Ga naar inhoud

Gisteren geopereerd.. Mijn wond ziet er raar uit!


tiubztony

Aanbevolen berichten

Hey meiden.

ik ben gisteren geopereerd door frans straten via kliniek heyendael. ik heb 375cc rond high profile gekregen

mijn linker litteken ziet er erg raar uit. alsof mijn implantaat eruit begint te komen. maar het zou ook pus kunnen zijn denk ik. wat denken jullie?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helleu :)

dankjewel! en bedankt voor je snelle reactie. de kliniek vroeg dus of ik foto's wilde sturen waarna ik vrij snel gebeld werd. de arts vond de wonden er mooi uit zien en het was slechts wondvocht. druk gemaakt om niets uiteraard, haha :blush: maar zo zijn wij vrouwen :D

xx britt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil net zeggen, ziet er mooi en netjes uit :) Ja wij vrouwen hebben het er maar moeilijk mee he, dat gepieker allemaal! Nu weer gerustgesteld gelukkig :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er inderdaad netjes uit meis (en dat zegt een verpleegkundige)! Gefeliciteerd met je boobs. Geniet er van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Sunday, July 17, 2016 om 01:10 zei best_boobie:

Wel leuk eigenlijk. Alle drie verpleegkundige, en alle drie toch ff reageren op dit topic, leuk leuk!! :35: 

Haha dat is inderdaad grappig 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.