Ga naar inhoud

Sweetboobs16 : 18 november 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 478
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meid

Lees het nu pas.. jeetje.... wat een gedoe weer.. Heb je zelf alle moed verzamelt, moet zo een mens net nú ziek worden.. ;) 
Nee maar zonder gekheid, dat is echt balen!! Zul je ook altijd zien..

Sluit me verder volledig bij Desert aan... Hopelijk is je bazin weer snel op de been, en anders misschien wat aanpappen met die werkwaarnemer? ;) zo kun je wel zien wat voor vlees je in de kuip hebt.

In ieder geval weer succes.. met afwachten....
Balen hoor.... :(

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei best_boobie:

Hey meid

Lees het nu pas.. jeetje.... wat een gedoe weer.. Heb je zelf alle moed verzamelt, moet zo een mens net nú ziek worden.. ;) 
Nee maar zonder gekheid, dat is echt balen!! Zul je ook altijd zien..

Sluit me verder volledig bij Desert aan... Hopelijk is je bazin weer snel op de been, en anders misschien wat aanpappen met die werkwaarnemer? ;) zo kun je wel zien wat voor vlees je in de kuip hebt.

In ieder geval weer succes.. met afwachten....
Balen hoor.... :(

xxx BB

He BB!

Ja het geluk zit nu niet echt aan mijn kant. Maarja he!

Hoop ik ook. Zie het namelijk niet zo zitten om zo'n best wel privé gesprek met iemand te gaan voeren die ik amper ken en zij mij ook niet.

Van mijn bazin weet ik gewoon zeker dat ik het wel bij haar kwijt kan en ze kent mij ook alweer 7 jaar en ze weet wat ze aan mij heeft. Met zo iemand ga ik dan liever het gesprek aan. Heb je meer kans dat er begrip komt en een goede oplossing voor de hersteltijd! 

Voordeeltje was wel dat ik nog 5 weken vakantie op kan nemen dit jaar. Dus kan dat ook gaan gebruiken als het moet! :)

Dankje BB!

Het moet maar, haha 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit net heel je verhaal te lezen (tijdje afwezig geweest) maar meid, het zit ook niet mee... heb je eindelijk de moed verzamelt het op tafel te leggen, is ze in de ziektewet...pfff heb jij weer!

 

Ik hoop dat je er snel uit kan komen, meestal hebben ze wel begrip hoor;) succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei TessaDLCDP:

Ik zit net heel je verhaal te lezen (tijdje afwezig geweest) maar meid, het zit ook niet mee... heb je eindelijk de moed verzamelt het op tafel te leggen, is ze in de ziektewet...pfff heb jij weer!

 

Ik hoop dat je er snel uit kan komen, meestal hebben ze wel begrip hoor;) succes!

Jazeker. Zwaar klote.. 

Maarja moet het positief blijven zien, proberen.

Dankje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grrr.. Vanmorgen even geïnformeerd over mijn bazin. 

Volgende week komt er dus een man die haar taken zolang ze nog ziek is gaat overnemen. Ook een gedeelte van de directeur want die is nu ook 3 weken op vakantie.. Ik ken die man helemaal niet.. Wat moet ik nou :blink:

Met mijn bazin dingen bespreken kan ik dus voorlopig wel vergeten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid, heb ook even gelezen en na al die tegenslagen nu dit weer!! En nu een man, krijg je al helemaal het gevoel dat hij dit nooit gaat begrijpen! Ik zou wel even aftasten wat voor iemand dat hij is maar het ook weer niet te lang uitstellen om het te vertellen. Er moet toch het een en ander geregeld worden en je vakantiedagen heb je gewoon staan. Stel je word in november geholpen hebben ze in ieder geval nog ruim de tijd wat te regelen. Zal hij ook wel kunnen waarderen dat je het hem niet last minute mededeelt.. wat een rottige situatie zeg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Marietje:

Jeetje meid, heb ook even gelezen en na al die tegenslagen nu dit weer!! En nu een man, krijg je al helemaal het gevoel dat hij dit nooit gaat begrijpen! Ik zou wel even aftasten wat voor iemand dat hij is maar het ook weer niet te lang uitstellen om het te vertellen. Er moet toch het een en ander geregeld worden en je vakantiedagen heb je gewoon staan. Stel je word in november geholpen hebben ze in ieder geval nog ruim de tijd wat te regelen. Zal hij ook wel kunnen waarderen dat je het hem niet last minute mededeelt.. wat een rottige situatie zeg! 

