Ga naar inhoud

Mandy85 : 1 november 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Mandy85

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ..,

mijn naam is Mandy,

ik ben 30 jaar moeder van een zoontje van bijna 7

27 juli heb ik een intake gesprek gepland bij royal beauty clinic.

het is voor mij allemaal nieuw en ben erg blij hier terecht te zijn gekomen

aangezien ik een bv overweeg maar mij eerst goed wil laten informeren

heb alvast wat dingen kunnen lezen en hoop op nog meer tips te kunnen krijgen. 

tot chats 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Mandy85, welkom hier op BF. 
Wat spannend, een intake staat al gepland, weet je zelf al een beetje wat je wil?
Wat is je situatie nu? Dus lengte, gewicht, cupmaat enzo?

Ik denk dat je hier praktisch alles wel kunt vinden wat je wil weten over een borstvergroting.
Veel plezier

:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Prisje81

dankjewel voor je reactie .

ik vind het inderdaad spannend 

 Mijn lengte is 1.61 en weeg 52 kilo 

ik heb cupmaat 70b maar door de borstvoeding is mijn hele volume weg, dit voelt voor mij aan alsof t theezakjes zijn 

mijn man is ondanks alles er nog altijd blij mee zegt hij maar is wel een echte borsten man en staat er ook wel achter en vind dat als ik er zelf last van hebt het moet doen

ik weet nog niet zo heel goed wat ik wil ik weet wel wat ik niet wil haha

wil dus absoluut niet dat je de siliconen ziet zeg maar dat je er een rondje om kunt tekeken .

graah zou ik wel een mooie volle c cup willen maar heb al gehoord dat je daar niet echt van kunt spreken met een bv iig is dat wat ik voor ogen heb

groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mandy85, Als je een @ voor de naam zet, dan krijgt die persoon ook gelijk bericht. Dan kan diegene (ik in dit geval nu) in 1x zien dat ik een reactie gekregen heb... als tip ;) 

Het is ook heel spannend meid! Het is niet niks natuurlijk. Fijn dat je man wel blij is met je, hoe je nu bent maar ook wat jouw wens hierin is. Dat scheelt echt al enorm!

Moeilijk te bedenken allemaal nog he? Ik weet dat ik de eerste weken nog niet veel wist, maar na dagelijks hier op het forum (zeg maar niks hahaha), foto's kijken en ervaring lezen werd het steeds duidelijker. Ik heb vandaag mijn consult gehad en het week amper af van wat ik wilde en verwachtte. Dus echt heel fijn dat ik zoveel informatie hier op dit forum heb kunnen vinden!

En jawel hoor, je kan zeker spreken van een mooie volle C cup.. Dit is dan voor het oog een C cup. Bij een borstvergroting moet je alleen rekening houden dat de BH maat groter is. Maar voor het oog blijft het een C cup... 

Wat ik zelf gedaan heb is plaatjes van borsten opslaan op mijn telefoon en computer. Borsten die ik qua vorm en grote erg mooi vind. Deze heb ik ook laten zien aan de PC.  Je wilt dus in ieder geval voor zo natuurlijk mogelijk ;) dit zou ik ook zeker aangeven! 

Je hebt dus ronde en anatomische protheses en allerlei soorten materialen. De implantaten kunnen voor de borstspier of tussen de borstspier (dual plane) geplaatst worden. Ik zou zeggen, ga lekker lezen en stel je vragen!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prisje81 

Thnx voor de tip.

ao ook spannend voor jouw zeg en wat fijn dat je eigenlijk al wist wat je wilde door veel te lezen ik weet nu ook door deze site steeds wat meer. waneer is je operatie datum en waar ga jii voor kiezen 

en waar ga jij?

ik moet eerlijk zeggen dat ik nu nog erg bezig ben met de complicaties aangezien ik een kapsalon aan huis heb en me afvraag hoelang ik niet mag werken, dit is juist iets waar mijn man meer mee bezig is :-/. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mandy85, graag gedaan :) 

