Ga naar inhoud

Lizzyj : 8 september 2016 : Dr. Moerman : OLVG-west


Aanbevolen berichten

ja ik dacht zelfs aan een kleine C, geen D. ben nl ook bang dat het dan nog steeds te zwaar is. Ik heb ook nog van niemand gelezen dat ze spijt had van de verkleining. Ik ga dit weekend nog even makkelijke vestjes en een pyjama met een jasje kopen. Ik zie ook een beetje op tegen de narcose. NOu ja het loopt allemaal wel los! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja dank je wel lovertje  ! Begin nu echt ook een beetje zenuwachtig te worden!  Zit nu op mijn werk maar kan me ook niet echt concentreren. Ben erg afgeleid. Straks nog maar even wat zware boodschappen doen. En genieten van het feit dat ik mijn dochter nog naar hartenlust kan optillen en knuffelen:-)

 

heb jij al een datum?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe laat moet je je dan gaan aanmelden? Ikzelf moet om 12 uur mij aanmelden en mag voor 7 uur nog een lichte maaltijd eten... Geen idee hoe laat ik dan geopereerd ga worden... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames even een update: het is achter de rug!!!! Wat een opluchting. Gister moest ik mij dus nuchter in het ziekenhuis melden om 10 uur. Om half twee werd ik eindelijk gehaald. Best een lange tijd om te wachten en te wachten. Ik denk dat ik tegen half drie uiteindelijk onder narcose ging. Er werd eerst nog serieus getekend op de borstpartij. Ik denk dat ik tegen zessen weer wakker werd. Gek ik moest toen echt heel hard huilen. Waarschijnlijk de emotie en de narcose. En u is het de volgende morgen. Ben een aantal keer wakker geworden, plassen en pijn, maar verder goed geslapen. Nu ook wat pijn nog maar gelukkig net weer de ochtenmedicatie gehad. Heb trek in ontbijt. Heb anderhalve dag niks gegeten dus dat is dan ook wel
Logisch :-). Straks komt de pc even kijken maar zo ik begreep is alles goed gegaan. Kleinere borsten en kleinere tepels:-))) yeahhhhhhhh

Grtjs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat het goed gegaan is nu goed je rust nemen. Nee ik heb nog geen datum ik twijfel nog. De pc wil 3 cupmaten minder 400 gram eraf maar ik ben bang dat er dan te weinig overblijft. Ik slaap er al de hele week slecht van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat je ze al gezien hebt! Ben je blij met de nieuwe maat of is het niet raar dat het ineens gehalveerd is? Heb je jezelf ook al in de spiegel mogen zien? Of heb je gewoon naar beneden gezien... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hen zelfs al onder de douche gestaan en heb ze dus helemaal gezien. En ik ben echt zoooo blij. Echt mooi is het geworden. Ik voel me en lijk ook echt lichter!  Mijn ene tepel kleurt niet zo goed nog dus dat moeten we in de gaten houden. Ik was vooraf wel wat bevreesd door alle foto's die ik had gezien maar tot nu toe is het allemaal keurig. Denk dat het nu vooral erg belangrijk is dat ik rustig aan doe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.