Ga naar inhoud

Lizzyj : 8 september 2016 : Dr. Moerman : OLVG-west


Aanbevolen berichten

Hi! Het gaat eigenlijk best goed! Ik vind de pijn echt meevallen, de pijnstillers doen hun werk goed! Slapen gaat ok. Ik word wel vaak wakker maar dat komt volgens mij omdat ik steeds op mijn rug lig. Het ziet er allemaal nog steeds mooi uit. Mijn rechter tepel is wel opeens heel rood. Heb vandaag even gebeld en daar wil de pc toch even naar kijken. Waarschijnlijk is het de doorbloeding die op gang komt. Maar om een ontsteking uit te sluiten toch even langs. Al met al valt het me dus alleszins mee. Hopelijk blijft dat zo. Ik doe wel echt heel rustig aan. En veel dutjes overdag. En nog steeds ben ik zo ontzettend blij dat het achter de rug is en dat ik dat gewicht van die borsten niet meer met me mee hoef te dragen! Ik verheug me ook echt op mijn nieuwe collectie bh's!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat fijn dat het je allemaal meegevallen is! En natuurlijk ook goed dat je langs mag komen om een ontsteking uit te sluiten, geeft toch weer wat rust lijkt me. Merk je ook echt nu al dat er minder gewicht aan je schouders trekt? Moet een heerlijk gevoel zijn of niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de plastisch chirurg heeft de tepel bekeken en het lijkt er inderdaad op dat de doorbloeding op gang komt. Geen ontsteking. Dus dat is mooi nieuws. Verder vond ze het er prima uitzien. Onderkant borsten wel wat bloeduitstortingen maar  verder is het allemaal redelijk rustig. Volgende week weer op controle!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op controle geweest. Alles was prima. Volgens mij was de pc zelf ook wel tevreden over het resultaat:-). Nu pas weer terug over zes weken. Verder rustig aan blijven doen met tillen wn te veel doen. Van buiten ziet het er rustig uit maar binnenin is het een grote bloeduitstorting en moet het echt nog goed helen. Dus daar luister ok braaf naar. Er zit nog beetje zwelling aan de zijkant maar dat gaat ook vanzelf verdwijnen. 

Ik ben nog wel thuis van werk. Dat blijf ik deze week sowieso nog en ik denk volgende week ook nog. Voel me gewoon nig steeds wel kwetsbaar. Het enige wat nu nog echt lekker en veilig zit is die draagband die ik vanuit het ziekenhuis mee kreeg. Ik heb wel een sportbh in huis maar dat zit niet echt fijn nog. Verheug me op het moment dat een bh weer mag en ook lekker zit!!

kortom hier zit een tevreden vrouw:-))))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lizzyj!

ik lees met je mee. Ik wil zelf ook graag bij dr. Moerman in het OLVG Oost. Eigenlijk heb ik dr. Van der Kar toegewezen gekregen, maar kon maar een ervaring over haar vinden en die is bar slecht. Nu mag ik van mijn huisarts wel vragen of ik een andere arts mag v hetzelfde ziekenhuis en ik kwam uit op dr. Moerman (heel veel positieve ervaringen.)

Ik wil eigenlijk al 15 jaar een borstverkleining, maar ben erg bang, ook omdat ik hele gevoelige borsten heb....

Gaat het verder goed met je herstel?

x

Isa

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He isa! ja ik ben ook erg tevreden over haar. Ik moet zeggen over het hele team daar. Echt vriendelijk en kundig. Ik zou idd gewoon bellen eb zeggen dat je bij haar wil. 

waar ben je precies bang voor? Dat het pijnlijker is omdat je borsten zo gevoelig zijn? En wat voor maat heb je nu en wat zou je willen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mastopathie, dwz extra gevoelig weefsel. Nu is dat oa reden dat ik zo een last heb van mijn borsten, zeker in combi met 85F! Maar natuurlijk mag dat niet erger worden door de bvk. Ik hoop dat het juist die last kan verminderen (ik lig nu op mn buik te typen en het doet best n beetje zeer, ook heb ik liever niet dat mn vriend eraan zit, dat soort gedoe)

Volgens de chirurg (die ik dus wil vervangen) zou een C/ D goed passen bij mij. Ik denk dat dat klopt, want ik vrees dat ik het type borsten heb die gewoon door groeien...

Ieg ben ik heel erg huiverig, het is ook niet niks. Dus ik wil graag iemand waar ik echt het volste vertrouwen in heb!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ben je wel al bij van de kar geweest? Had je zelf ook geen goed gevoel bij haar? 85f is best een gewicht om mee te torsen he. Ik kon op een geheven moment echt niet meer zonder bh slapen omdat jet anders zon zeer deed. En ik had ook echt veel last van schouders en rug. En ik ben nu zooooo opgelucht. Is er een kans dan dat dat erger wordt door deze operatie, die gevoeligheid van je borsten bedoel ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ik ben al bij haar geweest. En had geen goed gevoel erbij. Ze was erg laconiek... En dus die enkele slechte review over haar.

