Ga naar inhoud

Sweetboobs16 : 18 november 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Sweetboobs16:

@Kersje85

De foto is ook heel erg mooi!

Had ook 1 voorbeeldfoto mee en dat was mogelijk. 

Ja ik ben 1.77 lang en ik kon ook 800cc nemen als ik wou maar dat werd mij een beetje veel :P

Toen ik 700cc stond te passen zag ik mijn vriend namelijk al beduusd en starend kijken :45: 

xx

Hey meis,

Mijn man zegt ook soms van amai zo gaan de mannen wel kijken naar jou hè. 

Maar hij wil het zelf ook graag hoor :45:

Nio heeft me net gemaild dat het 3 cupmaten groter gaat zijn.  Heb nu afwisselend begin van de maand b cup en voor men ongesteldheid c cup.

Gaat het dan niet heel groot zijn? 

Nu begin ik toch te twijfelen:o

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 478
  • Created
  • Laatste Reactie

@Kersje85

Dat herken ik. Mijn vriend zegt het niet maar denkt het wel heb ik het gevoel. :45: 

Hij heeft alleen zo weinig verstand hiervan als ik met hem erover praat. Heb hem wel veel dingen verteld. Ben toch zelf degene die hierover moet beslissen. En ik weet zeker dat hij zometeen ook heel blij is met mijn voorgevel. Ook al heeft hij gezegd dat het voor hem niet hoeft.

Nou dan kom je denk ik ook op een E cup uit. Ik moet ook een 75E sport bh gaan aanschaffen. Vind dat zelf nog niet te groot vooral niet als je lang bent :)

En onthoud he bij een vergroting is de bh maat altijd groter dan het er voor het zicht uitziet!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, ff heel snel gelezen. De vraag is eigenlijk vooral wat je moet doen met verschillend aantal cc.. Zou ik niet doen.. Ik vind nogal een groot verschil zitten tussen de 650 en de 700...
In breedte scheelt het maar 0,2 cm, maar in projectie zit er 0,7 cm tussen.. dat is een dikke halve cupmaat...

Uiteraard beslis jij (in overleg met Nio) maar bedenk je er goed over :)

Ik ben komende week echt weinig online (mijn oog wordt na-gelaserd en zien dan waarschijnlijk niet veel op mijn pc scherm) dus heb je nog een vraag, stuur me ff pb.. Die behandel ik altijd eerder als tags...
En zeker als ik niet lang achter pc kan.. (hoop dat het überhaupt kan)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie

Ja daar was ik dus ook al achter. Erg veel verschil qua projectie en zoveel verschil zit er nou ook weer niet in mijn borsten.. 

Ik moet gewoon nog een keer bij Nio langs gaan om daar het een en ander over te bespreken! 

Nou meis veel succes volgende week dan. Het is te hopen dat je snel weer normaal kan zien :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanwege de twijfel wat te kiezen qua cc. In de normale wel 700cc en de kleinere 650cc wat gewoon veelste veel verschil is in mijn ogen. Omdat het verschil qua grootte in het echt gewoon moeilijk te zien is. Wou ik een nieuwe afspraak maken met Nio.

En die heb ik! 6 oktober ga ik het met hem overleggen en mijn uiteindelijke keuze definitief maken :) 

Daarna gelijk maar langs de anesthesie zoals ze aan de telefoon al aangaf. Hebben we dat ook maar weer gehad :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Wednesday, August 31, 2016 om 13:31 zei Sweetboobs16:

@Kersje85

Dat herken ik. Mijn vriend zegt het niet maar denkt het wel heb ik het gevoel. :45: 

Hij heeft alleen zo weinig verstand hiervan als ik met hem erover praat. Heb hem wel veel dingen verteld. Ben toch zelf degene die hierover moet beslissen. En ik weet zeker dat hij zometeen ook heel blij is met mijn voorgevel. Ook al heeft hij gezegd dat het voor hem niet hoeft.

Nou dan kom je denk ik ook op een E cup uit. Ik moet ook een 75E sport bh gaan aanschaffen. Vind dat zelf nog niet te groot vooral niet als je lang bent :)

En onthoud he bij een vergroting is de bh maat altijd groter dan het er voor het zicht uitziet!

xx

Ja das waar.  Heb ik ook al gelezen dat ze er altijd kleiner uitzien dan ze zijn. 

Ik ben maar 1.59 groot :D

Als ik nu de foto's van men passessie bij Nio zie denk ik toch ook voor de grootste te gaan. 50 cc is ook niet zoveel hè. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden,

Afgelopen vrijdag gehoord dat mijn vriend toch geen vrij kan krijgen de 1e anderhalve week na mijn operatie.. Hij gaat nu toch nog proberen om op mijn operatiedag vrij te krijgen.

Ik ben bang dat ik het in mijn eentje vooral de eerste paar dagen niet echt ga redden.. Ik woon wel nog thuis maar mijn vader is zoiezo de hele week weg en mijn moeder werkt 3 dagen en is dan sochtends vanaf 7 uur tot 3 uur weg. Lees hier heel veel dat de eerste paar dagen hulp krijgen bij bepaalde dingen toch wel echt nodig is. Kan iemand hier ervaringen daarover met mij delen?

Thanks! xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16 Heb je kinderen? 

Zonder kinderen gaat het je zeker lukken! Af en toe is het lastig maar het wil wel. Probeer rekening te houden met je kleren, dus vestjes in plaats van truitjes die over je hoofd moeten, en leg alles op grijp hoogte zodat je niet hoeft te rekken.

Leg een paar goede boeken klaar en je kunt er tegenaan. 's avonds kan je vriendje je dan eventueel helpen met wassen. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@marjon_nl Geen kids! Ja qua kleding ga ik er zeker rekening mee houden. En ga proberen zoveel mogelijk dingen op goede hoogte neer te zetten ook al gaat dat met sommige dingen lastig worden.. 

Vind het gewoon zo rot dat het niet door kan gaan anders had ik nog iemand om mij heen de hele dag.. Nu niet en weet uit ervaring dat ik dat na 1 dag ook wel gezien heb.

Tja dat wassen met mijn vriend word hem dan ook niet. Wij wonen beiden nog thuis. 

Maar thanks voor je advies :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Als je inderdaad zorgt dat je bijv dingen die je vaak gebruikt, glazen, bordjes etc op het aanrecht zet,dan kun je best wel zelf een boterhammetje maken,en een kop koffie of thee zetten, dit kan echt geen kwaad.

Eerste dagen lig je toch veel op bed of op de bank, en dan kom je de uren dat je moeder er niet is wel door.

Bijvoorbeeld met douchen heb je toch de eerste paar dagen hulp bij nodig en dit zal dan aankomen op je moeder, maar dat kan dan lekker 's avonds.

Zou me niet al te druk maken dat het je niet gaat lukken, het enige wat een beetje een uitdaging zal gaan worden is als je in bed ligt en je moet eruit om naar toilet te gaan, maar misschien kun je je dan lekker in een hoekje van de bank nestelen, dan sta je ook makkelijker op.

Heb je geen goede vriendin die langs wilt komen?

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies meis, gaat echt goed komen,

Je moet alleen even in de gaten houden dat je bijv geen zware koelkast deur open krijgt, dus vragen aan je moeder of ze voordat ze gaat werken bijvoorbeeld beleg etc op het aanrecht neerlegt, en zo zijn er nog meer kleine dingen die je kunt doen,dus als jij gewoon al je voorbereidingen goed treft,lukt het echt wel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.