Ja.. Ben benieuwd wanneer ik mij hier niet meer zo druk om hoef te maken. 

Vind het helemaal niks dat ik dit aan een vreemde moet vertellen. Zometeen heb ik het hem wel verteld en dan krijg ik misschien de mededeling dat hij hier niks mee kan omdat die invalt en niet precies weet hoe het werkt? 

Degene waar ik het anders aan wou voorleggen is de directeur maar die is nu dus ook 3 weken weg.. 

Ja en daarom wil ik het nu vast zeggen. Ben ik er vroeg bij en hun weten het op tijd zodat ze mensen voor mijn uren kunnen regelen. 

Maarja weet even niet wat ik moet nu of wat het beste is.. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee snap ik heel goed, is toch wel iets heel persoonlijks. Je consult heb je de 28ste dan zijn we weer 3 weken verder en dan weet je waarschijnlijk ook je datum? Tsja het is heel moeilijk. Misschien dan toch maar op hem/haar wachten en dan vertellen? En uitleggen dat je het te persoonlijk vind om het aan een vreemd iemand te vertellen en daarom gewacht hebt? En die bv wil je niet voor niks, zou ook echt vanuit eigen gevoel vertellen waarom het zo belangerijk voor je is. Kunnen ze nooit afkraken want dat is jouw gevoel. Zou je zo graag willen vertellen wat je het beste kan doen maar ik ken je directeur niet, wat voor iemand dat dat is. 

Als je in begin november geholpen kunt worden ben je in ieder geval terug voor de 'decemberdrukte' waar veel mensen met vakantie gaan en je bent er weer met de kerst of oud en nieuw. Dat kun je er ook opgooien dat je daar al speciaal rekening mee gehouden hebt..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Marietje:

Zijn best wat aantal uurtjes..sjee moeilijk zeg! Heb je je bv al wel met een collega waar je goed mee omgaat besproken? 

Ja terwijl ik maar een 7 uur contract heb. Maar goed werk elke week wel meer.

Nee.. Is ook moeilijk de meesten zijn veel ouder dan ik. (denk aan rond de 40 en ouder)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou als je maar een 7 uurs contract hebt sta jij in je recht om aan te geven dat je in principe maar 7 uur verplicht bent om te werken dus dat ze jou contractueel gezien maar 7 uur per week zouden missen (als ze moeilijk gaan doen he).. mag je ze gerust op wijzen. Maar hopelijk is dat allemaal niet nodig.. maar erg knudde zo want je wilt de boel toch weleens gaan regelen. Maar je weet nog niet je operatiedatum, je wilt graag in november maar wie weet is er geen plek en word het al later en is je directeur al terug en misschien je eigen leidinggevende ook al. Misschien toch maar even je consult afwachten en je operatie datum? Als die vaststaat is het misschien ook makkelijker om het te bespreken..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Marietje:

Nou als je maar een 7 uurs contract hebt sta jij in je recht om aan te geven dat je in principe maar 7 uur verplicht bent om te werken dus dat ze jou contractueel gezien maar 7 uur per week zouden missen (als ze moeilijk gaan doen he).. mag je ze gerust op wijzen. Maar hopelijk is dat allemaal niet nodig.. maar erg knudde zo want je wilt de boel toch weleens gaan regelen. Maar je weet nog niet je operatiedatum, je wilt graag in november maar wie weet is er geen plek en word het al later en is je directeur al terug en misschien je eigen leidinggevende ook al. Misschien toch maar even je consult afwachten en je operatie datum? Als die vaststaat is het misschien ook makkelijker om het te bespreken..

 

Heb je opzich wel gelijk in! Denk en hoop alleen niet dat ze zo moeilijk gaan doen. En ja het liefst had ik nu alles al op orde (ben best wel een controlefreak met dit soort dingen) Dan is dat maar geregeld.. Maarja. Nee.. Liefst de 3e week van november en als het in november niet meer kan.. Tja dan kan ik pas eind januari en dat vind ik eigenlijk te lang wachten :45: 

Ik twijfel gewoon heel erg wat ik moet doen.. Ga zoiezo nog wel even wachten met überhaupt 'iets' doen. 

Vond het wel een fijne gedachte als ik op consult ging en gelijk een datum zou kunnen vastleggen omdat ze er op het werk al vanaf weten. Maarja loopt denk even anders..