Zeker spannend hoor! Mijn operatiedatum is woensdag 3 augustus. Dus nog precies 3 weken. 
Ik zit bij Kliniek Amstelveen en word geopereerd door dokter Koeijers. Hij staat er om bekend om voornamelijk anatomische protheses te plaatsten, Dual Plan, zo natuurlijk mogelijk. Erg bekende PC! Ik voelde me gelijk super bij hem! Overigens raadt Koeijers dus aan om zo snel mogelijk je armen weer te bewegen, dit in tegenstelling tot een hoop andere chirurgen. Ik verwacht eigenlijk dat je binnen enkele weken wel weer rustig kunt gaan werken hoor. Misschien na een week al rustig aan? En dan zorgen dat je zo laag mogelijk je armen kunt houden in het begin. 

Ik krijg 390cc of 440cc. Hij gaat de grootste proberen, daar gaat mijn voorkeur naar uit. Maar met de 390cc kom ik al op een mooie D cup. Ik heb nu dus een kleine 75B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prisje81

dat is al heel snel zo leuk 

voor mij zal het pas volgend jaar zijn zo balen , ik heb zelfs bijna vakantie 3 weken en financieel kan ik niet weer drie weken ergens gaan sluiten. Echt balen maar goed we zullen zien wat hij zegt kwa herstel mijn man wil t liefst dat ik drie weken niet werk zodat ik niks overbelast 

wat is trouwens een dual plane ? 

Jij wilt dus ook mooi natuurlijk vind t zo lastig dan zie ik borsten en dan denk ok moo maar dan zit er weer iets in waarvan ik dacht dat wil ik niet dus ik denk dat ik het maar aan hem moet vragen ik wil dus absoluut niet te stijf maar ik wil natuurlijk wel beeke volume in de bovenborst aangezien dat nu echt helemaal weg is 

hoe groot ben jij als ik vrage mag en je gewicht

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
15 uur geleden zei xroxanax:

Fijn dat je nu toch eerder kan in plaats van 2017!! Weet je inmiddels al wat hoeveel cc je wilt? 

Ja ik ga voor

375 rond plus profile ben zoo benieuwd spannend vind ik het

vooral op kijken tegen de pijn maar

goed dat hoort erbij 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Woehoeee, komt lekker dichtbij je datum. Ik volg je mee. Wij hebben zowat de zelfde lichaamsbouw. Kan ik wat vergelijken hihi. Al heel veel goeds gehoord over kliniek Heyendael. Veel succes gewenst meid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt he heb er enorme zin in ik ben zelf ook echt benieuwd de ene keer zie ik 375 en Zelfde voorsituatie en dan denk ik ao niet zo heel groot andere keer denk ik bij 250 zelfde situatie wouw groot ben dus echt benieuwd waneer ga jij ? Gr Mandy 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Mandy85:

Ja echt he heb er enorme zin in ik ben zelf ook echt benieuwd de ene keer zie ik 375 en Zelfde voorsituatie en dan denk ik ao niet zo heel groot andere keer denk ik bij 250 zelfde situatie wouw groot ben dus echt benieuwd waneer ga jij ? Gr Mandy 

Ik heb bij Frans 375 en 400 laten zetten en had ongeveer zelfde situatie als jij. Bij mij oogt het een volle C, kleine D maar in bh maat heb ik 75E of 70F. Vertrouw op Frans. Hij weet wat hij doet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Lisje93:

Heel veel succes @Mandy85!!! Komt helemaal goed! Is een keileuk team daar in het ziekenhuis. 

Xx

Thnx lieverd zal zo gehaald worden lig er klaar voor zenuwen gieren dood men lijf jammer genoeg proberen te relaxen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Mandy85:

Thnx lieverd zal zo gehaald worden lig er klaar voor zenuwen gieren dood men lijf jammer genoeg proberen te relaxen 

Komt goed! Zenuwen is niet erg, heeft iedereen. Je kan goed lachen in de voorbereidingsruimte. Straks word je wakker met prachtige boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.