Ga naar inhoud

Sweetboobs16 : 18 november 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

Eindelijk heb ik je topic helemaal gelezen! Ben heel benieuwd naar het resultaat, maar dat zal vast zoveel opleveren lichamelijk en ook in je hoofd natuurlijk :) Heel herkenbaar al je twijfels ook, zoals die 50cc meer of minder plaatsen aan 1 kant.. Daar zit ik ook nog een beetje mee helaas.

Maar het belangrijkste is dat je over drie weken al je nieuwe boobies hebt!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 478
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo jou topic nu ook eens gelezen. Spannend de datum komt steeds dichterbij. Ook ik ben heel benieuwd naar het resultaat eerst de dagen maar eens gaan aftellen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zal vast prachtig worden met 650 cc. Nou nog paar dagen aftellen.Voor je het weet heb je ze en ben je ook aan het herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

He meis,

morgen word dan jou dag spannend! Of nog niet gespannen voor morgen?

Wil je bij deze veel succes wensen en alles komt goed! Ben benieuwd naar je operatie verslag!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees je topic net en wat spannend zeg! Ook spannend dat je voor zo'n grote maat gaat. Heel veel succes en sterkte :) Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

(Ik dacht in eerste instantie dat al die borsten op de avatars van iedereen zelf waren, maar kom er nu achter dat dat waarschijnlijk goals zijn :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.