Ga naar inhoud

Luvhardersrtylesz : 31 augustus 2016 : Dr. de Schipper : ABC kliniek : Breda


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Na lang wachten heb ik ook eindelijk de knoop door gehakt, afgelopen dinsdag op consult geweest bij de ABC kliniek. Donderdag word ik terug verwacht in het Amphia ziekenhuis voor een 3D foto en afspraak te maken voor de grote dag :D..

Tijdens het consult allerlei CC's uitgeprobeerd en nu ben ik het aantal kwijt wat dokter de Schipper mij adviseerde. Geloof iets van 435CC, het word ongeveer cup D! Aangezien mijn lengte en gewicht zou dit mooi staan.

De dokter adviseerde mij om het voor de spier te doen omdat ik een wat stevige dame ben, en met de polytech implantaten te werken. Na het consult wat rond gekeken op dit forum over het plaatsen voor de spier waar ik nu toch een beetje aan twijfel. Wil namelijk ook niet dat ze over een paar jaar op m'n knieen hangen :blush:. Mogelijk hebben jullie nog wat ideeën of tips.. 

Ook zocht ik op internet over de polytech implantaten, kwam op een site terecht waar op stond dat deze kankerverwekkend zijn. Schrok hier wel een beetje van! Hebben jullie hier weleens over gehoord of wat zijn jullie ervaringen? Ga dit morgen nog zeker bespreken met mijn ps.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Spannend zeg, dat je al bijna een datum hebt!!!

Wat betreft de plaatsing voor de spier... ik kan niet zeggen dat je daar hangborsten van krijgt. Als je grotere borsten hebt, is het natuurlijk logisch dat er meer gewicht aan je huid trekt, maar als je je huid goed ondersteunt (met goede bh's) dan is er niks aan de hand. Ik heb al 4 jaar 450 cc voor de spier en die zijn echt nog niet gaan hangen, in tegendeel.. ze zien er qua 'hang' nog gelijk uit aan een half jaar po of zo :)
Draag wel altijd een bh, behalve in bed. Gewoon omdat ik mijn duurbetaalde boobs goed wil verzorgen.
Onder strapless kleding, kun je hele goede strapless bh's dragen, dus er hoeft wat dat betreft echt geen probleem te zijn :P

Over Polytech zijn de meningen verdeeld, vooral over de polyurethaan prothesen... Ik ben er zelf geen fan van, ook omdat ze zo ontzettend verkleven met je weefsel, en dus lastiger te verwijderen zijn indien er iets is waarvoor ze verwijderd moeten worden, of later bij een wissel.
Ik snap ook niet waarom pc's hier bij een eerste bv mee werken.. Ze zouden minder kans op overmatige kapselvorming veroorzaken, maar het risico op overmatig kapsel is al heel klein, waarom dan niet eerst een gewone prothese erin en kijken wat het lichaam doet? Maar goed, dat was mijn overweging destijds :) 
Uiteraard is het aan jou om goed te bedenken wat je graag wilt.

Of ze kankerverwekkend zijn, dat is net zoiets als dat mensen beweren auto-immuunziekten te krijgen van prothesen... Het is niet bewezen.. Misschien dat dat ooit wel nog komt hoor, dat weet ik natuurlijk niet.

Ben je niet meer van plan ergens anders op consult te gaan? Vaak is het goed om een tweede consult ergens te hebben, om een tweede mening te horen. Uiteraard moet je dat wel zelf willen.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Spannend zeg, dat je al bijna een datum hebt!!!

Wat betreft de plaatsing voor de spier... ik kan niet zeggen dat je daar hangborsten van krijgt. Als je grotere borsten hebt, is het natuurlijk logisch dat er meer gewicht aan je huid trekt, maar als je je huid goed ondersteunt (met goede bh's) dan is er niks aan de hand. Ik heb al 4 jaar 450 cc voor de spier en die zijn echt nog niet gaan hangen, in tegendeel.. ze zien er qua 'hang' nog gelijk uit aan een half jaar po of zo :)
Draag wel altijd een bh, behalve in bed. Gewoon omdat ik mijn duurbetaalde boobs goed wil verzorgen.
Onder strapless kleding, kun je hele goede strapless bh's dragen, dus er hoeft wat dat betreft echt geen probleem te zijn :P

Over Polytech zijn de meningen verdeeld, vooral over de polyurethaan prothesen... Ik ben er zelf geen fan van, ook omdat ze zo ontzettend verkleven met je weefsel, en dus lastiger te verwijderen zijn indien er iets is waarvoor ze verwijderd moeten worden, of later bij een wissel.
Ik snap ook niet waarom pc's hier bij een eerste bv mee werken.. Ze zouden minder kans op overmatige kapselvorming veroorzaken, maar het risico op overmatig kapsel is al heel klein, waarom dan niet eerst een gewone prothese erin en kijken wat het lichaam doet? Maar goed, dat was mijn overweging destijds :) 
Uiteraard is het aan jou om goed te bedenken wat je graag wilt.

