Ga naar inhoud

Lizzyj : 8 september 2016 : Dr. Moerman : OLVG-west


Aanbevolen berichten

37 minuten geleden zei Lizzyj:

@LiaLa ja met rug en schouders prima. Heb echt geen last meer gehad sinds de operatie. Ook geen hoofdpijn meer trouwens. Dus superfijn. Ja het is nog wel gevoelig. Eigenlijk draag ik het liefst zon sporttopje gewoon van de hema. Woensdag ga ik weer op controle dus ben benieuwd wat de pc ervan vindt!

@Linnie37 ja werken gaat weer ok. Sinds vorige week weer fulltime. Vind de eerste weken wel echt pittig om te werken. Snel moe enzo. En bij jou? Draag jij alweer gewone bh's eigenlkkk?

Ben je zelf tevreden over hoe het eruit ziet en voelt? Ik ging vooraf ervan uit dan er 6 weken voor herstel stond. Ben nu  bijna 4 weken verder maar merk al wel dat het wel langer duurt. Ik mis het sporten vreselijk maar ik verwacht niet dat ik over 2 weken alweer kan hardlopen. Denk telkens zal ik naar de sportschool gaan? Kan trainen en mijn armen ontzien. Maar als ik dan weer wat inspanning geleverd heb ben ik weer doodop. 

De sportbeha begin ik ook al aardig zat te worden. Ik heb er een in bestelling staan zonder beugel. Ga ook maar eens kijken bij de hema.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Ik ben ook weer een aan het werk, halve dagen dan. Ik loop en sta veel. Merk het dus ook dat het tweetal dat niet fijn vindt. Hardlopen zit er voorlopig nog niet in :( Ik heb 1 beha voor de nacht zo aangepast dwz gat erin dat het wondje s'nachts kan luchten. Die sport beha ben ik ondertussen wel zat. Ik heb er een gekocht zonder beugel 75D :wub: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja luchten! Dat is fijn he. Ik was op controle  De littekens genezen toch niet helemaal goed bij mij Zijn behoorlijk rood en toch ook wel wat pijnlijk(prikken en jeuken en zijn beetje dik) Dus nu komende maanden aan de siliconenpleisters. Hopelijk wordt het daarmee allemaal Wat rustiger. Maar wel irritant!

ja is pittig he weer aan het werk. Je lijf moet echt weer wennen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Lizzyj:

ja luchten! Dat is fijn he. Ik was op controle  De littekens genezen toch niet helemaal goed bij mij Zijn behoorlijk rood en toch ook wel wat pijnlijk(prikken en jeuken en zijn beetje dik) Dus nu komende maanden aan de siliconenpleisters. Hopelijk wordt het daarmee allemaal Wat rustiger. Maar wel irritant!

ja is pittig he weer aan het werk. Je lijf moet echt weer wennen. 

Is dat rondom het plekje onder je borst wat toen niet dicht wilde, rond de tepel of langs de gehele onderkant. Er zal wel een lange tijd overheen gaan voordat de littekens wat minder worden. Sterkte jij, ik hoop dat die pleisters je gaan helpen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.