Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Sweetboobs16

Sweetboobs16 : 18 november 2016 : Dr. Nio : OLVG-west

Recommended Posts

1 uur geleden zei Sweetboobs16:

@xShar

He meis,

Geeft niks hoor. Dankjewel :) 

Ja ben echt blij en ook dat het mij alles meevalt. Heb af en toe wel momentjes natuurlijk maar niet zo erg als dat ik verwacht had. 

Ja het was even anders dat ik een andere maat kreeg maar wat ik tot nu toe zie ben ik tevreden. 

Zal je gelijk even toevoegen :) 

xx

Dat is normaal inderdaad :)

Fijn om te horen! Heb ze meteen even bekeken.. Dat gaat vast heel mooi worden! De grootte past goed bij je! ^_^

Doe lekker rustig aan meid en laat je maar verwennen door je vriend ;) 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanmorgen weer lekker mijn haren gewassen na 2 dagen. Voelde mij gelijk herboren :) Met hulp van mijn vriend natuurlijk want alleen gaat zeker nog niet. Vannacht ook best lang door geslapen tot half 5. De 2 nachten ervoor werd ik om 2 uur/ half 3 al wakker en daarna nog een keer. Lekker doorgeslapen vannacht dus. :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou lees dat het toch goed gaat met je, en het slapen gaat precies ook nog wel goed ^^ 

Ik kan het me nog goed voorstellen, de eerste keeer mijn haar laten wassen :P lol ! Je voelt je weer herboren! 

Ben blij te lezen dat het goed met je gaat

xxx

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey meis,

Gefeliciteerd met je tweeling! Eindelijk heb je ze dan. Leuk verslag heb je geschreven, hoe gaat het nu met je? Mag ik ook een kijkje nemen in je album?

Liefs

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Moonlight

He meis,

Dankjewel! Het gaat opzich erg goed. Heb natuurlijk wel mijn momenten tussendoor. Maar over het algemeen had ik het mij erger voorgesteld :) Ik voeg je toe aan mijn album!

Liefs x

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey meis, 

Wat leuk om te lezen dat ze al goed gezakt zijn en dat het zo goed gaat met je. :)

Ja kan het me voorstellen dat het moeilijk is om zo afhankelijk te zijn. Ga ik ook hebben :P

Maar positief denken, achteraf heb je er alleen maar voordeel bij als alles netjes hersteld. 

Xxx

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Sweetboobs16 ik zie dat je pas geopereerd bent door dr Nio!!

Zelf wil ik binnenkort een consult gaan plannen bij hem. Hoelang duurde het van consult naar operatie..?

En mag ik Nio zijn kunstwerk bekijken?:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Top dat t goed is gegaan. Mag ik ook je foto's spieken?

ik zal zelf morgen foto's plaatsen.

heb je ook een foto hoe je borstband zit?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@MissElise Zou wel snel een consult bij hem gaan boeken hoor, want hij heeft het best druk. Laatste x dat ik heb gebeld kon ik ook niet gelijk terecht bij hem. En als goed is kun je binnen 2 weken al geopereerd worden. Maar ja heeft ook wel te maken met ze schema natuurlijk.

xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com