Ga naar inhoud

Sweetboobs16 : 18 november 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

@Sweetboobs16

Ja hij is de man met de gouden handjes volgens het forum vandaar dat ik naar hem toe ga.  Ik had al een operatie gepland staan bij een andere pc hier in België maar dan na 3 slechtere reviews te lezen over hem heb ik het meteen afgebeld en consult bij Nio gepland. 

Ik moest om 19u30. :)

Mijn man is een echte boobs lover en toch wil hij het ook niet te groot bij mij. Ik denk dat ze dat gewoon niet echt willen bij hun vrouw omdat er logischerwijs ook andere mannen meer gaan kijken. Gewoon jaloezie :45:

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 478
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb ik weer....

Word ik vanmorgen gebeld terwijl ik aan het werk was en kon niet opnemen. Mijn voicemail was ingesproken dus ik later beluisteren.

Is het de OK planning van het OLVG dat mijn operatiedatum verzet moet worden :mellow::mellow:

Ik gelijk helemaal in paniek.. Ik heb überhaupt geen optie om het te verzetten. Het heeft mij al zoveel moeite gekost om die 4 weken vrij te krijgen.. 

Kwam net thuis en heb maar terug gebeld. Ik die vrouw uitgelegd dat ik 3 weken voor mijn consult 14 november al heb laten vastleggen zodat ik er zeker van was dat ik een plek had. Zij kan er ook niks aan veranderen want Nio heeft voor die dag besloten helemaal niet te opereren :wacko:

Een optie was 18 november. Maar dat gaat echt niet dan heb ik nog maar iets meer als 3 weken om te herstellen en dan mag ik zeker nog geen zwaar werk doen. Of 7 november de week voor mijn officiële operatiedatum. Dat is precies een hele drukke week... 

Heb maar gezegd tegen haar dat ik ga kijken op mijn werk of er iets te regelen valt.. Heb net alles rond qua vrij vragen en nu dit! Pffff :(

Mijn dag kan iniedergeval niet nog slechter worden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh hell no dit meen je niet!! Ik snap dit soort dingen niet het is geen tandartsafspraak ofzo. Mensen vragen echt vrij en nemen vakantie op! Dit was ook mijn angst omdat ik net een nieuwe baan heb en het al heel brutaal was zo snel vrij te vragen laat staan verzetten. Echt balen dit mop maar misschien toch maar die 18de pakken voordat het geen optie meer is. Ik heb 17 dagen vrij en ik werk in de horeca en volgende Nio was dit genoeg! Ik baal met je mee mop dikke kus xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16 hey lieverd, wat erg dat ze het zomaar verzetten.  Je regelt dan speciaal alles, ...

Ik zou ook voor de 18de gaan dan voor er geen plek meer is.  Uiteindelijk is het maar 4 daagjes verschil qua herstel.

Wel erg balen want je telt elke dag en dan zijn het er plots enkele meer. 

Hoop voor je dat je het nog allemaal in orde krijgt. 

Veel liefs 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend voor je meis!! Hopelijk valt er met je werk iets te regelen en anders misschien toch de 18e?

Ook ik werk buiten mijn vaste baan zo nu en dan in de horeca, Nio gaf bij mij aan dat 3 weken herstel voldoende zou zijn. 

Het is gewoon ook zo vervelend omdat je naar je datum toeleeft. Zodra deze dan veranderd is dat een echte tegenvaller. 

Het zal vast en zeker goed komen meis.

 

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16 Ik snap dat je volledig teleurgesteld bent en dat dit echt het laatste is waar je op gehoopt had....

Ik denk altijd maar zo, dit gebeurd niet voor niets... Ik zou in ieder geval de 18e in optie zetten en dat je kijkt of je nog iets anders kan regelen....

Sterkte meid en het komt echt goed!!

Rustig aan, maak jezelf niet gek!!

Liefs L81

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx @Kersje85 @Moonlight @L81

Dankjewel meiden! 

Het is een grote domper. Nio zal er iniedergeval wel een goede reden voor hebben maar ik moet nu maar weer wat proberen te regelen.. 

Heb het al in de groepsapp gegooid van mijn werk.

Ik heb alleen zwaarder werk dan in de horeca werken. Namelijk schoonmaakwerk dus heb die 4 weken echt nodig.

18 november zou de beste optie zijn want dan hoef ik maar 1 ochtend om te zetten.

Gaan het zien...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16

Kop op meid, het komt allemaal goed ,voor je het weet heb je je nieuwe tweeling :55:

Ja dat is inderdaad wel zwaar werk. 

Ik ben tandartsassistente :45: wel grappig dat jullie het zo vergelijken.

Bij ons zijn ze ook heel streng als onze patiënten niet komen opdagen :131:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw wat balen ! :( hoop dat je het toch wat geregeld krijg, maar lees dus net je update dat  er iemand de 16e voor je wilt overnemen zodat je toch je 4weken hebt, toch wel fijn ! hopelijk word het goedgekeurd ;) 

Ik duim & denk aan ! zal weer even stressen worden maar je krijgt het vast geregeld, ! Gewoon weer dikke kak dat je je weer moet stressen, alsof je nog niet genoeg stress heb om het feit dat je nieuw titties krijgt ! :o komt wel goed, er zal wel een goede reden achter zitten waarom het de 14e niet door kan gaan :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16 gelukkig dat je het allemaal zo snel kon aanpassen en dat je lieve collega's hebt. Ik ben echt blij voor je ;) nu kan je terug lekker aftellen.

Ik begrijp dat je meteen helemaal gestrest was hoor, zouden de meeste meiden wel hebben hoor  ;)

Veel liefs 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.