Ga naar inhoud

Sweetboobs16 : 18 november 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 478
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo meiden! :48:

Even weer een update omdat ik vandaag nog een keer terugging naar Nio en de anesthesie.

We waren er al om 1 uur omdat het mij beter leek om eerst naar de anesthesie te gaan als het niet te druk was. Om 5 voor 2 had ik een afspraak bij Nio en daarna leek het mij nog flink krap om voor 3 uur klaar te zijn bij de anesthesie. 

Meldde mij aan bij de anesthesie en ze zei al dat het druk was. Ik uitgelegd dat ik een afspraak had om die en die tijd bij dr. Nio. We kunnen misschien wel wat schipperen kreeg ik als antwoord dus ik nam plaats. Om 10 over half 2 nog niks en even weer geïnformeerd bij de balie. Kon mij even gaan melden bij de plastische chirurgie en dan weer bij hun gaan zitten zodat Nio weet dat ik daar zit. Ik gedaan en werd toen voor de 1e keer naar binnen geroepen. Was daar zo klaar binnen 5 minuten. Vervolgens bij plastische chirurgie gaan zitten en werd al snel geroepen door Nio. 

Je had nog wat vragen begon hij. Dus ik begon gelijk over de verschillende aantal cc's dat ik daarover twijfel etc. Hij zegt ja er is een kans dat je kleinere borst een stuk groter is als de grote na de operatie als ik verschillende cc's plaats. Weetje wat het is vrouwen kijken zo precies naar hun borsten als ze een vergroting hebben ondergaan. Daarom wil ik dat alle vrouwen zelf kiezen of wel of niet verschillende cc's. Als ik ga bepalen en ze zijn achteraf niet tevreden dan heb ik het gedaan. Ik vond het dus vreemd dat die de vorige keer de keuze aan mij liet maar wat hij mij nu vertelde zat wel waarheid in. Ik begreep nu waarom! Ik zeg nouja ik heb het nu zovaak bekeken maar vind het verschil heel minimaal. Heb gelijk de knoop doorgehakt en laat gewoon gelijke aantal cc's in beiden plaatsen. 

In beiden 700cc? Vroeg Nio. Nou daar schoot het allemaal weer even door mijn hoofd heen omdat ik hier zovaak over nagedacht heb en alleen maar continu mee bezig geweest ben. Nee 650cc antwoordde ik zonder twijfel op dat moment. Okee dat is prima dan ga ik die bestellen antwoordde hij. Dus @Bayleef gelijk mijn antwoord dat hij de 650cc dus niet standaard op voorraad heeft haha. 

Ik heb daarna nog een aantal vragen gesteld en voor de rest was alles duidelijk. Heb Nio gedag gezegd tot 18 november. Was binnen een kwartiertje weer buiten met weer een goed gevoel! Ik ga nu niet meer twijfelen over de aantal cc's heb het nu vast gezet! Dat heb ik mijzelf voorgenomen. 

Daarna bij de anesthesie nog even het 2e kamertje gegaan en alles was goed en hij wenste mij succes! 

Alles is nu rond geregeld en gedaan! Heerlijk is dat eigenlijk :) 

Daarna nog even een bak koffie genomen en weer richting de auto gegaan en terug naar huis! 

Kan niet wachten tot het 18 november is! Nog 43 daagjes! :3:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet inderdaad een fijn gevoel geven dat alles nu geregeld is en je de knoop nu echt doorgehakt hebt. Ook veel rust in je koppie. Fijn meid nu kun je echt gaan aftellen en genieten van de voorpret :D Worden een stel prachtige boobs meid, ga met je mee aftellen want ben reuze benieuwd!

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha goed dat je nu antwoord hebt! En wat een heerlijk, vrij gevoel moet het zijn dat je nu de knoop hebt doorgehakt. Fijn mop!

Lekker aftellen, bijna tijd :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16 

Wat fijn dat hij nu duidelijk uitlegde waarom hij jouw de keuze liet bepalen! Daar kan ik ook wel inkomen :) Lekker dat je nu de keuze hebt vastgelegd, dat geeft denk ik wel wat rust ^_^ Je krijgt ze 0,5 cm breder dan ik, mooi hoor! :rolleyes: Bij mij konden ze helaas niet breder.

Nu verder lekker met aftellen! xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xShar Toch gaat er nog weleens twijfel door mijn hoofd hoor. Maar wil niet meer veranderen. Ja 1mm breder dan mijn borsten, word wel mooi denk :) Zag trouwens dat meiden het nu wel lukte met uploaden van foto's. Lukt het bij jou nog niet? En kun je anders wat foto's doorsturen via pb als dat wel lukt. Sorry dat ik het elke keer vraag hoor :P

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sweetboobs16:

@xShar Toch gaat er nog weleens twijfel door mijn hoofd hoor. Maar wil niet meer veranderen. Ja 1mm breder dan mijn borsten, word wel mooi denk :) Zag trouwens dat meiden het nu wel lukte met uploaden van foto's. Lukt het bij jou nog niet? En kun je anders wat foto's doorsturen via pb als dat wel lukt. Sorry dat ik het elke keer vraag hoor :P

xx

Ja dat blijft ook wel een beetje! Dat gaat zeker mooi worden, het zijn tenslotte Nio boobs... :36:

Haha maakt niet uit joh meid, dat vind ik juist leuk ^_^ Vanmiddag maak ik weer nieuwe foto's, die zal ik proberen te uploaden. Mocht dat niet lukken dan stuur ik je ze via de mail! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.