Bedankt voor het meedenken! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik snap je helemaal meis ik ben ook een controlfreak, heb je misschien in mijn topic ook al wel gemerkt. Alles was in dezelfde week nog geregeld toen ik mijn datum had :45: Toen ff die tegenvaller van mijn man zijn werk maar dat was de volgende morgen ook weer gefixt. Geeft je gewoon zo'n rustig gevoel in je koppie! Daarom echt balen dat uitgerekend NU die wissel van leidinggevende hebt! 

Dus of de stoute schoenen aantrekken en binnenstappen bij je vervangend leidinggevende en even goed het schijt hebben aan wat hij ervan vind (je kent hem toch niet en je wilt dit heel graag) of je consult even afwachten dan weet je meer. 

Ben je zo ook niet erg behulpzaam :45: maar dat zijn denk ik de enigste keuzes die je nu even kunt afwegen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietje Ja had wel wat gelezen in je topic ja. Dacht gelijk hee dat komt bekend voor :45: 

Jij begrijpt dus heel goed waarom ik hier zo slecht tegen kan! Haha 

Ik ga nog even nadenken erover.. Oftewel eerder stressen :P 

Nee hoor probeer wel rustig te blijven maar dit zint mij echt niet. 

Vind van wel. Je doet de moeite om over dingen mee te denken. Waardeer dat!

2 controlfreaks bij elkaar is altijd beter dan 1 :45: 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zelf sowieso nog even wachten, eventueel als het idd te lang gaat duren het wel met hem bespreken maar meteen doen zou ik niet kunnen omdat je hem niet kent.. Wel echt een rot situatie waar je nu in zit zeg pffff 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hello meiden!

Even een update over de gang van zaken. Mijn leidinggevende zit natuurlijk nog steeds in de ziektewet. Gisteren heb ik op eigen houtje nagevraagd bij de tijdelijke vervanger over hoe en wat naar aanleiding van wat ik van plan ben. Kreeg er begrip voor! :)

Daarna naar degene gegaan die onze roosters maakt en hetzelfde weer uitgelegd waarom ik 4 weken vakantie op wil nemen. Ze vond het prima als ik er zelf zoveel mogelijk voor kan zorgen dat mijn uren opgevangen worden door een ander. Gaat om 2 ochtenden aangezien ik een 7 uren contract heb. Als ik dat kan regelen dan is het helemaal prima. ^_^

Moet opzich te doen zijn zei ze zelf ook al. Daarna gelijk de dagen dat ik vrij wil op de groepsapp gegooid en ook een extra briefje op het werk opgehangen. Nu afwachten wie wil werken! 

Ben erg blij dat ik ze nu al op de hoogte heb gebracht en aangegeven wanneer ik vrij wil voordat ik op consult ga! Nu is het nog de vraag of ik de 29e dan ook gelijk een datum vast kan zetten. Heb vanaf de 3e week van november vrij gevraagd. Eerder was niet mogelijk omdat ik dan al inval voor andere collega's die vrij hebben.

To be continued.. :rolleyes:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Sweetboobs16:

Hello meiden!

Even een update over de gang van zaken. Mijn leidinggevende zit natuurlijk nog steeds in de ziektewet. Gisteren heb ik op eigen houtje nagevraagd bij de tijdelijke vervanger over hoe en wat naar aanleiding van wat ik van plan ben. Kreeg er begrip voor! :)

Daarna naar degene gegaan die onze roosters maakt en hetzelfde weer uitgelegd waarom ik 4 weken vakantie op wil nemen. Ze vond het prima als ik er zelf zoveel mogelijk voor kan zorgen dat mijn uren opgevangen worden door een ander. Gaat om 2 ochtenden aangezien ik een 7 uren contract heb. Als ik dat kan regelen dan is het helemaal prima. ^_^

Moet opzich te doen zijn zei ze zelf ook al. Daarna gelijk de dagen dat ik vrij wil op de groepsapp gegooid en ook een extra briefje op het werk opgehangen. Nu afwachten wie wil werken! 

Ben erg blij dat ik ze nu al op de hoogte heb gebracht en aangegeven wanneer ik vrij wil voordat ik op consult ga! Nu is het nog de vraag of ik de 29e dan ook gelijk een datum vast kan zetten. Heb vanaf de 3e week van november vrij gevraagd. Eerder was niet mogelijk omdat ik dan al inval voor andere collega's die vrij hebben.

To be continued.. :rolleyes:

xx

Goed geregeld hoor! Super. Mss kun je vantevoren al vragen of er een eventuele optie datum beschikbaar is. Zo heb ik het ook gedaan. 

 

Xx Lien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.