Ga naar inhoud

hallo meiden welke maat bh


ginaaa

Aanbevolen berichten

hoi volgens de winkel had ik de l nodig heb de carefix anna besteld. twijfel zelf alleen of ik niet beter de xl kan maar volgens hun niet. ik heb ook nog een andere bh bestel de lipeolastic sp special comfort iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik heb hem via een site besteld en daar stond dat je beter een maatje groter kon nemen. Ik had toen voor de zekerheid een L en XL besteld.  Achteraf goed ook want toch de Xl nodig. Vooral omdat je eerst ook vocht vast houd. En alles opgezet is. 

Met de andere sport BH heb ik helaas geen ervaring. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou gewoon niet te vroeg kopen.. Meestal mag je twee weken ruilen. Als je nou zorgt dat je twee opeenvolgende maten koopt en dan iemand voor je karretje spant om te ruilen, die bh die niet past, dan is er niks aan de hand ;)
Dan kun je een fatsoenlijke bh kopen, die ook doet wat ie moet doen, en hoef je geen goedkope te kopen die je daarna misschien niet meer kunt dragen omdat hij je herstel niet ten goede komt.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.