Ga naar inhoud

Sweetboobs16 : 18 november 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 478
  • Created
  • Laatste Reactie

@Sweetboobs16 

Ja dat had ik dus ook bij Nio! Is heel belangrijk :)

Voor je omgeving is het gewoon wennen inderdaad en dan nog, smaken verschillen natuurlijk. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt! Je hebt nog even de tijd om over het eventuele verschillend aantal cc's in beide borsten na te denken gelukkig ^_^ Misschien even kijken of je ervaringen daarover hier op het forum kunt vinden? Wat je waarschijnlijk al doet ;) 

Haha blijft lastig om die maat in de te schatten denk ik :P Ik had gewoon 75E gekocht en gebruikt, maar mijn moeder heeft er wel zo'n tussenstukje tussen gemaakt van 3 haakjes (waarbij ik hem op de max had), omdat ik anders slecht kon ademen etc. Ondertussen heb ik dat tussenstukje er wel tussenuit. Dus je zou of 80E kunnen halen of zo'n tussenstukje voor tijdelijk. Durf alleen niet te zeggen hoe strak hij precies moet/hoort te zitten.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hyper dus. Mooi zo. 

Opzeker de 700. Kun je goed hebben. 

Jij moet je er goed bij voelen, het is jouw lichaam. Want je weet bijna iedereen denkt hmm had ik maar.... 

Je stond te genieten bij de 700. Dan is in principe je keuze al gemaakt toch. Jeeeeeej :D 

alleen even beslissen of je ongelijke prothese kiest of niet. Of je vraagt aan nio of hij tijdens de operatie kijkt wat het beste is? 

 

Xx Lien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Sweetboobs16:

@Jaydee

Dankje! Ja ben erg blij dat het nu allemaal officieel is en het alleen nog gaat over de maat! :) Oja je was niet tevreden over je borsten toch? 

Dankjewel! Houd ons op de hoogte! 

xx

@Sweetboobs16, ik heb zelf ook twee verschillende borsten en eerst viel dat niet zo op, maar nu ik 560cc heb valt dat wel een stuk meer op. Dus een volgende keer zou ik wel voor twee verschillende maten kiezen. 

En idd.... volgende week naar Nio.... ben benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh leuke verslag !! en wat fijn dat je opfleurde bij 700cc ! ik zou daar gewoon voor gaan joh eender wat je omgeving zegt ;) smaken verschillen , maar jij vindt het mooi ! En dit is JOU lichaam en JIJ wordt er gelukkig door. Gewoon doen dus.

Verder zou ik zeggen , ga eens voor de spiegel staan en kijk eens of je het verschil zelf ziet? Want wie weet zie je er helemaal niks van & hou je het gewoon op 700 :) 

Succes !!! Je operatie datum zal er snel genoeg zijn :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je ook zo'n goede, leuke pas sessie gehad hebt! Dankzij mijn 8 minuten controle was jij mooi eerder aan de beurt. :P

Blijft apart dat hij bij mij nooit bh maten of merken genoemd heeft. Denk dat mijn geval te afwijkend was. 

Zag er goed uit die 600 en 700 cc. Denk dat je met beide heel blij zal zijn. Succes met je keuze :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xShar

Ja denk er nog even over. Moeilijkste vind ik nog het beslissen over wel of niet verschillende cc's.. 

En ik twijfel ook of die sportbh qua cup niet groter moet. Jij zit met 600 al op een 75E. :P

Thanks voor je tips meis!

Had begrepen van Nio dat je gewoon naar de anesthesie afdeling toe kan zonder afspraak toch??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De keuze van grootte is altijd moeilijk. Zoals je misschien gelezen hebt, zat ik ook te lang te twijfelen. Ik was erg bang dat het te groot zou worden. 

Nu ben ik er super blij met het resultaat. 

Dus neem de tijd om de juiste keuze te maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kheyra Ja en nu ook vooral de keuze om wel of niet verschillende cc's in mijn borsten te plaatsen..

