wel bekijken? Dan voeg ik je wel toe. Ik ben ook zo smal en weinig vet op mijn borsg dus je ziet natuurlijk wel goed dat ze nep zijn, maar heb ze liever nep dan helemaal niet :P  Ik heb ronde dual plane 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Summer2:

200 lijkt me erg weinig. Ik wilde boobies die bij mij figuur paste. En dat heb ik nu met 300cc. Als het kleiner was geweest dan was ik hel erg ontevreden en zou ik alleen maar huilen hahah. Het zit net op het randje nu :D je mag mijn foto's wel bekijken? Dan voeg ik je wel toe. Ik ben ook zo smal en weinig vet op mijn borsg dus je ziet natuurlijk wel goed dat ze nep zijn, maar heb ze liever nep dan helemaal niet :P  Ik heb ronde dual plane 

Ja graag! Dan heb ik misschien een wat beter beeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Summer2:

Je staat erbij! 

Dankjewel! 

Heb er nu wel een beter beeld van! Wat ik zo bizar vind aan verschil is het zonder bikini en met bikini, met bikini lijkt het gelijk stuk kleiner..

ik vind ze wel qua maat bij je lichaam passen! Ik denk alleen voor mezelf dat ik dan miss toch maatje kleiner moet want ik ben op m'n borst nog dunner.

schrok in eerste instantie wel van je litteken ... Heb een keizersnede gehad maar die zag ik pas na 6 weken dus dat is een heel ander beeld dan wat ik hier op de foto zag

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Carmen259:

Dankjewel! 

Heb er nu wel een beter beeld van! Wat ik zo bizar vind aan verschil is het zonder bikini en met bikini, met bikini lijkt het gelijk stuk kleiner..

ik vind ze wel qua maat bij je lichaam passen! Ik denk alleen voor mezelf dat ik dan miss toch maatje kleiner moet want ik ben op m'n borst nog dunner.

schrok in eerste instantie wel van je litteken ... Heb een keizersnede gehad maar die zag ik pas na 6 weken dus dat is een heel ander beeld dan wat ik hier op de foto zag

Ja mijne was ook wel echt lelijk hoor. En nog steeds. Mijn knoopjes vielen er ook nie vanaf terwijk de hechtingwn oplosbaar waren, dus bij de ha eraf laten knippen. Alle meiden die ik 2 weken geleden zag met litteken daar schrok ik van. Hun hebben allemaal dunne mooie lijntjes en bij mij is het maar een rommeltje. Maargoed ik smeer goed dus hopelijk wordt het mooi. Op foto lijkt het ook best groot. Die in bikini zie je het goed bij. En die in het jurkje daar heb ik een bh aan dus dat oogt dan weer net iets groter, en het jurkje is ook heel strak. Ik denk niet dat je kleiner moet gaan dan 270. Maar dat moet je natuurlijk zelf kiezen, wat jij het mooiste vind! Maar als je twijfelt tussen 2 maten dan zou ik het grootste kiezen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dinsdag 19 juli is het zover, ik krijg eindelijk m'n lang gedroomde grote(re) borsten.

Hoe dichter ik in de buurt kom van deze dag hoe zenuwachtiger ik word.
Drs. Roosenburg gaat 275 hp dual plane plaatsen. (Hij stelde 300 voor maar heb al zo lang 275 in gedachte en de gedachte dat als ik nu toch voor 300 ga en ik vind ze net te groot dan vergeef ik het mezelf niet)
 
Nu al kom ik niet meer normaal in slaap elke nacht droom ik er wel over ze zijn te groot te klein ze zitten ongelijk afschuwelijk lelijke littekens, jullie kennen het waarschijnlijk wel.
Daarbij komt ook nog eens dat ik ontzettend bang ben voor het infuus, meeste zullen zeggen/denken ah joh dat kleine prikje, voor mij is het echt een angst. Traumatische bevalling gehad waarbij er veel is mis geprikt met het infuus terwijl ik al bang ben voor naalden.
Zijn er mensen die iets kalmerends hebben genomen voor de operatie? Heb nu al hartkloppingen als ik aan die dag denk, hoe graag ik het ook wil.
 
Ondanks dat ik ook achter m'n keuze sta qua cc blijft de twijfel... Vriendinnen zeggen allemaal 275 is groot zat en je moet ook niet te groot met je slanke kleine lichaam. Man lief zegt die arts zegt niet voor niks 300 dus waarom doe je dat niet..
Ze hebben ze beide besteld waardoor ik dus die dag de keuze kan maken en dat maakt me misschien ook onrustig. 
 
