Ga naar inhoud

Vocht


Imke...

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en hoop dat ik dit op de juiste plek oo het forum plaats (nog even zoeken). Precies 4 weken geleden ben ik geopereerd en ik begin me toch zorgen te maken. Ik heb geen gewone BV gehad, ze hebben namelijk eerst weefsel weggehaald en daarna meteen en prothese geplaatst. Weefsel was goedaardig en zat in rechter borst, ongeveer ter grote van een kleine appel, best veel dus. Ik had een kleine a cub en zou dus aan die kant niets overhouden. De prothese daar heb ik dan ook vergoed gekregen op medische gronden. De andere kant heb ik zelf gekozen om deze ook te opereren om niet met twee heel verschillende borsten te komen zitten. Gekozen is voor 250 en rechts iets meer ( weet niet precies hoeveel meer) voor de spier. Kon niet onder de spier omdat deze te ver los moest ivm het weghalen van het weefsel.. Dat was wel een tegenvaller. 

Ik was als de dood dat het veel te groot zou worden. Alleen de pc vertelde dat ik minimaal 250 nodig had om geen double bubbel of zoiets te krijgen. 

Na de operatie veel pijn gehad en twee weken flinke dosering morfine, maar pijn is nu goed te doen en geen medicatie meer nodig.

vandaag voor het eerst gekeken maar ik SCHROK MET DOOD! Vind het zo verschrikkelijk groot!! Staat ook helemaal straks met dikke blauwe aders erop en het voelt alsof ik 5 kinderen tegelijk aan her borstvoeden ben.... Nu vraag ik me af of dit vocht is en wanneer t vocht bij jullie weg trok. Ik heb het idee dat ze alleen maar strakker worden ipv minder strak en begin te twijfelen of dit nog goed gaat komen.  

Iemand advies???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.