Ik slaap al jaren niet zonder bh, ik moet er niet aan denken! Ook douchen geniet ik niet echt van. Steeds als die bh uit moet, voel ik mij niet prettig.... Kleding die niet past/ dicht gaat. Daarnaast zitten mijn borsten altijd in de weg, ze worden ook per ongeluk aangeraakt als ik met iemand sta te praten en diegene gebaart met de handen. Ook dat voelt onprettig, ze zijn altijd gevoelig! Ik weet niet of dat ligt aan de mastopatie, of de grote/ zwaarte. Om het minder erg te maken wil ik ook mn hormoon spiraaltje laten verwijderen en kijken of dat ook de gevoeligheid beinvloed.

In ieder geval kon van der Kar niets zeggen of die gevoeligheid draaglijker zou worden of niet. Dat snap ik ook wel. (Ik senk dat het minder wordt, het wordt minder zwaar en dat is ook een deel vd gevoeligheid, neem ik aan) Maar omdat ze zo gevoelig zijn, wil ik mij prettig voelen bij een pc! Iemand die voorzichtig met mij omgaat en betrokken is....

Hoe gaat het daar met jou? Hoe voel je je?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

WoW nou dan lijkt het me dat je heel veel baat hebt bij een bvk! En erger zal de gevoeligheid niet worden denk ik. En het levert zo veel op. Blousjes die opeens wel dicht kunnen geen bh meer in bed en iig geen aanrakingen meer die je niet wilt. Maar ik ben het helemaal met je eens dat je je wel prettig moet voelen bij je chirurg.  Ik vond dr Moerman heel prettig. Ze is wel heel nuchter. En ik had echt nul twijfel of ik het wilde doen of niet. Ik wist het zeker dus dat scheelt misschien ook tijdens zo'n gesprek. En die positieve berichten over haar hielpen ook.  Dus ik zou gewoon een afspraak maken. De verwijzing van je huisarts is die specifiek afgegeven op een chirurg. Nee toch? Gewoon verder kijken tot je je goed voelt. 

Met mij gaat t goed  het is me erg meegevallen tot nu toe. Al had ik misschien wel gedacht al aan het werk te zijn maar mijn lichaam geeft wel duidelijk aan dat dat nog niet zon goed idee is:-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lizzy, ja, ik denk ook dat ik er veel baat bij heb...

Bang ben ik ook voor de gevoeligheid tijdens herstel. Heb je echt pijn daar, of wat moet ik mij erbij voorstellen? 

Ook ben ik iemand die n beetje huiverig is voor bloed ed, word je niet naar als je naar je wondjes kijkt? Of valt dat wel mee?

Ik zou ook graag kijken naar je fotos, maar hoe doe ik dat en waar?

Mijn geest is zich er denk ik op deze manier op aan het voorbereiden, misschien valt het dan alleen maar mee. En ik moet/wil eerst flink wat kilo afvallen. Ik ben gestopt met roken een paar maanden terug en er is helaas 13 kilo bij gekomen. Stap voor stap!

Wat doe je zoal? Lig je echt de hele dag in bed? Aan netflix gekluisterd?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lizzyj net je foto's gekeken wat zien ze er prachtig uit je zal vast heel blij zijn 

@Isa3 ik snap je gevoel voor de pijn etc maar het valt allemaal reuze mee als ik vanuit mezelf spreek. Je krijgt goede pijnmedicatie voorgeschreven en op het moment als je teveel doet dan voel je het wel, maar zolang je je armen stil houd en rust neemt heb ik geen last. Tot nu toe, wat goed dat je gestopt bent met roken jammer he dat er dan weer kilo's bijkomen 

gr Linda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-9-2016 om 10:35 zei Isa3:

Hoi Linnie, lief dat je dat zegt. Ja, ik ben heel goed in mij druk maken. Vaak maak dinkgen veel groter in mijn hoofd. Hoelang ben jij nu dan po?

Ik ken dat Isa. Probeer er dan ook zo min mogelijk aan te denken en het maar gewoon over me heen te laten komen. Angst voor wat de pijn of voor  wat er niet allemaal mis kan gaan hebben mij al jaren tegen gehouden. Nu denk ik, ik had het allang achter de rug kunnen hebben en daarmee uit mijn hoofd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-9-2016 om 10:55 zei Linnie37:

Hoi isa

nu 1 week voorbij en het gaat goed moet echt wel mak aan doen anders voel je het wel

 

ja daar ben ik ook goed in mezelf helemaal gek maken haha vrouwen eigen volgens mij 

Zie hierboven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.