Net weer voor de spiegel gestaan en goed gekeken en merkte het nu wel op. Maar het verschil is zeker niet schrikbarend. Kan ook niet als ik het al die jaren zelf nooit opgemerkt hebt totdat Nio het benoemde.

Ga ik ook doen, niks overhaasten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sweetboobs16:

@xShar

Ja denk er nog even over. Moeilijkste vind ik nog het beslissen over wel of niet verschillende cc's.. 

En ik twijfel ook of die sportbh qua cup niet groter moet. Jij zit met 600 al op een 75E. :P

Thanks voor je tips meis!

Had begrepen van Nio dat je gewoon naar de anesthesie afdeling toe kan zonder afspraak toch??

xxen

Ja dat is wel waar! Misschien beide maten bestellen en dan passen met 700ml rijstzakjes erin om het in te schatten? Daarmee rekening houdend dat er nog wat vocht bij komt. Dan kun je de BH die niet goed is retourneren? Dat heb ik toen ook gedaan. 

Ja dat kan zonder afspraak inderdaad. Volgens mij is tussen 8:00 en 16:00 inloopspreekuur (zou je evt. na kunnen vragen die tijden). Dan kun je je gewoon melden bij die balie, krijg je wat informatie om door te lezen en wordt je 2 keer geroepen. 1 keer door een verpleegkundige om de bloeddruk etc. te meten en 1 keer door een anesthesist voor verder uitleg en vragen. Zal alleen verschillend zijn hoe druk het is/hoelang je moet wachten!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit alleen heel erg te twijfelen wat ik nou moet met die aantal cc's. 

Wel 700cc in mijn kleinere borst en 650 in de ander. Of gewoon in beiden 700cc. Maar bij beiden keuzes heb je denk ik de kans dat er alsnog verschil te zien is of zelfs groter word.. :blink: 

Kan zelf ook niet inschatten hoe 'erg' het nodig is om in de kleinere meer cc's te plaatsen. Het enigste wat Nio erover zei is kan in allebei hetzelfde plaatsen of iets groter in je kleinere borst. 

Kijk heel vaak foto's terug van mezelf en bekijk ze in de spiegel maar kom er niet echt uit nog..

Ik plaats zometeen even een foto'tje om sommige mensen het te kunnen laten zien. Is moeilijk vast te leggen op een foto maar misschien kunnen jullie mee denken? :)

@best_boobie @Desert-Rose 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, 

Ik ben gisteravond ook bij Nio geweest :D en wordt 17 februari  geopereerd.

Is inderdaad een hele aangename man. 

Ik ben ook vergeten te vragen hoe dicht ze bij elkaar gaan staan :huh:. Heeft ie zelf ook niets over gezegd. Zou ik hem morgen even bellen met mijn overige vragen of nog even wachten aangezien de operatie nog lang wachten is?

Ik heb 2 voorbeelden laten zien van wat ik mooi vind en hij zei dat dit geen probleem gaat zijn. 

Hij heeft mij  geen documenten laten ondertekenen om de operatie vast te leggen. Hij zei dat het zo genoteerd stond.  En heeft ook niet gezegd dat ik lzngs de anesthesist moet gaan. Is dit normaal of is het omdat de operatie nog ver weg is en ze het misschien opsturen? Ik kom van Antwerpen dus niet bij de deur.

Ik zit ook te twijfelen tussen de cc's. Hij liet me eerst 600 passen (vind ik net te groot)en daarna 500. Ik zou ook 500 linkse krijgen en 550 rechts.  Toch gevraagd om 550 links en 600 rechts te plaatsen. Toch nog net iets groter:lol:

Ik ben ook bang om achteraf spijt te hebben dat ik niet groter ben gegaan. 

Ik vind de 700 cc jou wel leuk staan. En als je geen fervent sporter bent zoals ik zou ik niet minder in cc's gaan.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kersje85

Hoi meis! 