Ik dacht ga het maar even van me af schrijven. Zo zenuwachtig voor die dag, gelukkig nog een ontspanningsweekend naar de sauna voor de operatie hopelijk helpt dat ook een beetje.
 
Dinsdag zal ik mijn operatieverslag hier ook plaatsen ☺️
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi carmen, ik heb 19 juli consult bij deze arts en ga 25 onder het mes, toevallig. 

Ik kan dus nog niet uit ervaring spreken maar hoor van de meiden om me heen die al een BV hebben gehad dat je beter een optie groter kan nemen. Maar dat zeg ik, heb zelf nog geen ervaring. 

Zelf ben ik ook bang voor de narcose/infuus dus zit zelf aan iets kalmerends te denken om te vragen.

heel veel succes dinsdag!! Groetjes Maruca 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb even je voorsteltopic hier toegevoegd, zodat alles makkelijk bij elkaar staat :)
Overzichtelijk voor jou en voor ons ;) 

Je titel pas ik nog een beetje aan, en ik wil je graag feliciteren met je datum!!
Zo leuk, nu kun je er echt naar uit gaan kijken. Je bent al snel aan de beurt, heerlijk. Bijna boobies!!
Operatieverslag mag straks dus ook gewoon in dit topic! :35: 

Veel aftelplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatie is achter de rug. Sochtends erg zenuwachtig want werd pas 13.00 geopereerd, nog even contact gehad met anesthesist Moniek ze stelde me telefonisch al erg gerust en toen ik op de afdeling kwam (huilend) werd ik nogmaals door al het personeel erg gerust gesteld. Infuus was meteen raak en viel alles mee. Toen ik naar binnen ging kwamen de tranen weer voor de narcose maar ook dit is me alles meegevallen. 

Mij werd wakker en had borsten echt te bizar, heb uiteindelijk toch voor 275 gekozen en dokter Roosenburg vond het een goede keuze ondanks dat hij 300 had geadviseerd. 

Toen ik ze voor het eerst zag dacht ik ja kijk dit bedoelde ik mooie passende borsten bij m'n lichaam niet te groot niet te klein.

Na de operatie paar keer overgegeven, zal wel door narcose komen maar voelde me al snel beter! En tonenweer lekker naar huis. De operatiedag voelde ik me erg goed beetje drukkend gevoel maar verre van pijn.

Nu lig ik in bed, op m'n rug, en verga ik van de spierpijn in m'n rug (ben een Buikslaper)

Toen ik net toch nog even een paracetemol wilde moest ik overeind. Dat deed wel even pijn, maar als ik eenmaal zit of lig is het vooral een erg drukkend en strak gevoel kan het niet echt omschrijven als pijnlijk.

Hopelijk gaan deze paar uurtjes snel voorbij en is het ochtend want m'n bed komt nu wel aardig m'n strot al uit.

 

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen dinsdag mijn bv gehad. Alles is goed verlopen na operatie ook meteen tevreden over de maat.

nu paar dagen later zijn ze natuurlijk een stuk groter en vol met vocht. Van mijn linkerborst bijna geen last maar rechts is groter en zit ook onder m'n oksel, kan het zo zijn dat daar meer vocht in zit?

vocht trekt naar mijn idee ook helemaal m'n buik in en voel daar ook belletjes als ik daar op druk heel apart.

Ook soms flinke steken in rechterborst?

klinkt dit bekend?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Nog gefeliciteerd met de nw aanwinsten. 

Ik heb even je laatste topic hierbij gezet, want het is een vervolg op de bv, vocht na een bv komt eigenlijk altijd voor , en dat er meer vocht in de ene zit, is ook heel normaal hoor meis.

Het zijn 2 afzonderlijke wonden en genezen beide op hun eigen manier, steken, luchtbellen en nog meer vreemde dingen die je eigenlijk niet goed kunt plaatsen, horen ook bij het herstel.

Zolang een borst niet rood is, heel warm aanvoelt, en je geen koorts hebt,hoort het er allemaal bij.

Enige wat je kunt doen, is veel drinken, en dan vooral water en brandnetelthee, ook fruit is vochtafdrijvend. Is de zwelling vervelend dan mag je ook een aantal keren per dag koelen, maar niet langer dan 15 a 20 min per keer.

Neem voorlopig even goed op tijd je pijnstilling in, en let er ook op dat je voldoende je rust neemt.

Ik wens je een goed herstel.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.