Ga naar inhoud

Sweetboobs16 : 18 november 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

Nou meiden heb mijn eerste nacht achter de rug. Moet zeggen dat het mij niet is tegengevallen opzich. Mezelf geïnstalleerd met een voedingskussen en een groot kussen in mijn rug. Heb geslapen van half 11 tot half 3 toen werd ik even wakker. Heb toen opnieuw een oxycodon genomen en ben toen weer in slaap gevallen tot 5 uur. Toen ik weer wakker werd merkte ik dat de ochtend stijfheid er was. Even wezen plassen en weer gaan liggen. Niet meer geslapen daarna en ben er rond 6 uur maar even uit gegaan. Nu lig ik weer even en heb net mijn medicijnen weer ingenomen. Voel mij voor de rest echt prima en de pijn is goed te doen. :) 

Vandaag komen mijn ouders en zus langs met de kleine. Wel jammer dat ik hem niet kan knuffelen en oppakken als normaal.. maarja. 

Als het lukt als ik mezelf ga opfrissen zal ik kijken of ik vandaag een eerste foto kan plaatsen. Zie ze dan zelf ook pas voor het echt helemaal in plaats van alleen van boven. Ben benieuwd. 

Veel liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 478
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meid, 

Wat fijn dat je 1ste nacht zo goed is meegevallen. Spannend hè als je ze de 1ste x gaat zien,ben ook erg benieuwd. 

Laat je maar lekker verwennen vandaag en neem goed je rust hè. 

Veel liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis! 

Wat fijn dat het al zo goed met je gaat. Wel jammer dat het zo raar is gegaan maarja je hebt alsnog een hele mooie cupmaat, 75E! Daar kan ik alleen nog maar over dromen :blush:.

Zou ik misschien ook je foto's mogen zien? 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super, gaan alleen maar mooier worden hè :)

Zou je me willen toevoegen? Kan ik eens spieken :P

Ik wordt ook geopereerd in het olvg ipv de parkkliniek.  Hij had met men consult gezegd parkkliniek en toen ik deze week nog even een mailtje stuurde voor een bevestiging zei ie dat ie dan blijkbaar in Amsterdam zit.  Dus of ik moest naar daar of men datum verplaatsen maar men babysit enz zijn al geregeld dus ik kon niet meer veranderen :(

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh super :) 

Ziet er al echt heel mooi uit hè. :wub:

Heel fijn om te lezen dat het al zo goed gaat met je. 

Ja ik denk dat hij soms wat verstrooid is :lol:

Het belangrijkste is het resultaat hè. Alleen moet ik nu wel  een uur langer rijden:(

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies!!

ben ook wel erg benieuwd naar je foto's want ik heb de zelfde maat als jou nu nog op dit moment. Gelukkig komt daar de 28e eindelijk verandering in Hihi! 

Heel fijn herstel toegewenst en doe lekker rustig aan. 

Liefs xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Goed om te lezen dat het herstel goed gaat. 

Ik ben ook zeer benieuwd naar je foto's! Mag ik ze ook zien? :D

Ga zelf morgen op consult bij Nio dus ben beetje Nio's werk aan het bekijken ;). Tot nu toe allemaal mooie borsten gezien dus dat geeft wel een gerust gevoel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.