Gefeliciteerd met je datum! :)

Het enige wat je kan doen om achter  die vraag te komen hoe dicht ze bij elkaar komen te staan is opnieuw een consult inplannen. En over de anesthesist kan ik zeggen dat Nio mij dus daar wel op gewezen heeft en je daar gewoon langs kan gaan als je operatiedatum vast staat. Ze hebben op die afdeling inloop spreekuur van 9:00 tot 15:00 uur. 

En het waren geen documenten voor de operatie die ik getekend heb hoor :) Dat waren papieren puur over de ingreep met de risico's en de inhoud ervan. Hij zei al dat ga je allemaal niet krijgen maar we moeten je er toch op wijzen. En dat boekje heb ik meegekregen en wat ik getekend heb heeft hij gehouden. 

Bij mij is het verschil in borsten zo minimaal dat ik het zelf niet zo heel erg op vind vallen vandaar de twijfel wat te doen!

Dankjewel voor je mening :) 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij staat mijn borsten nu ver uit elkaar. Maar het was gezegd door Dr Nio op mijn eerste consult, hij zei het zelf dus ik vroeg niet eens aan hem. Dus wat ik denk is, als hij het niet zei dan hoef je geen zorgen te maken. 

Je kan wel naar je voorsituatie goed kijken, en als ze staan niet dichtbij elkaar dan word het ook niet na een borstvergroting. 

Jullie kunnen mijn voorsituatie en resultaat in mijn album kijken. Maar Nio zei gisteren dan ze komen nog dichterbij elkaar als de spier ontspant, dus dat zijn goede nieuws :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Kersje85

Hoi meis! 

Gefeliciteerd met je datum! :)

Het enige wat je kan doen om achter  die vraag te komen hoe dicht ze bij elkaar komen te staan is opnieuw een consult inplannen. En over de anesthesist kan ik zeggen dat Nio mij dus daar wel op gewezen heeft en je daar gewoon langs kan gaan als je operatiedatum vast staat. Ze hebben op die afdeling inloop spreekuur van 9:00 tot 15:00 uur. 

En het waren geen documenten voor de operatie die ik getekend heb hoor :) Dat waren papieren puur over de ingreep met de risico's en de inhoud ervan. Hij zei al dat ga je allemaal niet krijgen maar we moeten je er toch op wijzen. En dat boekje heb ik meegekregen en wat ik getekend heb heeft hij gehouden. 

Bij mij is het verschil in borsten zo minimaal dat ik het zelf niet zo heel erg op vind vallen vandaar de twijfel wat te doen!

Dankjewel voor je mening :) 

xx

 

 

Hey meid,

Dankjewel voor je reactie.

Ja dat heb ik ook ondertekend. 

Ik had hem gisteren nog gemaild of ik toch 550 en 600 zou nemen en of ik hiermee een resultaat kan krijgen zoals mijn voorbeeldfoto's en hij mailde me terug dat hij zijn best gaat doen om mijn resultaat zo te krijgen.

Ik vind onderstaande foto heel erg mooi en die van flowaatje ook.

Ik denk dat je bij je gevoel moet blijven over de 700cc. Je bent ook lang hè.  ;)

Xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Dreamboobies25:

Bij mij staat mijn borsten nu ver uit elkaar. Maar het was gezegd door Dr Nio op mijn eerste consult, hij zei het zelf dus ik vroeg niet eens aan hem. Dus wat ik denk is, als hij het niet zei dan hoef je geen zorgen te maken. 

Je kan wel naar je voorsituatie goed kijken, en als ze staan niet dichtbij elkaar dan word het ook niet na een borstvergroting. 

Jullie kunnen mijn voorsituatie en resultaat in mijn album kijken. Maar Nio zei gisteren dan ze komen nog dichterbij elkaar als de spier ontspant, dus dat zijn goede nieuws :) 

Dankjewel,

Heb hem net gemaild ook om te vragen welke maat ik ga hebben want ben ik vergeten te vragen :P

Was zo bezig met die kipfilets. :45:

Wat meer,wat minder, ...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.