Ga naar inhoud

Sweetboobs16 : 18 november 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

Paar kleine dingen als aanvulling op desert rose :P

Zorg dat als je frisdranken drinkt, de dop losgedraaid is
De stekker van de laptop of welke stekker dan ook die je nodig hebt, in het stopcontact steekt (voordat iedereen de deur uit is)
De waterkoker niet te vol is
Je niet hoeft te bukken
Je de deuren niet allemaal helemaal dicht doet, vooral die richting toilet
Dat je medicatie in de buurt hebt liggen en je wekkers op telefoon zet voor inname ervan (volgens schema)
Dat je zo op de bank gaat zitten, dat je ook weer recht komt daarna

en dat je je bed uit bent als iedereen de deur uit gaat, of dat je zo ligt dat je er zelf uit kunt komen

Schiet me verder ff niks te binnen :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 478
  • Created
  • Laatste Reactie

@Sweetboobs16 Wat balen dat je vriend toch geen vrij kan krijgen :mellow:

Zelf kon ik ook geen vestjes aan krijgen. Ik vond het lastig om m'n armen naar achteren te doen om in de mouwen te komen. Dus zorg voor hele wijde kleding! Haha. Of je moet het aandoen voordat je moeder weggaat. Daarnaast kon ik m'n broek niet zelf omhoog krijgen na het toilet, maar nou had ik dan ook wel strakke broekjes aan :blush: Dus wijde broekjes en misschien is een wijt jurkje handig? Dan hoef je uberhaupt geen broek omhoog of omlaag te doen :P

Rietjes!! Die vond ik ideaal, omdat ik ook mijn arm niet goed omhoog kon krijgen om te drinken. En verder zou ik een voedingskussen aanraden. Daarmee kun je nog een beetje wisselen qua houding om je rug te ontlasten. Zorg er inderdaad voor dat je voor je alleen thuis bent een houding hebt waarin je zelf omhoog kunt komen om naar het toilet te gaan etc. En zorg dat je bij je medicatie kunt!

Dat is wat ik op het moment kan bedenken :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sweetboobs16:

@xShar Ja erg jammer. Hij gaat nu alleen nog proberen de eerste 3 dagen bijvoorbeeld vrij te nemen.

Thanks voor alle goede tips meis! :) was je zelf ook voor de meeste tijd alleen? 

xx

Ah de eerste 3 dagen zou al heel fijn zijn! Dat zijn de ergste dagen over het algemeen. Hopelijk kan hij nog iets regelen ^_^

Als je! Nee dat niet, mijn vriend had het geluk dat hij 3 weken vrij kon nemen.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Sweetboobs16 Hey meid, ik was ook erg aan het twijfelen over het aantal cc. Ik heb gisteren gewoon Nio nog eens gemaild met foto van men voorsituatie en voorbeelden hoe ik het graag zou willen.  En wat hij denkt.

Bij men consult raadde hij me 600 cc links en 650cc rechts aan en nu zei hij blijf maar bij de 550 cc link en 600 cc rechts omdat ze anders scheel gaan kijken en net te groot gaan worden.  Ik ben ook maar 1.59 groot en weeg 55 kg .  Nu hoef ik dus niet meer te twijfelen en heb ik eens lekker kunnen slapen vannacht :D

Stuur hem misschien ff een mailtje, dan hoef je ook niet meer met die twijfel te zitten tot 6 oktober ;)

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kersje85

Hey meis,

Ja de twijfel is echt gekomen sinds vorige week. Dacht dat ik zo zeker was en 700cc wil maarja het is normaal om te gaan twijfelen.. 

Ik ben toen op consult geweest en heb 1 voorbeeldfoto meegenomen en toen heb ik 600cc en 700cc gepast ( staat ook in mijn album )

En misschien waren er verschillende cc's nodig in mijn borsten maar ik vind het verschil minimaal. Dat kan dus 650 en 700 worden maar die verschillen mij teveel en ben bang dat het verschil dan groter word. 

Aangezien ik best groot ben. 1.77 lang. Wij schelen dus bijna 20 cm :P Kan ik aardig wat hebben want mocht van Nio ook 800 kiezen maar dat wil ik zelf niet. 

Dus voor mij is het heel duidelijk dat ik wel 600 tot 700 nodig heb voor mijn voorbeeldfoto. Vind het beter om hem 6 oktober persoonlijk te spreken. Wil namelijk ook weer niet het effect: hee borsten waar ga je met die meid naartoe :45: 

Maar door mijn lengte kan 600 weer klein ogen, snap je?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16 misschien doen wat kerkje zegt. Een duidelijke mail opstellen met je verhaal, twijfels en verwachtingen. Vooral het verhaal over verschillende aantal cc. Ik moet zeggen dat ik na aanleiding van jouw voorsituatie foto's niet verschillende cc's zou nemen. Ik vind het verschil echt minimaal en niet opvallen. Mijn linker borst is ook kleiner dan rechts en dat zag ik pas toen hij me erop wees. Of was het jou al wel altijd opgevallen en stoort het je al heel lang? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16 oké dan kan je die verschillende cc al afstrepen.  Niet meer druk om maken gewoon niet doen. Het is je zelf niet eens opgevallen terwijl jij je borsten elke dag ziet! En ja het aantal cc is moeilijk. Dan plaatst hij dus bij 600 cc andere protheses dan bij de700? Want bij hetzelfde merk worden ze ook breder toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx Nouja dat wil ik gewoon nog overleggen met Nio. Bij mijn consult was het enigste wat die zei. In beiden zelfde cc's kan maar verschillende cc's kan ook. Was toen zo verbaasd dat ik niet verder gevraagd heb. Wil gaan vragen of verschillende cc's het verschil niet groter gaat maken. Voor die vraag moet hij mij wel persoonlijk zien. 

Nee bij beiden maten eurosilicone. Maar mocht ook 650cc kiezen. Maar tussen 600 en 700 zit qua breedte 3 mm verschil. Het verschil zit echt in de projectie en dat is 7 mm. Dat is best wat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16 ja idd jij bent een stuk langer ik ben een minivrouwtje  :45:

Ben kleiner dan de meeste vrouwen die ik ken,al scheelt het soms niet zoveel :P

Ik heb net nog eens naar je foto's gekeken en ik vind persoonlijk ook de 700 het mooiste.  Ik denk dat je met de 600 achteraf spijt zou hebben en dat zou toch jammer zijn hè. 

Ik ben ook bang voor het effect van waar gaan die boos met die meid naartoe maar bij men zwangerschap waren men borsten ook enorm en ik voelde me er wel goed bij.

Ik ben ook op 29 Augustus bij Nio geweest :D.

Ik kom speciaal van België regio Antwerpen omdat ik zoveel goeds over hem had gelezen.hier op het forum. 

Xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kersje85

Ja 700cc had ook gelijk mijn voorkeur met passen. Mijn vriend begon al te brommen: als het maar niet te groot word :45: 

Iedereen die een mening mocht geven hier heeft 700cc aangeraden. Maar toch de twijfels.. Wil ook geen spijt krijgen. 

Na 6 oktober wil ik geen twijfels meer hebben. Dus ga alles aan Nio voorleggen, hij is de expert niet ik.

Ohh zelfde dag als ik, haha hoelaat moest je 29 augustus? 

Ja is wel de moeite waard voor boobmaster Nio!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.