Ga naar inhoud

Sweetboobs16 : 18 november 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 478
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh wat fijn dat er begrip is en dat alles dus te regelen is!! Heerlijk meid. Echt een zorg minder x

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@MarTietje Ja ben echt wel blij dat ik het gedaan heb. Toen ik het nog niet gedaan had werd ik aardig gek van mezelf :P

Ja! Kan niet wachten!

Kan ik geloven ja!! Kun je niet op de een of andere manier al informeren of er in november plek is en hoe bezet nio dan is want geloof nooit dat het bij een consult blijft. Ga er eigenlijk al wel vanuit dat je voor de beste man kiest

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, fijn dat je nu toch de stoute schoenen hebt aangetrokken en alles al hebt overlegd, en zo zie je maar dat het vreselijk meevalt en er genoeg begrip is.

En de rest gaat op zeker ook lukken, kan niet anders, het gaat hier om niet zo heel erg veel uren,en desnoods kun je overleggen met een collega en zeggen dat jij eventueel voor haar uren wilt werken/ruilen

Je kan altijd proberen om alvast een optie voor operatie te krijgen, en mocht het ineens niet lukken, kun je die altijd verzetten toch?  Op die manier heb je al wel vast een datum.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@MarTietje heb weleens gelezen dat sommige meiden met Nio dat bespreken via de mail?

Ja weet zelf ook wel zeker dat hij het gaat worden hoor! 

Denk alleen dat het beter is om even te wachten om te kijken of mijn uren overgenomen gaan worden? Heb het natuurlijk gisteren doorgegeven.

Ja nja informeren is nog niet afspreken toch? Ik weet niet of meiden dat met Nio zelf bespreken via de mail. Denk dat de assistentes/baliemedewerkers daar meer zicht op hebben. Hoewel hij zelf wel weet of hij ver vol zit of niet want tijdens ons consult vertelde hij toen dat in juli en augustus hij al vol zat. Maar wilde toch pas oktober ivm werk eerste instantie, daarna werd het 30 sept.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose Ja ben blij! Het viel mij achteraf toch heel erg mee ook al vond ik het op dat moment spannend! Maar de reacties stelde mij gelijk gerust. 

Nee het zijn maar 2 ochtenden dus zou erg van de zotte zijn als het niet lukt. 

Ja. Even kijken hoe ik dat ga doen. Misschien is Nio mailen een goede optie.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sweetboobs16:

@MarTietje Nee is ook zo. 

Nouja heb dat weleens voorbij zien komen hier dus vandaar! :P

Nouja dan is hem mailen denk toch de beste optie om te kijken of in november nog plek is! 

Ja informeren kan altijd..of hij weet of hij het vanaf de derde week van november druk heeft en zo niet zeg je maar dat hij een dikke vette streep door de rest van de maand moet zetten op alle open plekjes :45: Maar denk dat hij zijn agenda per dag bekijkt of even de avond ervoor ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.