Ga naar inhoud

Borstvergroting Dokter Patrice Grabietz


magstar

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Ik heb over een aantal weken een borstvergroting gepland staan met dokter Patrice Grabietz. Iemand hier toevallig ervaringen met deze arts ? Ik zou graag wat foto's van zijn werk zien maar kan verder weinig vinden op internet. :(

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey magstar,

ik zelf heb 4 aug een afspraak bij deze pc, ik zou eerst 30 juli geholpen worden door dr hupkens maar hij heeft zijn pols gebroken vandaar dat ik ben door verwezen naar grabietz. ik maak me eigen een klein beetje zorgen want ook ik kan niks vinden over deze pc heb het al aan meerdere gevraagd op het form maar niemand kent deze pc. zou graag ook resultaten willen zien.

liefst x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 13 juli 2016 om 14:56 zei magstar:

Hallo Dames,

Ik heb over een aantal weken een borstvergroting gepland staan met dokter Patrice Grabietz. Iemand hier toevallig ervaringen met deze arts ? Ik zou graag wat foto's van zijn werk zien maar kan verder weinig vinden op internet. :(

Groetjes

Heb je wat meer info kunnen vinden inmiddels? Als je goed zoekt kom je op dit forum een aantal mooie foto's tegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoi!

Ik heb zaterdag een gesprek gehad met Gabrietz via Diana Gabriels, vond het echt een hele aardige en duidelijke man! Ik heb onderontwikkelde borsten waardoor de littekens van de BV lager zouden gaan zitten, hij heeft mij heel veel informatie gegeven en duidelijk dingen uitgelegd waardoor ik met een vertrouwd gevoel de operatie inga ( die is pas 5 november helaas, dus nog eventjes wachten) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.