Of ze kankerverwekkend zijn, dat is net zoiets als dat mensen beweren auto-immuunziekten te krijgen van prothesen... Het is niet bewezen.. Misschien dat dat ooit wel nog komt hoor, dat weet ik natuurlijk niet.

Ben je niet meer van plan ergens anders op consult te gaan? Vaak is het goed om een tweede consult ergens te hebben, om een tweede mening te horen. Uiteraard moet je dat wel zelf willen.

xxx BB

Hey!

Vandaag nog even langs mijn ps geweest en de vragen gesteld die ik hier ook heb gesteld. 

Over de plaatsing voor de spier nu gerust gesteld, ook over de polyure-thaan prothese. Hij vertelde dat er een foam laagje over heen zit die juist het verkleven van weefsel voorkomt. 

Hij adviseerde mij de anatomische implantaat en gaat 400, 450 en 500cc bestellen.. Heb een 3D foto vandaag gehad met de resultaten. Op de foto was het nog moeilijk te zien hoe het echt werkelijk word. Bij thuiskomst natuurlijk weer op dit forum gekeken naar andere die rond dezelfde cc's zitten... Nu zag ik een aantal foto's van andere en dacht wauwie dat formaat zou voor mij toch wel groter zijn dan gewenst.......

Jij hebt dus ook 450cc, is dit goed bevallen?

Heb nu een kleine B, soms A en zou graag naar een volle C willen of een kleine D! Met de ps wel besproken dat het voor mij niet over de top moet, wil het liever bescheiden houden! En hij verzekerde mij dat dit niet het geval word maar bij het inzien van de foto's op dit forum ga ik morgen toch maar even contact opnemen!

Ken mensen die ook door dezelfde ps behandeld zijn dus vandaar ook mijn keus voor hem! Dat ik eigenlijk niet gedacht heb aan een second opinion, maar misschien toch iets om even naar te kijken.. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei best_boobie:

Hm.. van dat laagje heb ik nog niet gehoord... Zou dat nieuw zijn?
Maar goed, fijn dat je gerust gesteld bent :35: 

ik heb 450 cc rond, dat is toch net even heel anders dan anatomisch. Niet alleen qua vorm, maar ook qua volume naar voren :) 

xxx

Sorry ik ben hier nog niet zo in thuis, maar is anatomisch dan minder groot dan een ronde prothese? Of hoe moet ik het zien? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist andersom :)

Bij een gelijk aantal cc, en een gelijke breedte van de prothese, heeft de anatomische prothese een hoger volume naar voren (de projectie)
Dus heb je een ronde prothese van 11 cm breed en een anatomische prothese van 11 cm breed, met beide 500 cc, dan heeft de anatomische prothese op het dikste punt bijvoorbeeld een volume van 6 cm (fictief getal) en de ronde op het dikste stuk van de prothese 5 cm projectie (volume)

Dit komt doordat de anatomische prothese bovenin minder cc bevat, omdat het anders niet de anatomische vorm kan krijgen. Een ronde prothese wordt rondom evenveel gevuld ;) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei best_boobie:

Juist andersom :)

Bij een gelijk aantal cc, en een gelijke breedte van de prothese, heeft de anatomische prothese een hoger volume naar voren (de projectie)
Dus heb je een ronde prothese van 11 cm breed en een anatomische prothese van 11 cm breed, met beide 500 cc, dan heeft de anatomische prothese op het dikste punt bijvoorbeeld een volume van 6 cm (fictief getal) en de ronde op het dikste stuk van de prothese 5 cm projectie (volume)

Dit komt doordat de anatomische prothese bovenin minder cc bevat, omdat het anders niet de anatomische vorm kan krijgen. Een ronde prothese wordt rondom evenveel gevuld ;) 

xx

wat ben jij toch ook een kei in uitleggen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei best_boobie:

ik dacht: ik probeer het eens korter, in plaats van weer zo lang van stof te zijn :P:45: 

hahaha beiden gaan je goed af hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei best_boobie:

Juist andersom :)

Bij een gelijk aantal cc, en een gelijke breedte van de prothese, heeft de anatomische prothese een hoger volume naar voren (de projectie)
Dus heb je een ronde prothese van 11 cm breed en een anatomische prothese van 11 cm breed, met beide 500 cc, dan heeft de anatomische prothese op het dikste punt bijvoorbeeld een volume van 6 cm (fictief getal) en de ronde op het dikste stuk van de prothese 5 cm projectie (volume)

Dit komt doordat de anatomische prothese bovenin minder cc bevat, omdat het anders niet de anatomische vorm kan krijgen. Een ronde prothese wordt rondom evenveel gevuld ;) 

xx

Top! Bedankt voor je uitleg.

Morgen nog maar even naar de ps bellen om te vragen of ik nog eens lang mag komen om nog eens te passen!

De planning is om 31 augustus geopereerd te worden!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.